Töltőnyílás fedélnél megoldás lehet, ha azt nem központival zárod, hanem a reteszét fixre rátolod, így mindig zűrva lesz. Így csak tankoláskor kellemeten, hogy belülről kell mindig eltolni a reteszt, de ha nemsokat mész nem zavaró.
Az elektromos tükör csinált nekem is már ilyet de annyival megusztam hogy kivettem az állító kapcsolót és jól megspay-tem kontakt vagy tisztító spray-vel és már müködött is!
van 1-2 appróbb problémám, hátha találkozott már valaki ilyennel és van 5lete a javítására.
Valami írtózatosan csörög a gyorsításkor a C oszlop környékén (5 ajtós Veci), talán tetőkárpit alatt. Mennyire bonyolult leszedni a tetőkárpitot? - nagyon idegesít.
A jobb elektromos tükrőm csak függőleges irányba mozog, vízszintes irányban nem mozog. Érdemes megbontani? Mert ügye a motor jó, lehet csak a tükör feszik fel rosszul az állító fejre?
A tanksapka fedelem folyton kinyílik. Nyitott állapotban kicsit lefittyen és úgy kell bezárnom a kocsit hogy közben tartom a helyén. Zár itt is jó, csak a fedél tengelye volt szerintem megeröltetve.
Valamint a váltóm már nagyon le van gatyásodva. Megtalálok minden sebességet csak már annyira laza, hogy néha félek a kezembe marad.
A mechanikát nem lehet valahogy utánna állítani, hogy kicsit feszesebb legyen? (Asszem a bowdeneseknél ez valahogy megoldotható, de itt?)
Múlt héten elakadtam jó nagy sárba szinte majdnem elült az eleje és egy kis ügyeskedéssel kijött simán én is megdicsértem meg kapott pár jó szót is! Szóval én sem megyek százzal:-)
Köszönöm! Megkeresem majd Őket! Angolországban találtam egyet, ami 28 GBP lenne. Itthon ugyanez 17,5e HUF. Ki érti ezt...? (Mondjuk egy helyen láttam, lehet, hogy máshol sokkal olcsóbb! :-) )
Ami már a kijelzőt is viszi, az húzósabb 30-40között mozog és nem biztos, hogy a fejegység tudja. Amúgy sem ér 40ezret, hogy ott középen kiírja a szám címét...
Látom nem csak én vagyok ilyen "kicsit fura figura"! Én a törött kocsimat is megsirattam, meg bocsánatot kértem Tőle, amikor eladtam, és felraktuk a trélerre...
Látnál engem :), Amikor eladtam motoromat megpusziltam a gépsárkányt bocsánatot kértem tőle amiért eladom megsimiztem és még beszéltem hozzá 1 kicsit :D XD. Aki megvette mondta, hogy ha akarok mehetek vele még egy utolsó utolsót de mondtam, hogy most bezárom a kaput. Számoljon el 30ig én addigra beérek és csak akkor indítsa be és nagyon gyorsan menjenek el a környékünkről...
A vekivel is úgy vagyok, hogy ha hosszú útrol hazahoz vagy valami necceset úsztunk meg hazajövök vele és 1 pár dícsérő szót meg simogatást megérdemel :). Egyesek szerint ez már beteges. Ez van én ennyire kötődöm a gépeimhez :)
Tudod, a több mint 10 év a kevés km-ek ellenére is nagyon "összehozott" bennünket. Nálam a motorok, meg a kocsi nem használati tárgyak. Babusgatom, szeretgetem Őket. Az újat is, de Neki még bizonyítania kell...
Mára befejeztem a nyáladzást!
A bioethanol okozhat galibát, mivel az alkohol tartalma miatt feloldhatja a tankban lerakódott "szemetet". Hallottam olyanról, aki 2-3 tankolásonként cseréltetett szűrőt! Párszor eljátszotta, azóta nincs problémája.
Bár az is igaz, hogy 10 liter nem egy nagy mennyiség, de ha a szűrőcsere után is ez a gond, akkor jobban bele kellene mélyednie a szerelődnek...
Egyébként mióta megvettem a kocsit csak jót tudok Róla mondani. Még a végén összebarátkozunk! :-)
Kicseréltettem a hátsó szilenteket, vezérműszíjat a kacatjaival, termosztátot, hátsó fékbetétet. Már csak a gyertya, olaj, szelepfedél tömítés van vissza. Miután nem sokat megyek (havonta max 500 km), és aranysárga volt az olaj mikor meghoztam, ezért húzom még egy kicsit a cserét.
Különben egész furcsa, hogy nem világít semmiféle check felirat a BC-n. És sokkal szebb is a kocsi hátulról, most hogy világít benne az összes izzó...
Nekem akkor csinálta ezt, amikor a kartercsövem szét volt szakadozva. Melegen alapjáraton simán leállt. És a lehető legrosszabb helyeken. Mondjuk nekem előtte hidegen is leesett az alapjárat kb 400-ra, az első párszáz méteren, aztán üzemmelegen már soha nem csinálta. A karter cső csere ota semmi gondom. Kopkopkop.
Akár AC pumpa is lehet, próbáld meg a tankot alulról gumikalapáccsal megütögetni, ha esetleg javul, jobb lesz, akkor esélyes hogy az. Más hibánál ki kéne hogy jelezze a műszerfalon is