Keresés

Részletes keresés

Princ of Carpatia Creative Commons License 2015.11.25 0 0 1260

 

     ... csak hasznáni akarom a technikát. A rádiózás sem különbözik ezektől... 

 

Üdv!DE BIZONY NAGYONIS KÜLÖNBÖZIK! A rádóamatörködés az eégszen más! Vitatkoznom nm érdemes, úgy sem értenéd!

Öreg Csóka

 

 

Előzmény: Ali999 (1259)
Ali999 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 1259

Többdipolomás, több nyelven beszélő értelmiségi (nem elektro végzettégű) amatőr vagyok. 

A mai vizsgaanyagoat látva biztos nem tudnék egyszerűen levizsgázni. Szerintem nem is az a cél, hogy

rádiózást népszerűsítség hazánkban és minél több érdekődőt bevonajanak ebbe a szép hobby-ba, hanem inább az,

hogy egyesek valami privilégiumnak tartság meg maguknak.

 

 

Már Magyaországon forintért  beszerezhetők a rádiózáshoz szükséges felszerelések (2-3 cégtől).

 

Nem szeretnék senkit sem megbotránkoztatni, de komolyan kérdezem. Miért a rádiózást ennyire túlbonyolítani.

 

Az ember megveszi a rádiót, csinál vagy vesz egy antennát és ennyi. Mi a fasznak kell ehhez ennyire bonyolult vizsgarendszer.

 

Nem akarom tudni, hogy az Iphone-om hogy működik, nem akarom tudni, hogy az SLK- mercimben hogy működnek a szelepek,

hanem csak hasznáni akarom a technikát. A rádiózás sem különbözik ezektől. 

Előzmény: ha8lsu (1258)
ha8lsu Creative Commons License 2015.11.23 0 0 1258

A küldött anyagot köszönöm, köszönjük az illetékes vizsgázni vágyó kollégám nevében is. Azonban kívánatos lenne még több tudnivalóhoz hozzáférkőzni, tananyag, és vizsga tapasztalatok terén is. Az vinné előbbre az érdeklődőket, fővárosunkban, de vidéken is - egyaránt.

Aki tud segíteni bármilyen hasznos anyaggal, élménnyel, kérem, ossza meg.

Előzmény: bbencee (1257)
bbencee Creative Commons License 2015.11.22 0 0 1257

Nagyon én sem tudom, mivel volt kb 1 percem átnézni hogy mit rontottam. Aztán sürgettek minket kifelé, mert a többieknek még hátravolt a gyakorlati. 

Előzmény: ha8lsu (1256)