Viszatérve a vonókeretre,ha jól emlékszem a féltengelytokra volt rögzitve és a hidraulika karokra láncal.
régebben emlitettem a fixen szerelt permetező szivattyúkat az is valami ilyesmi megoldással volt vagy pont erre a fix vonószerkezetre szerelve+ tudtak vele vontatni.
a erőleadó házra rögzithető vonópadal csak kisebb vontatmányokat ajánlatos vontatni.Apám mikor megvette az U-28-t kiszakitották a nyomatákváltoházból az erőleadóházat k!igaz előtte is sérült lehetett.át kellet rakni az egész váltot+difit.
ma néztem egy U-28-t annak a vonópadja az erőladóház alsó furatára és valami konzol vagy a vonókeret átalakitásával a váltohóz volt rőgzítve,ezzel a megoldással a TLT is használható.pl trágyaszoró.
Ismét segítségre lenne szükségem, két dolog lenne egyik izzító gyertya, sajnos nekem egy sem volt jó és be kötve sem volt viszont most szereztem és szeretném bekötni. Azt láttam hogy sorba kell kötni de közé milyen cekasz vagy ellenálás huzalt kell tenni hogy ne menjen tönkre.
A másik kérdésem, hogy 414-es motorom van és van egy nem működő forulatszám mérőm. Ezt is szeretném bekötni. Hová és milyen jeladót kellene tennem vagy hol kellene keresnem a jeladót mert lehet hogy rajta van csak nincs bekötve.
Kenyeret csak akkor lehet sütni ha megfelelö méretü a kemence.
Mert az elsö 15-20 percet magasabb hömérsékleten kell, hogy kialakuljon
a héj része, majd a továbbiakban sül át a bél rész.
Ezt a hagyományos kemencében úgy érhetjük el, hogy a sütés elött a parazsat hátra kotorjuk, és ott mellette kezdjük sütni, ezután elörébb húzzuk az ajtó felé.
Mikor a pályatesten tüzet lát az ember, nagyongyorsan el kell döntenie, hogy megáll és nekiugrik, vagy inkább nem is veszi észre, és átsiklik felette...
Ha elbaltázza, akkor felette áll meg...
Na én megálltam előtte, lett egy poroltó-biztosítószegem emlékbe,meg egyhétig hallgathatom a kollégák cikizését...