Mindenképpen végére kell járni mert a vizes olaj nem eppen megfelelő a kenés szempontjából. Időnként a álunk üzemelő stabil motoroknál is elő fordul a keveredés, akkor aztán lehet meg kamerázni a hengereket lehet- e látni hol van a gond. Szerintem nézd meg nem-e nedves a gázpedálod alatt a szőnyeg ami a fütőradiátor szivárgásra utalhat.
Köszönöm!Belenéztem az olajbeöntőn nem láttam jelét olajos víznek !Az a bosszantó,hogy most sűrűn kell járnom szeged és pest között vele!Majd figyelgetem mennyire lesz olaj a vízbe!:)
Régebbi thaliákban gyakran látok az ablak fűtés és az elektromos tükör kapcsolók közt egy kis zöld lámpát, csak nem sikerült még rájönnöm minek a visszajelzője, bár vannak ötleteim, valaki esetleg tudja? Erre gondolok:
Sziasztok!Ma a thalia megint meglepett!Megnéztem a kiegyenlítő tartályt és szép habos olajos volt a a sapka a tartájben kb 1 centia olajos víz volt!Remek nem tudom mióta csinálja!Kimostam a tartály mejd látom milyen lesz az olajba nincs víz!!
El vagyok keseredve. Szerettem volna itt a szomszédban garázst vásárolni az autómnak, de mivel nem tudok több hónapot előre fizetni, így elutasított a nő. Féltem télire a kocsit. Van valakinek valami javaslata, mivel védhetném meg a kocsit? Vagy aki Szegedi, az tud a Novotel hotel-Sóhordó utca környékén kiadó garázst?
Hmmm... Most hogy jobban megnéztem lehet Lucas... Telefonon nem nagyon látni. A pofa rögzítést néztem. De a lényeg ha gyári elvileg a munkahengerre rá van írva. Otthon kinagyítom.
Aq segítségetekkel meg nem kis erőfeszítéssel sikerült leszednem a dobot, így csináltam pár képet. Szükséges ezt szerintetek cserélni, vagy bír még egy kicsit? Bár szerintem a munkahenger felújításra szorul mert ha megnyomon a kis gumiharangját akkor gyöngyözik az olaj mind a két oldalon,Még egy kérdésem lenne. Mennyire kell az új pofár előfeszíteni? Hogyan kell beállítani?
Van egy kis furat a csapágy előtt, na ott tiszta zöld trutyi. Folyni még nem folyik, azaz szemmel láthatóan nem. De az a zöld cucc a fagyállóból visszamaradó adalék.
Értettem én, de azért mint írtad is érdemes körül nézni. A családi autóm egy Zafira ott is tapasztaltam, hogy érdemes az Opel szervízt is megkérdeznem.
De nem ringatom magam ilyen tévhitekbe, hogy bárki is beismerné, hogy szar. Veszett dolog, még csak meg sem fordult a fejemben, hogy valaki beismerné valóban rossz volt. Na meg fogalmam sincs már hol vettem, vannak alkatrészek amikből mindig tartok itthon. Az a baj, hogy most az hagyján, hogy cserélhetem le a vízpumpát, de egy szíjat is buktam..... Na meg a munkát. Na mindegy kár rajta mérgelődni, tönkrement meg kell csinálni így nem maradhat. Csak azért az a leg elszomorítóbb a dologban, nem egy gagyi alkatrész volt, és az skf sem az amit helyette rendeltem ami meg szintén hibás volt. Persze azt cserélik, de akkor is maga a tudat, hogy a jónak ismert úgymond prémium alkatrészek minősége is már ilyen botrányos.
Igazad van.Nem is mondtam hogy nincs.Konkrét kérdésre adtam csak választ.Vettem már én is utángyártott kuplungbovdent ami elszakadt egy hét alatt.Majd kicserélték gariba,beszereltem egy új kuplungszettet is hozzá de ismét elszakadt.Végül egy ezressel olcsóbban vettem gyárit ami tökéletes.
Néha nem árt rákérdezni a gyári alkatrészre,mert tényleg előfordul hogy olcsóbb vagy hasonló árban van.Meg az sem mindegy hogy például egy gömbfejet az ember 30 ezrenként vagy 150 ezrenként cseréli.Bár a gyári gömbfejek azért drágábbak is de hosszútávon mégis jobb választás lehet.
Megfordult a fejemben, hogy veszek egy gyárit. Elég pipa vagyok..... Elvileg kicserélik az skf pumpát, de hát ki tudja az is milyen lesz. Eddig a valeoval sem volt soha semmi baj. Erre mégis belenyúltam ott is.....
Az én vezérlésem tegnap cserélődött, vízpumpám 200Ekm-et futott és megforgatva semmi hibája Gyári Renault. Most Japanparts került bele contitech szijjal. Nagyon nem foglalkoztatott mi megy most bele, nem is én rendeltem. Szerintem max még 50e km és úgy is vége ennek a motornak.
Gondolkoztam dolz-on, hepu-n, de azok közül is még egyszer vagy 15 éve eggyel ráfaragtam. Lehet a meyle jó. Mindig valeot szoktam venni, néha skf-et. De ez most mindkettőben megingatta a bizalmam. Szerencsére időben észrevettem a dolgot, mert különös jele nem volt. Úgy kéthavonta fél centi víz fogyott. Először nem is gondoltam semmi komolyra, csak hogy valmennyire levegős maradhatott, és kilégtelenedett. De aztán miután reggeli hideg indításkor hallottam a vizet a fűtőradiátorban utána kezdtem el gyanakodni. Nem sok jele van a dolognak, csak egy picike zöld trutyi a kifolyónál. Hangja még semmi, de nem jósolok neki sokat.