A gázkar lemezt ne nagyon görbítgesd, mert ahogy mondod az üzemi max. fordulat is elmegy. Az üzemi max 3000 körül van. Tudod mérni valamivel a fordulatot?
Mindegy, ez van. Végülis amin ez a motor van, oda jó. Egy RK-02 -re már nem volna jó. Most rakok össze egy RK-02B kapálót. Oda szintén ilyen "egyszerű" kivitelű (alapjárati rendszer nélküli) karbival ellátott Quantum XM 45 motort teszek. Mivel ez kézi kuplungos, oda jó lesz.
Érdekes, mert a Briggs honlapján ez Profi motornak, és nem fűnyíró motornak van titulálva. Pedig így hallásra fűnyírómotornak tűnik. Hol van tehát az 1500-1600 f/min. alapjárati fordulat? Mégsincs a karburátornak alapjárati rendszere? Mégis ez fűnyírómotor? Hm...
Lehetséges hogy a volt gazdája öntötte bele az olajat a hengerbe ne rohadjon össze a gyürű a hengerrel . Ezt akkor szokták ha sokáig nem üzemeltetik a gépet . Vagy esetleg eldőlt szállításkor és olaj folyt a légszűrőn keresztül a hengerbe ,meg kellene nézni a légszűrőt hogy olajos e a szűrőbetét, ha az ,ki kell takarítani azt is ha nem lehetséges akkor csere . Ha ez megvan érdemes lenne járatni kb 2-3 percet hátha kidolgozza a benne maradt olajat !Ha ezután sem változik akkor más a gond !