Tügórgős talpas gömbfej ügyben, nem kell megvenni ujjonan vagy utángyártottan az uj talpas gömbfelet (15000-25000ft-t) ha szétment benne a tűgörgős csapágy hanem csak a csapágyat kell benne kicserélni, ugy emlékszem hogy 6206 2RS golyós csapágy való bele (kb 2000ft).
Az utángyartottakat is ezzel szerelik, szállitják.
Az én 407 SW-ben is illyen van már 2 éve és még semmi baja.
Szia dieselboyrlz! Gömbfej hiba csak használattól, föleg rossz úttól jön elő, csak úgy magától nem szokott. Ráadásúl a 407-esnél sürübben a tűgörgös gömbfejek szoktak meghalni, az meg olyan durván tudomásom szerint nem tud kopogni. Üdvözlettel. birobandi
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az automat elvittem szerelőhöz egy vezérműszij cserével meg egy jobb első kerékcsapágyat cseréltek nálam mert 70 körül ugy 110ig búgott az autom. Na most elmentem az autoért vasárnap, a szerelő aztmta, hogy lóg a gömbfejem a kocsiból és kicsit kopog.Elindultam az autoval majd kb már 50méterre rá hallom h kopog az autó amit eddig még sose hallottam tőle és nagyon nagyon idegesítő ennél még a búgás is jobb volt.Szerintetek ő baszott el valamit?! Vagy létezik, hogy a kerékcsapágyat kicserélte és közbe előjött ez a hiba is amiről ő nem tehet?! nem akarok vádaskodni ellene, mert nem értek hozzá de nekem ez mégis furcsa csinált még pár apróságot a kocsin ( hátsó ablaktörlő plusz jobbelso visszapillantó 105 ezret hagytam ott nála és ha már ennyi pénzt elbaszmta akkor legyen jó az autóm és ne legyen még egy plusz baja. ezért is vagyok felháborodva.na meg azért is mert egyszerűen nem találok egy normális szerelőt akihez ha elviszem mindig gond nélkül kapjam vissza az automat.válaszotokat előre is köszönöm.
Nekem is ilyen petex van, 25210-es cikkszámmal, coupe-hoz is ezt hozza a program. 6616Ft 1db van a Budapesti raktárban.
Amit még ajánlok nektek az a csomagtartó tálca. Nem a legszebb dolog, de már sokszor megmentette a kárpitot ásványvíz folyt már ki, a temetőzés után sem kell porszívózni folyton csak kirázom, nagynyomásúval lehet takarítani szuper dolog. Amúgy a petex tényleg jó, benne van a gyári szőnyegfogó bolhának is a lyuk, 2 hibája van, 1 a lábpihentető rész kezd leszakadni ez a 2. munkaéve, a másik pedig hogy a 2 hátsó asszimetrikus, és a felirat fordítva van ráírva :)
Én PETEX-et vettem, azt mondták minőségi és méretpontos. A fotód alapján az "A" mérete 26cm, "B" mérete 38 cm, "C" mérete 36cm. Szóval a minősége valóban kifogástalan, de méretileg az "A" mérete nekem lehetne még vagy 2 cm-rel nagyobb. Az elsők kifogástalanok. Viszont nincs olyen magas a pereme, mint a fotódon levőnek. Remélem tudtam segíteni.
Sajnos nincsen „téli” szőnyeg a kocsimban és a Coupé-hoz hivatalosan nem is forgalmaznak. Gondolkozok a négyajtósba való gumiszőnyegen, de nem tudom, hogy a hátsók mennyire térnek el az enyémtől. Amennyiben nem nagy a különbség akkor „beerőltetem” a szedánét…
Akinek esetleg lenne néhány perce megmérni az általam küldött képen A, B és C betűkkel jelölt méreteket, az sokat segítene…
Várom továbbá a tippeket, melyik gumiszőnyeget érdemes megvenni az oroszlánba, mert a gyáriból is van többféle, illetve pl. láttam a vaterán is méretpontosat a gyári árának a feléért…
Én sem preferálom a túltöltést, mert hosszútávon pl. a főtengely szimeringek nem szeretik a dolgot... Szerencsére itt csak néhány száz km megtett útról és néhány plusz deci olajról van szó. Nem lesz ezzel semmi gond.
A probléma az olajszintjelzővel volt, ami nem bírta feldolgozni ezt a traumát…:-) Ez egy kicsit idegesített, mert nem szeretem a para-jelenségeket és mint kiderült, ez sem ok nélkül történt.
Az előző kocsimban az előírt 15.000 km helyett én is 10.000 km-enként cseréltem az olajat.
A mostani kocsinál pedig, az előírt 30.000 km-es csereperiódus helyett 15.000 km-nél cseréltettem le olajat. Lehet itt is lemegyek a 10.000 km-es cserékig... Majd meglátom, még friss a kocsi, most tanulom a 407-est...
Köszi hogy megosztottad velünk az olaj szint problémádat és örülök, hogy csak egy „aprócska” probléma volt. Az aprócskát azért tettem idézőjelbe, mert én ugyan magamnak szoktam az olajcserét megcsinálni, de sosem töltöm a max-on túl. Sőt inkább egy kicsivel alá. Valahol olvastam, hogy a túltöltés túlnyomást eredményezhet, ami károsíthatja a motort. Állítólag (Peugeot DocBackup írja) 1000km-enként 0,5l fogyás még normális, bár én még ezt hála Istennek nem tapasztaltam. De ha még is fogyna az olaj, még mindig jobbnak találom utántölteni, mint az elején túltölteni. Én egyébként 10e km-enként szoktam cserélni. Lehet hogy egy kicsit gyakori, de még eddig meghálálta a macska.
Van egy olyan homályos emlékem valamelyik külföldi Peugeot topicról, hogy ezt simán be lehet állítani szoftveresen.
Mikor a tolatóradar megjelenítése után kutattam a neten, voltak fent képek a Peugeot Planet megfelelő felületéről, ahol ha jól emlékszem volt egy üdvözlő képernyő beállítás, vagy valami hasonló menüpont…
Valószínűleg ide kell tenni egy pipát, aztán már láthatod is az oroszlánt… /Vagy nem…:-)/
Figyu már, amikor elindítod az autót, és bekapcsol a kijelző nem rak ki neked egy peugeot logót véletlenül? És csak utánna jön be a kijelző? Mert tesóm egyik kollégájának van 2007es 407ese, ugyanannyit tud mint az én 2005ösöm, és színes kijelzős ez is, viszont így indul.
Úgy néz ki, hogy megoldódott a műszerfali olajszintjelző kérdése…
Nemrég voltam olajcserén és egy kicsit túltöltötték a gépet a szervizben, ez egyszer „bőkezűek” voltak…:-) Nem sokkal töltötték túl, ezért nem volt feltűnő a mérőpálcán. Néhány milliméterrel volt magasabb a MAX jelzésnél, ezért nem foglalkoztam vele, gondoltam a szerviz talán már rutinból tölt egy kicsit többet ebbe a motortípusba…
Gyanakodni kezdtem, hogy talán ezt a többletet nem tudja lekezelni az olajteknőben lévő mérőszonda, ezért „akcióba léptem”. A nívópálca helyén bevezetett vékony benzincsővel leszívtam kb. 1,5-2 decit a meleg olajból (elérve így az előírt MAX szintet a pálcán) és csodák csodája, újra működik a szintmérő, megint az OIL OK felirat jelenik meg a műszerfalon…
Az ördög a részletekben van… Főleg egy „pözsónál”…
Remelem sikerult akkor at allitanod a dolgokat !!!:) Ja ezt az atvaltast en se birom megszokni, eleg sokat jarok angolba meg eszakirbe, es van nalunk olyan kocsi ami csak km/h mutat es en is mindig gondolkozom! :)
Mi szeretjuk, eddig a kotelezon kivul csak ket abs kabelt csereltem ja meg a kipufogo rendszerhez azt a folyadekot kellet tolteni bele!! nekem 1.6 hdi van 5 eves es 210 ezer km korul vagyok! Most viszem muszakira remelem ott se derul ki nagy hiba :) Otthon nekunk egy 307 2.0 hdi volt azt is nagyon birtam azzal se volt semmi nagyobb gond :) Ha itt vissza olvasgatsz akkor sok mindent tanulhatsz!! vannak akik nagyon vagjak ezt az autot, es meg osztjak itt a tapasztalataikat !! ezt koszi nekik :))
A cd-s kerdesre nem tudok valaszolni mert en ehez suket vagyok :)))) de majd lehet valaki valaszol itt neked .
Sok gond nelkuli km-t kivanok neked , jo hetveget !!
Nem tudtam megállni, hogy ne köszönjem meg a fáradozásod a kijelző cserével kapcsolatban. Igazán pöpec képes leírást prezentáltál. Nem értem Viktor miért írta a szoftveres tanítást, lehet a szervizben csak azért mondják, hogy ne kezdjünk el házilag barkácsolni? Mindenesetre engem ez meggyőzött és nem is tűnik nagyon bonyolultnak. Az enyém még nyárig biztos kibírja, de ha bejön a meleg valószínű nekem is cserére szorul. Viktortól még annyit kérdeznék, ha jól emlékszem, te tavaly előtt cseréltél kijelzőt azóta romlott-e valamit a minősége vagy hibátlanul működik?
NAGYON SZEPEN KOSZONOM A SEGITSEGET EGY KICSIT MEGKONNYEBULTEM,IGAZ MAR 3 EVE KINT ELEK DE EZT AZ ATVALTAST VALAHOGY NEM
TUDOM MEGJEGYEZNI. MA MINDENKEPPEN ATALLITOM HOGY LATHASSAM A VERDA FOGYASZTASAT. NEKED MILYEN TAPASZTALATOD VOLT IDAIG
AZ AUTOVAL KAPCSOLATBAN? CSAK AZERT KERDEZEM MERT NEKEM EZ AZ ELSO ILYEN TIPUSU AUTOM ELOTTE KISPOLAK, SAMARA, 4UTEMU WARTBURG STB. VOLT. ESETLEG ARROL VAN VALAMI INFOD HA SZERETNEK KESOBB CD MULTICHANGERT BELETETNI AZ MENNYIBE KERULNE ES HOGY MILYEN TIPUSU JO BELE AMIT LEHET KORMANYROL VEZERELNI.