Te Zoltánnál javittatol ha jól emlékszem, majd megmondja ő, ráadásul 804-s elméletiledg a motorod, ott van elektromos vizpumpa is, az akksi alatti részen a hűtőnél
Véleményem szerint ez tartóbak, vagy kulissza gond, az is lehet, hogy csak a rudazaton kell állítani. Mielőtt bármit költenél, érdemes lenne megkérdezni Zoltant, Vargamunkát, vagy Renaultdokit, elérhetőségük itt megtalálható, néha be is lesnek ide.
Már maga a váltóbot is nehezen jár.Az ötödiket mikor raknám akkor nem recseg,hanem egyszerűen mintha nem is lenne ott,nem lehet betenni.Én is olvastam a szinkrongyűrű problémáról,de itt a dupla kuplungolás csak néha megoldás.Legfőképp akkor fordul ez elő,ha sokat megyek vele (több,mint 100 km).Lehetséges,hogy a váltóban kevés vagy öreg az olaj? Csak egy ötlet. Vagy cseréljek ki a váltóbottól indulva egészen a váltóig mindent (beleértve az összes tartóbakot is)?
érdekes dolog jött felszinre: a motorkódom az adattábla szerint JM15, ami az itteni leírások szerint 81kw teljesítményt jelent, viszont a forgalmiban 96Kw szerepel. Az addig ok, hogy F9Q a motorkód, de ugye utána még van egy 3 jegyű szám.
Az autó egy 2006-os 1.9Dci + DPF. Honnan tudhatnám meg, mi a pontos motorkódom? Azért is fontos, mert nagyon úgy néz ki, hogy a turbot cserélnem kell, elkezdte kapkodni az olajat. Hogyan működik a turbocsere a felújítónál? Nem akarom, hogy heteket álljon az autó a várakozás miatt. Itt 3 cég neve merült fel: Wizard, Ferryker és a Felcsiky. Esetleg a DTK?
Evvel párhuzamosan megejtem a biztonsági HK csapágycserét is, ha jól emlékszem, Trotter kollégának volt ilyen jellegű gondja turbocsere után.
Mit jelent, hogy nehezen veszi? Recseg? Ha dupla kuplunggal megy, akkor szinkrongyűrű kopás, ha nehezen ugrik be, az inkább motortartóbak, vagy kulissza........
A következő a problémám: Felfelé váltogatásnál nagyon nehezen veszi az ötödik sebességet.Dupla kuplungolás néha segít,néha nem.Járt már valaki hasonló cipőben vagy esetleg tudna segíteni mi lehet ez?