Értem a célzást, de most van egy kis likviditási probléma, a partnerek nehezen fizetnek, nem hiszem, hogy sokra mennék, ha a bíróságokra ráküldeném a gyáli pénzbehajtókat :)
Már lemontam az AT-ról, a kocsi úgy ahogy rendben van, egy kicsit lennt van az orra. Megnéztem a hátulját, oda már beszereltek egy old emu szettet az elődeim, így csak az elejét kell igazítani, alig várom, hogy kicsesszem az első rugókat és gátlókat......
0.6KW-os, a doksijában azt irják hogy egy átlagos autóban 195 perc alatt melegíti fel 50 fokra a vizet úgy hogy kint -17 fok van. onnantol már nem tud tovább melegíteni.
a 65 liter az nagyon kevésnek tűnik. bár ha ennyi gázt tankolsz, akkor lehet hogy nem. a két variáció ami nálam szóba került, az 96 meg 85 liter, de ebbol le kell számitani kb. 20 százalékot.
szeptemberben szereltettem a Hondába is, de többször vissza kellett mennem, és mivel nem helyben volt, hiába ezek talán a legjobbak Szlovákiában (vagy egyik legjobb), minden egyes alkalom egy nap kiesést is jelent, ami már nem jó.
most egy helybéli céggel állok kapcsolatban, akik most alakitottak át egy 4.4 V8 L322-t, és a tulaj meg van velük elégedve.
szóval remélem rendben lesz.
50 liter gáz 160 km-re az nagyon durva! főleg közúton, még ha városban is ... (gondolom)
EKA kódot megpróbálom kitúrni a papirhalombol amit a kocsival kaptam.
Mondjuk amikor Anikóék hidrotőkét cseréltek akkor biztos levették a sarukat, de nem kértek még tőlem EKA-t.
95-ös évjárat, MA303285, szóval nagyon az elejéröl van, az rémlik hogy akkor még nem is volt EKA kód.
Az aksi most 1 hét (eléggé hidegben) állás után szépen indított, szóval csak amolyan megelőző aggódás van.
Reggel voltam a Duett kft-nél, megnézték a motort és úgy néz ki bele tudják tenni az elektromos előmelegítőt. Már csak azt kell leellenőriznem hogy a fagydugó tényleg 38.1 mm átmérőjű-e.
Amúgy van valakinek fagydugó kiszedési tippje? 18 év alatt lehet hogy kissé beragadt. Annak van valamiféle tömítése?
Otthon vannak a papirok, majd megnézem pontosan, de nekem kb 60-65 literes van benne. Még egy csomó szerszám meg egy 5 literes deszt vizes kanna is elfér mellette.
Aztán ügyesen válassz LPG-s szakit. Nekem még mindenki szidta őket, több szerelőtöl is azt hallottam hogy itthon mindegyik kókány. Nekem ma reggel ütötte meg az ingerküszöbömet az a tény hogy 160 km után 50 liter LPG-t kellett tankolnom (3.9-es motor, 95-ös évjárat).
akinek esetleg a 95-96 literes ( full méret ) tartálya van, nem kellett megmagasítani a csomagtartót ( a pótkerék fedelét)?
most úgy néz ki, hogy a 720 x 270 toroid tartály befér (270 mm a magassága), de a 720 x 300 már nem. az előbbi 85-86 liter, az utóbbi 96. szeretném a legnagyobbat, de azt szeretném, ha a csomagtér érintetlen maradna.
"hóban azért csúszik rendesen, télen csak ésszel jó, hiába van rajta az M+S jelzés"
Nem véletlen, hogy az M+S jelzéstől még nem lesz téligumi egy abroncs. Sőt konkrétan az M+S nem jelent semmit, nincs szabvány által szabályozva, tehát arra sütik rá a gumigyárban, amire csak akarják, akár egy slick páyagumiba (ilyen abroncsokat pl. fúrómester Defenderén lehet látni) is beleégethetik az M+S jelzést. A téligumi hivatalos jele a "hópihe a hegyen" szimbólum.
Hasonlít a minta a BFG At-hoz, nem egy téligumi nyilván de egész jól viselkedik, persze ez stílusfüggő erősen. Letaposott havon kicsit odafigyelős, de amúgy jó. ( ezzel magyarázom, hogy nincs lé téligumára :)
Gázcsőbejáró túra végleges időpont: 2013. nov. 30. szombat, 9:30. A szavazást lezártam. Aki mégsem tud jönni, az jelezze (fórum, email, telefon). Vácrátóton Nelson kedvenc éttermében tartunk egy KV-szünetet kb. indulás után 1 órával.
Nekem 225/75R16-as méretben van, hóban azért csúszik rendesen, télen csak ésszel jó, hiába van rajta az M+S jelzés. Nagy sárban is halott. Viszont azt néztem, a tiéden nincsenek fehér feliratok? Vagy az a belső oldalon van?
Itt az első tél ami engem mint P38 tulaját ér. A gumi dolgot úgy gondolom elintéztem. A másik dolog az akksi lehet.
Kérdésem:
Hogyan töltsem az aksit? Levegyem a sarukat előtte vagy sem? Ha leveszem a sarukat milyen kódok, szertartások kellenek az újboli beindításhoz?
A harmadik dolog az állófűtés. A Disco-mban volt egy kályha és bár csak a motort fűtötte fel, de mivel indítás után azonnal meleg levegőt tudott fujni így az is elég volt. Most nem akarok kályhát, mert garázsban fogom tartani télen a gépet, tehát elég lehet a DEFA állófűtés is ami egy merülőforraló és a fagydugó helyére kell tenni. Na és itt jön a kérdés: a DEFA honlapján lévő keresőben ( http://www.defa.com/en/automotive/warmup/find_your_engine_heater/ ) a Range Rover esetén 3.9-es motorral csak 83-89-es gyártási időszakot ír, ahhoz pedig a 411346-os modellt javasolja. Az enyém pedig 95-ös 3.9-es. Megnéztem persze a Discovery-hez mit ír, ott a Discovery 4.8 HSE gyártás: - 98-ig kategóriára írja ugyanezt a modellt. Ugye jól gondolom hogy az én motoromba is jó lesz ez a modell?
(Amúgy én is beázok a jobb-egyen és szerintem nekem is a pollenfilternél lesz a gubanc. Egyelőre a beállok a garázsba dologgal kezelem.)
Aztat rárajzolják persze mindenfélére, de azért ennek a mintázatából esetleg kijöhet, hogy télen se nagyon rossz és elmehet négyévszakosnak... ( mínusz komoly sár)