A jelenleginek kiszakadt a közepe,viszont új kevláros betéttel van felütve.Ezért kellene egy jó de kopott tárcsa,amire át lehetne ütni a kevláros betétet.
Remek túra volt, köszönet mindenkinek, aki eljött (mindenki, aki ígérte, el is jött, ez igen dícséretes, pláne a múltkori Kompy-féle bukott túra után). Külön öröm, hogy kb. időben el is tudtunk indulni. Aki eddig csak sajnálta, hogy nem jött, az most már nagyon bánhatja :) Nelsonnak bónusz köszönet, hogy a slick gumival vágta előttünk az utat a rázós részeken. Az ő helyismerete révén igen hatékonyan tudtuk az összes pocsolyát gyorsan megtalálni. A következő túrák kedvéért mondom, hogy lehetőleg mindenki hozzon magával PMR rádiót. Pár kép:
Az első elakadás.
A csapat az étteremnél, ami még nem volt nyitva.
Nelson is elásta magát. Sz. mester kárörvendve figyel :)
Mikor meguntuk a csövet, bementünk az erdőbe, ahol ilyen fenevadakat láttunk.
Azért látom az első két képből, hogy sikerült magatokkal vinni egy amatőrt is aki azt hitte hogy a fostos 7.50-es gumijaival ő a király:))))))))Azt otthon meg most ott hüppög, hogy mennyire csíra volt:)))))
Értem a célzást, de most van egy kis likviditási probléma, a partnerek nehezen fizetnek, nem hiszem, hogy sokra mennék, ha a bíróságokra ráküldeném a gyáli pénzbehajtókat :)
Már lemontam az AT-ról, a kocsi úgy ahogy rendben van, egy kicsit lennt van az orra. Megnéztem a hátulját, oda már beszereltek egy old emu szettet az elődeim, így csak az elejét kell igazítani, alig várom, hogy kicsesszem az első rugókat és gátlókat......
0.6KW-os, a doksijában azt irják hogy egy átlagos autóban 195 perc alatt melegíti fel 50 fokra a vizet úgy hogy kint -17 fok van. onnantol már nem tud tovább melegíteni.
a 65 liter az nagyon kevésnek tűnik. bár ha ennyi gázt tankolsz, akkor lehet hogy nem. a két variáció ami nálam szóba került, az 96 meg 85 liter, de ebbol le kell számitani kb. 20 százalékot.
szeptemberben szereltettem a Hondába is, de többször vissza kellett mennem, és mivel nem helyben volt, hiába ezek talán a legjobbak Szlovákiában (vagy egyik legjobb), minden egyes alkalom egy nap kiesést is jelent, ami már nem jó.
most egy helybéli céggel állok kapcsolatban, akik most alakitottak át egy 4.4 V8 L322-t, és a tulaj meg van velük elégedve.
szóval remélem rendben lesz.
50 liter gáz 160 km-re az nagyon durva! főleg közúton, még ha városban is ... (gondolom)