Ügyes vagy,szép a kenyér.Kovászolt kenyér?Miben sütöd,kemencében?Én még csak langalóval és kenyér lángossal próbálkoztam.Van egy tepsi méretű udvari kemencém.Ha érdekel,dobok róla képet.
Nekem az 50-esen 16,9-es gumik voltak hátul, kb 95%-osak azt másnap elvitték 40-ért mint ahogy feltettem (darabját).
Most elöl 14,9-es van hátúl 14,9/30 as jelenleg ilyeneket tudtam szerezni eldogadható állapotba, jobb mint a 16,9-el. Tervben van hogy egyformák legyenek.
Igen rád gondoltam ,csak nem tudtam hogy most milyen gumikat cseréltél. Akkor végül is kisebb lett a kerék átmérője.
Nekem most 14.9/13-asok vannak rajta és azon gondolkozom,mi lenne ha sima 14.9-est raknák rá.
Nem kis öszeg az új ára , ezért lehet hogy a használt gumi piac fogja eldönteni a kérdést. Bár a hazai termékek kedvelője vagyok , szeretek ( ITT-HON ) vásárolni. Azért megnézem a Felvidéken ott hogyan állnak az árak, mi a kínálat.
Köszönöm a segítséget, én most gázolajjal áztatom acél-acélnál szokott segíteni, aluminiummal nem próbáltam. SPC alkatrészről van szó, sajnos túl sok időm nincs már kísérletezgetésre.
A rozsda legnagyobb ellensége az amitől lett, a VÍZ! Öreg patkoló kovácstól tanultam még gyerek koromban, nála voltak egy rossz lábos vízbe beáztatva a régi csavarok. Sok elképesztően kidobandó csavart anyával szedtem már így szét. Jó hogy nem gyors, kell vagy 2 hét neki. Viszont ettől olcsóbb srófoldót nem tudok.
A minap beszélgettem egy helyi, idősebb mez.gép szerelővel. A Szegedi Kendergyárban is 28asok végezték az anyagmozgatást szerinte. Azt mondta: "Szépen ketyegtek és mindent kibírtak, semmi gond nem volt velük."
Ma már se Dutra, de még gyár sincs. A patinás épület helyén egy Á...d épült...
A Magyar Termőföld nagy része már régóta idegen, külföldi kézben van! Ez nyilt titok, mégha ez (még) tilos is. Sajnos megint a (sokkal) jobb anyagi helyzetük miatt esélyünk sincs egy külföldi ellenében földhöz jutni! A seggnyaló kormányunk meg asszisztál nekik , simán el kellene venni tőlük!
Szeretettel meghívunk mindenkit első veterán gép és jármű találkozónkra Szarvasra!
A Szarvasi Veteránjármű Baráti Kör szeretettel várja a veterán erőgépek szerelmeseit, tulajdonosait valamint veterán autó és motor tulajdonosokat, rajongókat.
Minden helyszínen regisztráló veterán géppel és járművel érkező látogatónkat vendégül látjuk egy kiadós ebédre! Előregisztráció a www.veteranjarmuszarvas.hu oldalon.
Nem tudom rám gondoltál-e.Én cseréltem gomikat ,de mivel felemás volt ezt próbáltam összehozni.Nekem hátul 16.9-es volt elől 14.9-es de nagyon kopottak.
A kopottak helyére vettem két vadi újat 14.9.Egy darabig így használtam,de igen nehezen adta ki az elejét a gumiátmérők miatt.Most úgy néz ki a dolog,hogy a hátsók is le lettek cserélve két szinte 100%-os 14.9-re csak a márkájuk nem egyezik.Ez azt eredményezi,hogy még mindíg nem egyforma a két gumiátmérő .Tehát csak négy egyformán gondolkodj.
Igaz csak pár centi a diferencia de ezt is észrevenni.
Egyébként jól viselkedik viszonylag haladós országúton is ,és az erejével sincs panasz.
Egy kicsit kell a határolókon igazítani a kormánynál,hogy nehogy beleérjen valamibe.
Nemzeti összefogások a parasztfelkelések, és forradalmak voltak, vagyis az alulról jövő kezdeményezések. Ezek azok, amik eredményre vezetnek. Felülről mindig is csak az adók, a járulékok, a tizedek, a törvények, a megszorítások jöttek, jönnek, fognak jönni. A többi mese.
Joebatyonak igaza van. Egyetértek. Csak annyival egészíteném ki, hogy a rendszerváltás előtti földvagyon, amit a kisemberektől, gazdáktól vettek el, az legalább az országot gazdagította. De azóta meg csak 1-2 zöldbáró markát, akik akkor tövig benyaltak a "rendszergazdáknak". Ennyivel talán még rosszabb a mai helyzet.