Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.14 0 0 12085

Köszi a tippet - Neked is !

 

Azon tűnődtem, hogy a legutóbbi szervízelés alkalmával nem cseréltettem a benzinszűrőt !

 

( egyébként 10000 kilóméterenként viszem olaj+szűrők+stb. cserére a 95 %-ban városi használat miatt. )

 

Ha már itt tartunk: kb. 0.5 liter olajat eszik .

 

Lehet valami eltömődés ?

Különös tekintettel arra, hogy bioethanolt is tankoltam nem oly régen !

( 10 litert szoktam volt néha egy tele tankhoz )

 

Minden út alkalmával mindig csak egyszer csinálta, akár hányszor áltam meg.

 

Nemsokára transzportálom a családot, kíváncsi leszek, előjön-e a hiba !?

 

Majd megírom a tapasztalatot.

 

 

Előzmény: szalaiistvan (12082)
AAAAAAAAAAAAAAA
djtoci Creative Commons License 2011.01.14 0 0 12084

Egyébként mióta megvettem a kocsit csak jót tudok Róla mondani. Még a végén összebarátkozunk! :-)

Kicseréltettem a hátsó szilenteket, vezérműszíjat a kacatjaival, termosztátot, hátsó fékbetétet. Már csak a gyertya, olaj, szelepfedél tömítés van vissza. Miután nem sokat megyek (havonta max 500 km), és aranysárga volt az olaj mikor meghoztam, ezért húzom még egy kicsit a cserét.

Különben egész furcsa, hogy nem világít semmiféle check felirat a BC-n. És sokkal szebb is a kocsi hátulról, most hogy világít benne az összes izzó...

djtoci Creative Commons License 2011.01.14 0 0 12083

Szép napot!

Nekem akkor csinálta ezt, amikor a kartercsövem szét volt szakadozva. Melegen alapjáraton simán leállt. És a lehető legrosszabb helyeken. Mondjuk nekem előtte hidegen is leesett az alapjárat kb 400-ra, az első párszáz méteren, aztán üzemmelegen már soha nem csinálta. A karter cső csere ota semmi gondom. Kopkopkop.

Előzmény: Törölt nick (12081)
szalaiistvan Creative Commons License 2011.01.14 0 0 12082

Akár AC pumpa is lehet, próbáld meg a tankot alulról gumikalapáccsal megütögetni, ha esetleg javul, jobb lesz, akkor esélyes hogy az. Más hibánál ki kéne hogy jelezze a műszerfalon is

Előzmény: Törölt nick (12081)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.14 0 0 12081

Üdv Mindenkinek !

 

Kérdésem főleg azoknak szól, akik - '97-es - X25XE motoros, automataváltós, digitklímás B Vecije van !

( Persze a motortípus utáni kritériumok másodlagosak, de hát ki tudja ... ! )

 

Az utóbbi időben ritkábban használom az autót, úgy heti 2-3 alkallommal.

 

Az utolsó 4, vagy 5 használat során az üzemmeleg motor minden előzmény nélkül egyszer csak leállt !

 

Nem világított, vagy villant fel egyik visszajelző sem.

 

Volt úgy, hogy kihagyott a motor, majd továbbműködött bármilyen beavatkozás nélkül, de olyan is volt, hogy újra kellett indítanom.

 

Ez az utóbbi eset igencsak ciki volt, mert egy kereszteződésben történt, mégpedig kanyarodás közben.

 

Mivel a motor leállt, megszünt a szervórásegítés, így "sikerült" a szembejövők sávjába,

az-az jobbra nagyívben  bekanyarodnom.

 

Ha valakinek van ötlete, hogy mit nézzek, vagy nézessek meg, azt megköszönném.

 

 

Üdv.: Zoltán

 

 

 

TDI.16V Creative Commons License 2011.01.13 0 0 12080

O bocsi.

 

Elfelejtettem megkérdezni töled.Megérte átalakitani gázossá.Nem lett  gyengébb?Mekkora motor van a kocsiba?

 

 

 

 

Előzmény: TDI.16V (12079)
TDI.16V Creative Commons License 2011.01.13 0 0 12079

Utána kérdeztem.

 

S ugyan az a vp44-es adagoló van a 2.2-en is.Ugy hogy csöbörböl-vödörbe.Marad a komplett adagoló csere.

Nem is találtam.eladó bontásra vasat.Meg neki áltak már a szerelésnek.Valaki nem tud klima kopsresszort jó áron?

Előzmény: kiskaldi! (12076)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12078
szerintem a remus rozsdamentes vagy csak sav álló anyagból van?
Előzmény: mumtaz (12077)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12077

Caravan. De eddig is univerzális volt rajta. Viszont erre rozsdamentes kell ezek után, mert LPG-s és sokkal jobban eszi őket.

Előzmény: kiskaldi! (12075)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12076

Igen az a legtisztább. Ha komplett autót veszel és esetleg bontanád is a számodra felesleges dolgok listáját beírod a fórumban és lehet még ki is tudnád árulni :D

 

Meg úgy eleve olcsóbb is a dolog meg ha kell egy apróbb vacak a változtatás miatt nem kell vissza szaladgálni a bontóshoz, hogy "figyi még az is meg ez is kéne" és tuti akkor adta el mikor neked is kell...

Előzmény: TDI.16V (12074)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12075

Engem k.vára idegel. már nagyon a begyemben van... Most elkezdtem megvenni a cuccokat... Jövőhónapban vagy utánna már meglesz minden és akkor végre csendes lesz :).

Neked sedan? Mert ha az van egy elado remus dobom. veki alól szedtem ki és minden rajta is van. nem vágtam le semmit. ha gondolod occsóba eladó ;) tuti megtudunk egyezni. nekem úgy is csak útban van...

Előzmény: mumtaz (12073)
AAAAAAAAAAAAAAA
TDI.16V Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12074

Köszönöm urak!

 

Akkor lehet, hogy kompletten veszek 2.2 Dti blokkot vagy egybe kasznival együtt.Kb ott leszel mintha felujitanám ezt az adagolot.

 

mumtaz Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12073

Én nem mondtam soha, hogy nem X20XEV. ;)

A hangja már nem idegesít. jelenleg hátso dobom sincs. :)

Előzmény: kiskaldi! (12063)
MBman Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12072

Elvileg a maga a blokk és a dugattyúk ugyanazok, csak a főtengely más, és a lökethossz.

Előzmény: kiskaldi! (12071)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12071

Ha már hozzá férsz a 2.2es cuccaihoz foszd ki :D porlasztók, turbó és az adagoló. ha lúd legyen kövér :D XD

Előzmény: TDI.16V (12065)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12070

opel szervizekben megtalálható speckó opel gép. feldugja rá és bele tud matatni a kocsi agyába :D

Előzmény: barzee (12064)
MBman Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12069

Ha többlet üzemanyagot adsz neki, akkor többlet levegőre is van szükség (pl nagyobb turbo), különben semmit sem ér az egész.

Előzmény: TDI.16V (12065)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12068

Ott a pont.....-még a kinti C-s vekimnél is így oldottam meg......

Előzmény: Vlad19 (12055)
veciv6 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12067

ESP sajna nem volt a B-s vekikben.......

Előzmény: djtoci (12048)
imate Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12066

Goto service.

Előzmény: barzee (12064)
TDI.16V Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12065

Szisztok.

 

Az a kérdésrm,szerintetek egy 2.0 DTi motorhoz lehet e egy 2.2 DTi adagolot párosítani.Nagyon érdekelne az eredmégy.

 

AAAAAAAAAAAAAAA
barzee Creative Commons License 2011.01.12 0 0 12064

Koszi "imatz", de mi az a Tech2?

kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12063

Neked sincs katalizátor a gépbe? Nem idegesít a hangja? Nem is tudtam, hogy neked is x20xev van :D. A motor check lámpát látom vilásít :/.

 

Komolyan azt hidtem azért van az enyémnek is ilyen rotyógós undorító fostaliga szar hangja hidegen, mert az elrepedt leömlő így szól. mind1. pont ma csaptam le vaterán egy c20xe hengerenkénti leömlőt. Majd szép lassan megveszem a katalizátort meg a rezgő csövet és összeállítom benn a melóhelyen és remélem csendes lesz a kicsike és jobban is fog menni majd :D

 

Neked mi a véleményed eme megmozdulásomról?

Előzmény: mumtaz (12054)
mumtaz Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12062

Na igen, de ez gázzal indítás, ahol a gáz szelepei akkor nyitnak, amikor forog a motor. Márpedig a szelepektől a gáznak kb. 1 méteres utat kell megtenni, mire elérik az égésteret. Ez hidegindítás volt.

Egyébként nem így indul. Kicsit alakítottam rajta, ezért a gázszelepeket még indítás előtt bekapcsolom, majd kb 2-3 mp múlva indítok. Szinte pöccre indul.

Előzmény: MBman (12059)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12061

Én nagyon szeretem. most, hogy le volt jegesedve minden volt ahol apum Fastrája nem ment fel csak kapart. Én meg leszálltam a kuplungról finoman nyomtam a gázt a tc ikon villogott és szépen biztosan haladtam előrefelé. Amikor gurult a kocsi akkor is lepadlóztam tc villogott vissza vissza esegetett a fordulat és húzott a kocsi mint a malac :D Most jött az olvadás az udvar tiszta sár. F astra ismét meghalt, mert nem lehet kijönni az udvarról. ugyan már drasztikusabban indulok, nagyobb gáz kuplungról leugrik, de megyeget így is :D.

Előzmény: ahegedus (12058)
djtoci Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12060

Az ESP-t elvileg könnyen meg lehet nézni, hogy van-e. Csak egy elhagytott területen kell egyre nagyobb sebességgel, és egyenletes gázzal körözni. Ha tudjuk, hogy a kerék nem pörög ki, de a TC lámpa villog, akkor az ESP folyamatosan fogja a kocsit, és nem engedi kicsúszni. De ez is csak a józan ész határáig működik. A hülyeség ellen nincs orvosság.

 

Egyébként az ESP-t sokan összekeverik az EPS-el! Az EPS az elektro-hidraulikus szervókormány, és egy egyszerű Ignis-ben is benne van. Bár abba elég sok dolog az Opel-éktól van. :)

Előzmény: mumtaz (12053)
MBman Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12059

Egy régi rossz diesel könnyebben indul ennél... :)

Előzmény: mumtaz (12054)
ahegedus Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12058

Ez jó ötlet kösz! :)

 

Egyébként mik a tapasztalatok a kipörgésgátlóval? Mert nekem tél kivételével nagyon pozitív. De télen fura dolgokat művel. Múltkor jégen álltam, kétszer fullasztotta le mire el tudtam indulni. Hiába adnék neki gázt, elektromos gázpedál van ő meg elveszi. De kanyarban is volt ilyen, hogy annyira elvette a gázt a csúszás miatt, hogy már rángatott és azért nem tudtam egyenesbe hozni a kocsit, mert nem volt ami húzzon...

Előzmény: Vlad19 (12055)
djtoci Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12057

Igen, kikapcsolható.

 

Én szeretem a gyári állapotot, ezért görcsölök annyit, hogy a gyári riasztó maradjon meg. Van egy olyan sejtésem, hogy a központizár vezérlőböl valahogy kitiltották a távkapcsoló részt, ezért nem működik a távkapcsolóval. De az is lehet, hogy egyszerüen csak elkeverték valahová a gyári távvezérlőt, és adtak egye másikat. Darabra meglegyen...

 

(Szerintem az ülésfűtés csak akkor megy, ha űl valaki az ülésen, mert hiába kapcsoltam be jégvakarásig, akkor kezdett melegíteni, amikor beültem.)

Előzmény: kiskaldi! (12050)
djtoci Creative Commons License 2011.01.11 0 0 12056

1. Köszönöm!

 

2. Köszönöm!

 

3. Köszönöm!

 

4. Egyszer kulccsal kinyitottam-becsuktam a hátsó ajtót, utána 2-3 zárásig jó volt a riasztó visszajelzője. Egyébként tényleg élesre állítja magát.

 

5. Akkor leszedem a lemezt, ragasztok teflon csíkot a hátuljára, és az nem engedi rezegni majd a lemezt.

Előzmény: mumtaz (12049)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!