Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
A Tízparancsolat maga az Atya, de nem fogadták magukba, hanem megmaradtak a tiltásnál
Az Újszövetségben az új parancs, meg felébresztett a vonzásra
Az elsőben nem vettünk egységet, a másodikban törekedünk az egységre
Aki egységbe jut, a Földön paradicsomba kerül, odaát meg az égbe
Az nagy különbség, hogy a törvényt törvényként tartom, mert az rögtön az ítéletem, vagy a szeretet törvényét a szívemben tartom, és akkor kivonom magam az ítéletből, mert beléptem az Irgalomba
A Szeretet szeretet engem, ha felvállalom, hogy szeretem, forma szerint tartva az ősit, tartalom szerint az újat, akkor eggyé válok Benne, és az az életemmé válik
Hogy Mózes elhozza a Tízparancsolatot, ahhoz szükség volt az ínségre
Hogy Jézus elhozza a szeretet új törvényét, ahhoz szükség volt a hitehagyásra
Hogy eljöhessen az új Ég, és új Föld, ahhoz a szükségünk, hogy a természet is kilépjen a medréből a hitetlenségünkben
A langyossal nehéz kezdeni, a hidegnek elég egyetlen fénysugár
Majd amikor elkezd lángolni, a langyos is elkezd töprengeni, és végre eljut a bűnbánatba
Minél kisebbé válok, annál könnyebben fedezem fel Jézust, az élőt, Aki tevékeny
A várakozót, Aki engem vár
És minél nagyobba tartom magamat, annál több hála kel bennem, amikor felfedezem az igazságot
Hiszen eltávolodtam az igazságtól, és eljött értem
Az egység a szívben kezdődik
Hogy nyugodt vagyok, majd a Fiú eljön értem, ne legyek nyugodt
Hogy bízzak egyetlen igenemben, akkor ellene mondok éppen az igennek
Hogy ma még nemet mondok, avval, majd lesz időm az igenre, elszámítom magamat
Jöttél, keresztre feszítettek, és feltámadtál
És a kereszten rám gondoltál
Egy igazságot veszek, vagy kettőt tartok, Jézusban egy az igazság
Azért hajolsz le hozzám, hogy biztass, hogy fellépjek az égbe
Ha fellépek, felemelsz, ha arra várok, felemelsz, lent maradok
Ha a Tízparancsolatban bízok, de nem élem az egyet, a Tízet sem éltem
Ha szállást vesz bennem az, Aki meghívott, akkor élek, nem a magam erejéből, hanem az irgalmából
Hogy méltatlannak érezzem magamat, hisz az vagyok, hogy azért ne találkozzak vele, félreértettem
Felvetődik bennem a kérdés, mért menjek az urak Urához, amikor elég vagyok magamban
Ha sarkosra alakítom a kérdésemet, akkor így kérdezek magamtól
Ha elég vagyok magamnak, akkor nem lehetsz a társam, és a barátom
Nem miattad, hanem miattam
Ha ráadásul jónak, és igaznak tartom magamat, akkor még rosszabb a helyzet, a helyzetem
Az Isten angyalai az égben, kigondolnak, majd alkotnak, és megtartanak
Ha az ember is így alkothatna, az akaratával alkotna, azonnal káosz köszöntene be a Földre
A mindent magamért káosza
Aki magáért él a Földön, nem is mehet be az égbe
Hiszen felborítaná az a Rendet
Sőt elsősorban a magam ellenségévé válnék, a magamért-ben
Ha felülről szemlélek, a magaslatomról szemlélve gondolom, hamar beléphetek az Isten országába, ha akarok, azonban az erőszakom erőtlen a belépéshez
Az természetes, hogy lassan emberszeretővé válok, ha kihasználom, amit az Isten nekem adott
És az is természetes, ha emberszeretővé válok, abból kinyílok az istenszeretetre
Amíg azonban nem válok emberszeretővé a magaslatom távol tart az eszméléstől
Hogy az egyik felismeri az Istent a Szavában, és magam nem nagyon, az a magasságom, a távolságom az igazságtól, a nagyságom
Vannak, akiknek a hátán fát lehet vágni, kegyelem az, hogy áttörjék a süketségemet
Mert a szeretetük képes legyőzni a keménységemet a jóra
Kitartó szeretetül lefegyverzi a nagyságomat
Ha pedig meghajlok, és kész leszek a jóra, a halványra, az áttöri a falamat
És ha egyszer ráébredtem, az a boldogság, ha adok, akkor már könnyebben adok
És minél többször feledkezek el a nagyságomról, annál több alkalmat adok Neked, hogy finoman megérinthess
Szereteteddel érintesz meg engem
És attól kezdve, egyre kevésbé veszem magamhoz, hogy elég vagyok magamnak
Mert az ürességem, és a teljességed néznek egymásra
És amikor részesülök, az eltölt Veled, még nem fogom fel, de érzem, hogy jó, hogy nem összehasonlítható azzal, aki vagyok, a béke, és a béke hiányérzete néznek egymásra
Mi is kéne ahhoz, hogy egyszer tényleg meghallgassalak, hát erőszakkal nem fogod azt tenni
Amíg meg nem keresek, marad számomra a lassú víz, amint mások szeretete lekoptatja a keménységemet
Ha Mózesnek negyven évre volt szüksége, hogy megszólíthasd, mért is siessek?
És nem kényszerítetted Mózest, se addig, sem attól kezdve
Akkor lehet mondani, előttem ott áll az égő bokor
Hogy leveszem a sarumat, vagy tovább lépek?
Azt kérdezzem, mért is siessek, vagy azt kérdezzem magamtól, mért is ne lépjek ahhoz a bokorhoz?
És maga előtt küldi azokat, akik felismerik a Szavából
Azokban jön el először, akik készek odaadni magukat Érte
Hogy felismerje a világ a Világosságot
Nem azok a világosság, akikben helyet vesz
Hanem az a Világosság, aki elfoglalja a kelyhét
Nem hasonlatokban beszél, hanem kiteríti az igazságot, az igazság felébressze a halottakat
A halottakat, akik tiltakoznak, hogy nehogy beírják a nevüket az élet könyvébe
Senki sem üdvözül, aki nem akarja, és csak az üdvözül, aki befogadja a Világosságot
Igen told félre a hírhozót, mégha kényelmes is hallgatni
És hallgasd meg, azt, Aki az üzenetet küldte
Itt van a mi Istenünk, és beborítja az Ő népét
És ne azt gondold, hogy az a válaszod, amit gondolsz, és ne gondold, hogy az a válaszod, amit kimondasz
Hanem az a válaszod, amit cselekszel, a kérdező sorsra
Felejtsd el azt, hogy a fotelben üdvözülsz
És felejtsd el, hogy kifizeted a köteles részt, és abban teljesítesz
A sors kérdez, te pedig válaszolsz
Mert a sors kérdez, és várja a válaszod
A sors kérdése pedig egyszerű, szolgálsz, és akkor majd szolgál téged a Világosság, vagy magadat szolgálod a kérdések ellenére, és akkor nem szolgálhat neked az, Akinek a vágya, hogy szolgálhasson téged
Itt van a mi Istenünk, és tanítja az Ő népét, hogy felismerje a kérdéseket, és hogy megadhassa a szeretet válaszait
Akárhogyan is vesszük, az ember nem hasonlítható össze az Istennel
Ha Istenre nézek, akkor a Végtelent szemlélem
És bármilyen korlátot próbálnék Neki találni, nem találok
Egyetlen dolgot találok, amire nem mondja ki, hogy legyen, az az ember megszentelődése
És bármennyire kutatok, csak azt találom, azt felmérhetetlen szeretetet, amit az ember iránt érez
Az emberben két alapvető érzés lakozik, az egyik, hogy Isten hasonlatosságában büszke, büszke a méltóságára, a lényére, a hasonlatosságban
A másik a megdöbbenése, a méltóságának a hanyatlása, hogy teremtmény, bárhogy kutat, azt találja teremtmény
Az első gondolata büszkeséget hoz, a másik alázatot
Ha pedig nem akarja elfogadni a másodikban az alázatot, akkor kezdi elveszíteni a büszkeségének alapját, ahogy elkezd távolodni az Istentől
Az első közelíti az Istenhez, a második, alázat hiányában távolítja az Istentől
A második bukásától Isten felismerése, és megismerése menti meg, ahogyan kimenti
Ezer prófétákat küldött az Isten, hogy visszatér a Fiában
Maga nem jöhet, ahogyan eljött, mert a bukás nem ismeri fel, és ami rosszabb, elítélné
Így nem úgy jön el, ahogy először eljött, hanem úgy, ahogyan távozott
Az pedig természetes, hogy aki megtalálja az elsőben a méltóságát, aki újra megtalálja önmagát az elsőben, az alázatot vesz, és attól kezdve nem buktatója a második
A második, csak az alázat hiányában buktató, azaz, kiviláglik az akarat
Aki elbukik, önmagára büszke, de ha elvesszük a megfoghatót, kiderül, nincs alapja az önmagába vetett büszkeségének
Hogy másban, akár prófétában, vagy bárki másban keresünk, annak nincs nagy következménye, hanem annak van következménye, ha magunkban ébresszük fel Jézust, nem varázslással, hanem a Tanításához igazodásunkkal
És természetesen annak ugyanúgy van következménye, ha nem ébresszük fel magunkban Jézust
Ha elhisszük, és bólintunk, az nem ugyanaz, mint az igeneink, és a nemeink, a cselekvéseinken
Hanem ha él bennem, akkor békéjét adja, és elviszi azt a nyugtalanságot, ami keresi az igazat
Mert látom akkor a folyamatot
Persze szeretnénk kibújni kérdésekkel a válaszok alól
Valójában ott van minden válasz a szív egyerűségében, a találkozásban
Aki meg azért szenved, hogy azon töpreng, hogy a Szeretet tanúja, próféta, vagy nem próféta, az csak szenvedjen a levében
Amikor közvetíti a levelet, légy a Szent Szív tanúja
Ezt irtad az ima topikban : "Amit félreért a világ, mert az imádat alapvetően figyelem"
Mindig az ember a világ és a sátán a hibás :))))ezeket nem isten teremtette ? DE !
másrészt ha az imádat figyelem akkor azt a szót használd figyelem avagy fokuszálás !
Tudod nemcsak én vagyok zavarban a prófétainak LÁTSZO irományok miatt a katolikus egyház is válogat részben mert i s z o n y a t o s a mennyiség másrészt sok esetben lekontrázza a jelenlegi teologiát.Hazánkban is volt egy "hires" proféta egy pap aki HANG cimmel adta ki irományát Dombi Ferenc inárcsi lelkész.Nekem is válaszolt "jézus" neszesemmi....talán a személy ALTUDATA termelte ki az emberi tudatalatti nagy hazudozó :))))
Nem állitom hogy mindig mindegyik kamu vagy higitott közhely hanem hogy gyanusan kezelhetetlenül sok és semmi konkrét kézzelfogható : igéretek és fenyegetések váltakoznak és rengetegszer hogy isten mennyire szeret :)))) Néma még én is csippentek ki egy két szimpi részletet de a 99 százalék meddő szószaporitás.Hivhatod folyamnak én inkább lényegében majdnem üres fecsegésnek !
Olyan is van lehet ami TÉNYLEG istentől jőn és a közvetitő ne czifrázott bele !De ezzel eggyütt is morgok elégedetlenül miközben FOKUSZÁLOK :)))
Az a könnyebbnél is könnyebben megy, hogy amikor nem érzek tisztaságra felelősséget, akkor elfogadlak, sőt a lényegben imádlak Téged, sőt elég gyakran előfordul, anélkül, hogy tudnám a törekvésemet, és igen jólesik nekem, és neked
És azok a pillanatok azt mondják nekem, élek
És nemcsak azok, akik Veled gondolnak, hanem azok is, akik nem gondolnak Veled
Igazából nem tudják mi történik, csak részesülnek a békédben
A szeretet alapvetően nem ösztönös, hanem tudatos, és építkező, tudatosan építkező
Amit érzek, az a tükre
De hiába a tükör, amiben Téged látlak, hanem az a fontos nekem, amiben magamat látom
Nem elhitetve, hogy tőlem való az, amit adsz
Van, ami megállíthat téged, és meglesz, hogy megállsz, ha itt vagy, már megálltál
Hogy elgondolkozz az élet és a halál kérdésein
Hogy meg ne ijedj, a test halálától
Inkább vágyakozva a paradicsomba
Ha tiszta vagyok, nem félek a földi haláltól, ami aggaszt, az egyedül az, amit akkor nem tudok már megtenni
De tisztaságomban ne aggasszon, mert több a lehetőségem az égben
Hogy megsegítsem a Földön maradókat
Az már megtörtént, hogy elkezdek töprengeni
Hogy elkezdjek imádkozni, az még nagy falat
Hanem elkezdek megbocsátani, és elkezdek áldani, azt könnyebben tudom
És a megbocsátás, és az áldás is imádság
Még tartok az imádkozástól, hogy elveszi az időmet
Fogalmam sincs az időmről, amíg nem imádkozok
Elkezdem áldással, és megbocsátással, és akkor kikerülök az idő szolgasága alól
És nemcsak kikerülök, hanem szolgává teszem az időmet
És hogyan áldjak, ahogyan kijön tőlem, ha nem is kereken, de tiszta szándékban
Elgondozva a koraiak véres áldozatain, betérve a teljesen elégő áldozatba
Az természetes, hogy a gonosz a félelmében nem fordul Feléd, sőt, ha teheti, még az arcát is elfordítja
Igen természetes, az akaratában természetes
Az természetes, hogy aki azt tartja magáról, hogy jó vagyok, nem fordul Hozzád, számára mindegy, hogy Veled gondol, vagy nélküled, mert nélküled cselekszik
És aki mélyen hisz Benned, és az önismeretében nem mer a szemedbe nézni, és inkább maga küzd a nyomorúsága ellen, természetessé teszi, hogy nélküled teszi, az akaratában teszi, a tévedésében
Veled jár, és mégis nélküled, felemelkedett a földről, de nem tud az égbe emelkedni
Akit meg megérintett a kegyelem, és inkább abban bízik, mint magában, ő felröppen az égbe, és elkezd énekelni
És lehetek bármilyen mélyen elásva, a kegyelem arányos a mélységemmel, a bizalmam meg képes az égbe emelni
És ha még nem jön a kegyelem, de megértem a kegyelem lényegét, és meghívom, akkor eljön, mert a vágya, hogy eljöjjön
Nem nagy lépés a szívembe nézni, és abból meríteni, mégis olyan nehéz azt megtenni
És ha megteszem, akkor örvendezek, hogy megtaláltam azt, amit elvesztettem, amit magam hagytam el
"Drága gyermekek! Szeretetem apostolainak hívlak benneteket. Fiamat mutatom nektek, aki az igazi béke és az igazi szeretet. Isten kegyelméből, mint édesanya szeretnélek hozzá vezetni titeket. Ezért gyermekeim, arra hívlak benneteket, hogy Fiamból kiindulva vizsgáljátok meg magatokat, hogy a szívetekkel tekintsetek rá, és a szívetekkel lássátok meg hol vagytok, és hová tart az életetek.
Gyermekeim, arra hívlak benneteket, értsétek meg, hogy Fiamnak köszönhetően, szeretete és áldozata által éltek. Ti kéritek Fiamtól, hogy legyen irgalmas hozzátok, én pedig titeket hívlak irgalmasságra. Ti kéritek tőle, hogy legyen jó hozzátok és bocsásson meg nektek, én pedig milyen régóta kérlek benneteket, gyermekeimet, hogy bocsássatok meg mindenkinek és szeressetek minden embert, akivel találkoztok. Amikor szívetekkel megértitek szavaimat, meg fogjátok érteni és megismeritek az igazi szeretetet és ennek a szeretetnek lehettek apostolai, az én apostolaim, drága gyermekeim. Köszönöm nektek."
Engedd meg nekem, hogy közelebb vigyelek az Igazsághoz téged, az Igazsághoz, Aki maga a Szeretet
Először vedd magadhoz a gondolatot
Szíve kimeríthetetlen Szeretet, nem kellene Őt többé próbára tennetek!
Egyszer vedd magadhoz a gondolatot, majd gondolj bele a gondolat útjába, ahogyan hozzád ért
Amíg úgy veszed a gondolatot, mint másét, addig nem jutsz el a tartalomhoz
Ha a szívedre veszed a gondolatot, és megvizsgálod, mit ad személyes neked, és csak neked, az nem von le az értékéből annak, ahogyan másnak ad, és amit másnak ad
Így az Igazság egyetlen gondolata képes mindenkinek személyesen adni, csak egyesével, és mégis mindenkinek
És mit akar bennem elérni Isten Szava, és mit akar a személyes közlendőjében adni
Nyilvánvalóan a személyes részemet, hogy felismerjem mi a tiszta a saját sorsomban, és az utamon
Ő ad, és nekem is van személyes részem, amit adhatok
Annyit tud adni, amennyit adok
Felvállalva, hogy legyőzöm azt a gondolatot, ami a nagyságomból ered
Befogadva, és követve azt, amire buzdít, a jól felfogott érdekemben értem buzdít
Csoda történik bennem, ha befogadom, mert meglátom a cselekedeteit
És a cselekedeteiben megismerem, és a felismerésekben egyre jobban megszeretem, hiszen az teljesen természetes, hogy megszeretem azt, aki szeret engem, és abban a szeretetben értem cselekszik
És abban a felismerésben magát adja, nem személyválogatóan, és egyáltalán nem latolgatva, teljesen odaadva nekem magát
És letérdelek, mert jólesik letérdelnem, nem latolgatva, hogy letérdeljek
Szívemre veszem a gondolatát, és egy csodát indít el bennem, és felismerem
Alapvetően nem azt veszem, amit másoknak ad, hanem amit nekem
Ha nem személyesen veszem, hanem azt veszem, aki a szívére vette, és befogadta, nem jutok el a célomhoz, nagyon nem jutok el a célomhoz
Szemlélhetem a testvéreimben, ha szemlélem magamban a nekem adottakat
Ha valaki magát mutatja, mintha Téged mutatna, attól elfordulok
Mért ne lehetnél a Bölcsesség tanúja a felismerésben
Persze ott van testünk által a csökönyösség és a félelem, hogy ne engedjük el a formát
De a csere úgy néz ki, keveset adok a sokért
A formában még azt gondolom, a sokat adom a kevésért
A tartalomban azonban eljön a felismerés, milyen sokat kapok