T uraim! Következö a gondom. Opel Vctra B karaván 2000cm benzin - gázüzemü. Benzin üzemmodban alpjárat ingadozik, gázüzemben pedig fölpörög 2000-2500 as fordulatra az alapjárat. Azt mondták alpjáratimotor a rossz. Csere után sem lett jobb a helyzet. Volna vkinek használhato ötlete? Köszönöm.
Debrecenbe mentünk(nyár,klíma) anno 2.5 v6 automata omegám volt akkor,a haver egy 2 éves 1.6 Borával.....Mikor hazaértünk neki 11.2-t mutatott a fedélzeti-nekem 9.8-at......
Abszolut igaz, hogy a főváros teljesen más a fogyasztást nézve, mint a vidéki városok. Én kb ugyanannyit vagyok Pesten, mint Győrben. Főváros 8,5-8,7, Győr épp egy literrel kevesebb. Ez mondjuk normál használat, tehát nem a lámpától lámpáig gyorsulási verseny, ritkán engedem 3000 fölé a fordulatot. Vidék pálya kombináltan 6,5-7 és ez a 2.2-nél. A fővárosban egyre inkább a tömegközlekedést választom, főleg ha sietnem kell :)
Én is úgy gondolom, hogy elszámolta magát, de végülis a különbözet benzint is ő tankolja. Legyen mázlija. De ne feledjük el, hogy egy 1,3 tonnás autó mozgatása fingal nem megy. Az én 1,616V motoros gépem ha nincs autópálya akkor 6,7-7,2l/100km ha van pálya akkor 7.2-7,6 klímától függően, város nyáron 9,2-10,5 klímától függően, és télen csak város 11-12.
"Ismét egy kérdésem volna! Nekem 80%-os városi használatban, állandó klima és ülésfűtés használata mellett 8,1 literes fogyasztás jött ki. Az X20XEV motor esetnén mennyire reális ez az érték?"
Ismét egy kérdésem volna! Nekem 80%-os városi használatban, állandó klima és ülésfűtés használata mellett 8,1 literes fogyasztás jött ki. Az X20XEV motor esetnén mennyire reális ez az érték?
Valamint valaki csináltatott már a váltóban szinkron-gyűrü cserét? Kb mennyibe fáj egy ilyen kanyar?
ennyiért nem venném meg az tuti. van itt monoron egy srác ő 45-50ért csinál egyet katalizátorig ami dob is a gépen.... csak azért akartam a calibráét rárakni, mert ugye az hengerenkénti leömlős és azért csak dobna valamicskét a gépen :D
Holnap suli előtt lemászok és megnézem még egyszer, hogy mit lehet vele mókolni, mert most csak ránéztem azt anyáztam.... Ismerősnek az A vekiben van ilyen motor csináltatott hengerenkénti leömlőt és sokkal jobb lett neki a gép. nyomatékosabb is lett egy kicsivel és szerintem jobban is gyorsult tőle.
Nekem ez a traszmitterem van csak ez egyel újabb. Én meg vagyok vele elégedve. Szerintem tök felesleges blútosat venni, mert minnél bonyolultabb annál több baki lehet.
na emberek elsőre megbukott a c20xe hengerenkénti leömlős projekt...
megérkezett a leömlő... nézegetem mondom valami nem stimmel. csavarok száma 12 a calibránál. ú mondom mindjárt tömítések alapján össze hasonlítom... savanyú citromba haraptam úgy érzem... szóval sz.pjon le az opel..... most van egy eladó calibra leömlőm.... de nem tettem le a kib@szott hengerenkénti leömlőröl... ha nagyon bepipulok keresek olyat aki ki tudja vágni pontosan a platnit hozzá és a caliérol levágom a gyárit és felkerül a legyártatott. már csak olyat kell találnom aki pontosan ki tudja vágni és emberi áron :D XD
Nagy igazság, hogy csak megfelelő hőmérsékleten ( 18-19° fölött ) szabad műanyag dolgokat szerleni, mert könnyen törés lehet a vége.
A tükörnek, ill. a mozgató mechanikának lehet , hogy nincs semmi baja, csak beszorult oda valami ! Nálam előfordult ilyen, egy kemény bogyót operáltam ki tavaly ősszel a tükörlap mögül.
Szerintem mindenképp érdemes bevinni egy közeli opel szervizbe állapotfelmérésre. Itt sok dolgot meg tudnak nézni amit nem látnál. Mindenképp kérj Tech-2-es kiolvasást, mert ha az eladó, netán egyes visszajelzőket kikötött és pl nem jó az abs azt is látják. Nemszokott drága lenni, jellemzően 5-10 e Ft-ból megvan, annyit meg mindenképp megér.
Arra figyelj, hogy a hiba visszajelző lámpák a műszerfalon (ABS, légzsák, töltés, engine check stb) gyújtás ráadásra gyulladjanak fel, majd aludjanak el indítás után. Szoktak trükközni vele, hogy kiveszik az izzót, és ami nem látszik, az nem fáj :)
Ha nem dieselre vágysz, akkor mindenképpen 2001 utáni 1,8-asat ajánlok. Az idősebbeknél egyre kevesebb az esély rá, hogy jót fogj ki, egyre nagyobb eséllyel fognak eletronikailag szarakodni. 1.8-asat pedig azért, mert ehhez a kasztnihoz kell a 100 LE feletti teljesítmény, ha dinamikusan akarsz közlekedni. Az 1.6-os tulajok szerint egyébként az a motor is elég. A B2-es széria kasztni rohadás ügyileg is jobb.
+ban még annyi, hogy az EGR is egy elég gyenge pontja a motoroknak.
Ezeken kívűl szerintem a szokásos dolgokat kell átnézni, amelyeket bármelyik használtautó vásárláskor.
A kaszninál a hátsó ajtók alatt / mellett szokot még talán megindulni a rozsdásodás, ami kis felhólyagzódással kezdődik.
Megbontottam az elektromos tükör kapcsolóját és eláztattam wd40el, de semmi. Viszont valaimért sokkal jobban feszül a tükör a függőleges állításkor (mikor kézzel mozgatom), mint a vízszintesnél. Lehet ott van berohadva valami és a motor hiába erölködik.
Nem lehet valahogy lepattintani a tükröt, a mozgató szerkezetről?
Mint minden más autónál-apró jelek amik engednek következtetni a valós km.-re,karosszérián az esetleges törésre,minden extrát megnézni működik-e rendeltetésszerűen,kormánymű,futómű,nem-e füstül kékesen a benzines-alapjárata nem-e ingadozik,ne legyen rozsdaboglya...
Disel ne kormoljon túlságosan,ne torpanjon gyorsításnál,hidegen-melegen induljon pöcre.......Lehetőleg magánszemélytől venni ne kereskedésből......-nagyvonalakban ennyi....
Máskor picit bővebben-benzines 1.6-2.6 között.....diesel 1.7-2.2 között ami a motort illeti-így picit többet lehet segíteni.... ;-)