Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terrano1 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37492

Viborg!

Neked még metrós csörlőd van?

Bírja?

Nelson admirális Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37491

Az önindítóhoz a legegyszerűbben úgy férsz hozzá, hogy leveszed a turbóról a gumicsöveket.

Az önindítót három csavar tartja, abbol kettő átmenő, vagyis ellen kell tartani. Ráadásul a csavarra 13-as, az anyára 15-ös kulcs megy rá. A harmadik csavar egy rögzített menetesszáron lévő anya.

Mindenképpen áramtalanítsd az autót, mert külömben a blendixre menő bazi-pozitív kábelt leszedve, látványos szikraesőt produkál az aluminium szívósoron, hervatag lukat biggyesztve reája.

 

Nekem 28000 helyi egységért kicserélték a csapágyat, perselyt, szénkefét, blendixet, fogaskereket, rugót.

 

 

Előzmény: Discota (37489)
spapda Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37490

Emlékeim szerint volt már itt a törzsgárdából olyan, aki újíttatott fel D1 önindítót, szóval majd beszámol az esetleges buktatókról. De először azért fuss egy kört a testkábel és az akksisaruk körül, mert lehet, hogy csak ennyiről van szó, és akkor 5 perc munkával, 0 Ft-ból megvagy. Ha ez nem járt sikerrel, akkor egy önindító felújítás sem szédületes összeg, és akkor az 10 évre le van tudva.

Előzmény: Discota (37489)
Discota Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37489

Köszi. Víz nem hinném hogy befolyna, az tartja a szintet, kontaktot megnézem odalenn, de szerintem önindítót kéne felújítani.  Mennyire bonyolult vajon leszedni?

Előzmény: spapda (37488)
spapda Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37488

Ja, és persze kimaradt a legegyszerűbb megoldás: kopott az önindítód (pl. a kefék), ami ilyen hidegben jobban érezteti hatását.

Előzmény: Discota (37485)
spapda Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37487

Az önindító (bizonyos extrém esetektől, pl. zárlat, visszafogás) eltekintve mindig "ugyanannyit kér", a probléma általában az, hogy nem kapja meg. Ez előfordulhat eloxidált testkábel, lötyögő akksisaru stb. miatt, végig kell követni a delej útját, és mindenhol ellenőrizni a kontaktusokat. Illetve ismerek egy másik hibalehetőséget is, ami a reggel nagyon nehezen tekerő (de melegen már szépen dolgozó) önindítóval lehet összefüggésben: hűtővíz a hengerben. Egy dízel és egy benzines autóval is találkoztam már (off márkák), ahol ez okozta a problémát. Konkrétan a kiégett tömítés miatt hűtővíz szivárgott az égéstérbe, emiatt reggelre kvázi megtelt a henger fagyállóval, ami pedig folyadék jellegéből adódóan nem igazán összenyomható, tehát sürítés fázisban durván meg tudja fogni a dugattyút, így a főtengelyt és vele együtt az önindítót is. Aztán ha sikerül átlendülni ezen a fázison, akkor szépen kinyomja a kipufogóba, és innét kezdve nincs lötyi a hengerben, vagyis a következő indítózáskor semmi sem fogja meg az önindítót, hibátlanul teszi a dolgát. Huzamosabb időre leállítva viszont ismét kezdődik a beszivárgás. És ugye itt térünk vissza az első mondathoz, ugyanis a villanymotoron keresztül átfolyó áram brutálisan meg tud ugrani, ha valami lefogja, emiatt szoktak leégni a túlerőltetett fúrógépek, sarokcsiszolók is (nagyobb áram, nagyobb hő). Reméljük, hogy csak az első forgatókönyvről van szó nálad, és hidegben valahol nem tökéletes az érintkezés.

Előzmény: Discota (37485)
Alfred Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37486
Discota Creative Commons License 2013.12.02 0 0 37485

Kollégák,

 

Létezhet olyan, hogy hidegben az önindító túl sok áramot kér? Nagyon nehezen forgat, akksicsere után is. Pici melegedés után már jó.  Vagy egyszerűen csak túl gyenge, és nem bírja a hideg motort forgatni? Vagy kontakt hiba miatt nem enged át elég ampert?

 

D1 300

krisz_c Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37484

holnap ezt kapod meg, csak testközelből :))

Előzmény: Nelson admirális (37483)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37483

TÖLCSÉRES P38 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37482

Sajnálom, akkor nem tudok segiteni.

Előzmény: terrano1 (37480)
fejes.i Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37481

A P38-hoz milyen méret kell?

nem jó véletlen az, ami a Disco 1-hez? Van otthon egy, ami elvileg teljesen jó, de már használt, nem fogom visszatenni sose.

Előzmény: terrano1 (37480)
terrano1 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37480

A jelenleginek kiszakadt a közepe,viszont új kevláros betéttel van felütve.Ezért kellene egy jó de kopott tárcsa,amire át lehetne ütni a kevláros betétet.

Előzmény: TÖLCSÉRES P38 (37474)
demoo Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37479

itt a bizonyíték, hogy én löktem be az árokba...

Előzmény: Nelson admirális (37473)
élijen Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37478

Nán minnyá ottvan, de lesz mellette más is, hogy ne sirdogálj :)  

Előzmény: Nelson admirális (37476)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37477

Remek túra volt, köszönet mindenkinek, aki eljött (mindenki, aki ígérte, el is jött, ez igen dícséretes, pláne a múltkori Kompy-féle bukott túra után).
Külön öröm, hogy kb. időben el is tudtunk indulni.
Aki eddig csak sajnálta, hogy nem jött, az most már nagyon bánhatja :)
Nelsonnak bónusz köszönet, hogy a slick gumival vágta előttünk az utat a rázós részeken.
Az ő helyismerete révén igen hatékonyan tudtuk az összes pocsolyát gyorsan megtalálni.
A következő túrák kedvéért mondom, hogy lehetőleg mindenki hozzon magával PMR rádiót.
Pár kép:

Az első elakadás.

 

A csapat az étteremnél, ami még nem volt nyitva.

 

Nelson is elásta magát. Sz. mester kárörvendve figyel :)

 

Mikor meguntuk a csövet, bementünk az erdőbe, ahol ilyen fenevadakat láttunk.

 

A fenevad közelről.

 

Hűtőfürdő után...

 

Előzmény: élijen (37466)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37476

Naná, hogy köll.

Több szemszögből felvett videókat egyszerre lejátszva, háromdimenziós képet kapunk.

Előzmény: élijen (37475)
élijen Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37475

Ha köll, nekem is megvan.

Előzmény: Nelson admirális (37473)
TÖLCSÉRES P38 Creative Commons License 2013.12.01 0 0 37474

Mit szeretnél a kuplung tárcsával? Van olyanom ami p38-hoz jó és rugós közepű, nem mellesleg erősitett. ÚJ.

Előzmény: terrano1 (37465)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37473

Krisz. Valahogy dobd már át, vagy tedd fel azt a shrévizavé szituációs videot.

Kielemezném egy szakember gárdával.  Köszi.

Előzmény: krisz_c (37470)
élijen Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37472

Jaja :)   2 szekér húzta ki, de ez csak videón van meg, hehe.   A Lütyőt is kötélvégre kellett akasztani, de az is mozgókép :)  

Előzmény: TdiOxi (37471)
TdiOxi Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37471

Azért látom az első két képből, hogy sikerült magatokkal vinni egy amatőrt is aki azt hitte hogy a fostos 7.50-es gumijaival ő a király:))))))))Azt otthon meg most ott hüppög, hogy mennyire csíra volt:)))))

Előzmény: élijen (37469)
krisz_c Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37470

Én is köszönöm mindenkinek a szervezést, vezetést, mentést.

élijen Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37469

ehun:

     

 

    

élijen Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37468

Ja, mán nyomom is, csak összébb kell nyomorgatni őket, mert 3.5 mega/kép. 

Előzmény: demoo (37467)
demoo Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37467

igen, jó KIS gurulás volt (nekem 150km) és köszönet Nelsonnak és Johnnynak. őt még hazafelé egyszer ki kellett húzni egyszer a dágványból...

Élijen, felraksz 1-2 képet ide?

Előzmény: élijen (37466)
élijen Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37466

Köszi a mai menést: Johnnynak a szervezést és Nelsonnak a vezetést-útkeresgélést :)

terrano1 Creative Commons License 2013.11.30 0 0 37465

Akad valakinek P38 dízel,ledobott kuplung tárcsája,ami használható állapotban van a ferrodor kivételével?

terrano1 Creative Commons License 2013.11.29 0 0 37464

Szerintem, leveheted simán a sarukat.

Én mondjuk mindíg úgy töltöm, nehogy valami feszültség csúcs vagy ingadozás betegyen a BECM-nek.

Előzmény: futi_disco (37452)
pinguru Creative Commons License 2013.11.29 0 0 37462

Értem a célzást, de most van egy kis likviditási probléma, a partnerek nehezen fizetnek, nem hiszem, hogy sokra mennék, ha a bíróságokra ráküldeném a gyáli pénzbehajtókat :)

 

Már lemontam az AT-ról, a kocsi úgy ahogy rendben van, egy kicsit lennt van az orra. Megnéztem a hátulját, oda már beszereltek egy old emu szettet az elődeim, így csak az elejét kell igazítani, alig várom, hogy kicsesszem az első rugókat és gátlókat......

Előzmény: Törölt nick (37456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!