Diaggal nézve a 08-as mérőblokk 013 blokkjában milyen korrekciós értékek azok amik még elfogadhatóak?
Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten.
( Olvastam valahol, hogy az összegüknek 0 érték körül kell lennie...,de olyan +-0,5 ig elfogadható) Nem tudom ,hogy ez igaz-e?) Gondolom ez alapjárati érték lehet...Jó volna pár adat, amit fel lehet használni összehasonlítási értékként.
Értem köszi. Ahogy olvasom vissza a fórumot írnak róla itt is, hogy az index kapcsoló szeret meghalni. Amit legutóbb próbáltam autót abba is kattogott.
Az 1.9TDi-nél az autóval szemben állva jobb oldalt a fényszóró mögött mi van? Mert olajsarat látni ott. Turbóra megy a cső? Intercooler?
Szerintem nem, inkább sérülésre utal, de mint már írtam 13 éves korban már sokminden lehet (volt-e garázsban, lemosták-e róla a sót stb.) Az tény, hogy a csomagtérajtó a légáramlás miatt elég sokat kap.
Autó csere előtt állok, és már régi álmom, hogy egy Superb-be ülök. Már pár hete nézelődöm a piacon, kipróbáltam már párat, de még nem találtam meg az "igazit". Amilyet keresek: 2003-6 I szériás, 1.9TDi 96kW vagy 1.8T. Nincs itt valakinek netán eladó? :)
Amire kíváncsi lennék. Tudtok nekem mondani típushibákat? Azt látom, hogy a csomagtérfedél szeret rozsdásodni. Beltér elemek nagyo csúnyán tudnak kopni. Van ezen kívül figyelemre méltó hibája?
Előre is köszönöm a válaszotok! Bízom benne rövidesen csatlakozhatok a csoporthoz. :)
Köszönöm jókívánságod, tényleg nagyon szép és nagyon megkímélt, még gyári a festés mindenütt. Remélem ez a reggeli indítási apróság is megoldódik a jeladó cseréjével.
Még új vagyok ezen a fórumon. Tavaly májusban vettem egy 2005-ös szaharabézs színű 1.9 PD TDi 131 lovas gépet, 231000km-el, első tulajtól. Elegance, bőrös kivitel. Nagyon megvagyok elégedve vele, de azért egy pici problémám akad. Ahogy tavaly bejöttek a hűvösebb idők, 5 fok környékén egy picit nehezebben indult. Rögtön beröffen, csak egy-két másodpercig megrázkódik enyhén a motor, majd szépen jár. Utána akár mikor indítom pöcc-röff. Másnap reggeli indítás megint enyhe rázkódás, majd egész nap minden ok. Elvittem diagra, izzítógyertya csere, mind a négy.Nagyobb hidegekben kitűnően indult, de mióta most ismét enyhe az idő megint visszatért az előbb felvázolt helyzet. Májusban mikor vettem semmi ilyen gondom nem volt, mert akkor már jó idő volt.
Ha valaki találkozott ilyen jelenséggel, vagy van ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, megköszönöm a segítségét.
Azt válaszolták, hogy nem találnak az ügyfélnyilvántartásban, valószínűleg egy harmadik féltől vásároltam akinek nincs jogosultsága...
És ,hogy vásároljam meg a licencet náluk azt akkor ok.:-)
A port beállítás az megfelelő, tudtam használni is, hiszen a motor 01 és abs 03 vezérlőket tudtam olvasni és ott nem talált hibakódot, de ezen kívül semmi más nem működött mindenhol jött a már említett regisztrációs és aktiválós üzenet.
Mielőtt elkezdtem használni, átnéztem a vag-com manuálját, nagyjából képben voltam vele, csak egyéb dolgokra nem gondoltam...
Nem veszek licencet tőlük a lite-ra, ha szinte "semmit" sem tud.
Hááát, ez így járás esete..... Máskor előtte kellene kérdezni.
Mit válaszoltak? Ha jól tudom, a lite változat az szoftverkódos, azaz a hardver az mindegy a Ross-Tech-nek, csak a szoftver licencet kell megvenni. (valami 100$ körüli) Viszont nem sok értelme, még aktiválva is igen korlátozott a tudása. A CAN-BUS-t egyáltalán nem kezeli.
Kínai interfész és lite verzió...Az interfész az ok, mert beszél.
Kommunikál a porton, de a fellelt vezérlők közül csak a 01 é 03-ast tudja csak olvasni. Itt nem talál hibát, de anyázik, hogy a többihez, regisztrálni kell.
Élő adatokhoz már esélyem sincs, ugyan ezt írja, ez így igen kevés...