Én meg csak odaböktem a választ (messze nem kioktató jelleggel), egyáltalán nem kizárva azt, hogy esetleg itthon is maradhatott. Bár, belegondolva abba, hogy többnyire nem a hazai piac kiszolgálása volt a gyár prioritása, ezt megint nem tartom valószínűnek...(De ki vagyok én, hogy ezt eldöntsem? Csupán egy hang a sok közül) :))
Délután megyek (előtte Monor, meg kényszerből Cegléd), elvileg a könyvtár előtt jók a fények. De kezdek teljesen OFF lenni, szóval be is fejezem, főleg úgy, hogy egy darab Ikarusról nem esett szó végül, mert sehol se az van már. :)
Sziasztok! Remélem jó helyen járok, egy barátomnak szeretnék segíteni, van egy rakás eladó Ikarus alkatrésze, nem nagyon hirdeti őket, de tudom, hogy útban van neki. A teljesség igénye nélkül: elektromos kapcsolók mindenféle piktogrammal, futómű alkatrészek, levegőszelepek, motoralkatrészek. Szükség esetén javítást/beszerelést is vállal, ha bárkit érdekel ilyesmi írjon egy e-mailt, és megadom az elérhetőségét.
Hála!!! Az OFF maglódi Credo se jönne rosszul, de a többi ezek szerint nem túl izgalmas számomra a gyömrői vasat leszámítva. (De most, hogy tudom, hogy Mendén is van busz, akkor ott se ártana megállni majd. :) )
Köszi mindenkinek! Ezek szerint Sülysápon nem, vagy max valami Volánbusz-rendszámgyűjtésért állok meg. Viszont akkor mi van Maglódon, ha nem az 543-as? Mert az OFF S91-es az tuti gyömrői, és a menetrendet elnézve pedig nem az jár át Maglódra. Meg akkor Pécel még valamennyire kérdéses, de ha minden igaz, ott Ivecók járnak.
Üdv, valaki meg tudná nekem mondani a két ajtós ex-német kivitelű 412.04-es méretarányait? modellhez kellene de csak a BKV-s 412-esről találtam meg a csuklósról de az jóval eltér tőle. Szélesség hosszúság meg a magassága kéne.