Van egy Thália első kerékre való csap agyam vádirat új a Barditol vettem 6000ft-ért .Ha valakit érdekel 3000-ért odaadom. 2001 Thália a 100le autóhoz való .
Sziasztok!kerdesm az hogy nagyon kopik a két elso gumi belső oldala.Ezt mi okozza,mi a rossz és kb.mennyibe kerül a javítás .Milyen alkatresz kell venni?Koszonom ha valaki tud tanácsot adni!
Ami az elektromos szervót illeti szerintem az több energia ha a generátor táplálja. Ugyanazt a mennyiségű munkát kell elvégeznie, szóval az elektromos teljesítménye is megegyezik a mechanikuséval. Csak még fedezni kell az elektromos dolgok veszteségét is pluszban. Szóval összességében többet kell fogyasztania. Ha lenne szabályozva, hogy mikor mekkora teljesítményt kell leadnia akkor az más lenne mert a legtöbbször nem is menne.
Ahogy néztem ezen a részén túl sok eltérés nincs elektronikai szempontból. Ugyanaz az eeprom stb. Sima SO8-as tokozás, nagyon egyszerű leszedni. Szerintem jobban körbejárom a dolgot esetleg szétkapok pár órát. A tartalom ami fontos. Mert ha ott más dolgokat is letárol akkor egyszerűbb tényleg átírni valahogy. Az hogy esetleg az uch is tárolja nekem meg nem baj mert pont azt szeretném, hogy az eredeti óraállást mutassa az új óracsoport is.
Nem volt, mert az ilyen verzióban nálunk ott a klímakompresszor, ahol a hagyományos szervószivattyú lenne. :D
Ezért amelyik ilyen hagyományos szervós, abban nincs klíma. Amelyik klímás, abban meg vagy ez van, vagy a teljes elektromos, ami a kormányoszlopon van.
És igen, jobb járatni egy villanymotort szerintem manapság.
Veszteség ide vagy oda, a villanyos nem vesz el lóerőt közvetlen a mortól, míg a hagyományos igen. És hiába ennyivel nagyobb a terhelés a generátoron, az lópikulát sem számít. :)
Hát van, hogy közeli évjáratos azonos autókban az óracsoport lábkiosztása egyforma. De azért ugyan olyan típusból származzon a másik.
Dci-Dci, Benya-benya, Fedcom-fedcom...stb.
Mert pl dci-ét nem lehet csak simán benyásba szerelni, és fordítva. Van ugyan, ami nagyon hasonló, de mégsem egyforma. Másképp vanna kötve a dolgok, be és kimenőjelek...stb.
A tárolt óraállást "átmenteni" egyikből a másikba nem lehet. A belsejük sem egyforma, verziófüggő. Amelyik tudja mutatni az órát, és amelyik nem, még azok is különbözőek, így hiába is tudnál kiforrasztani ebből bármilt is... amit egyébként kétlek. :D
Ezeknél ami nem fedcompos, csak a megtett km tárolódik.
Amelyik fedcompos, ott van olyan verzió pl, hogy gyári diaggal engedni kell progarmozni, és az UCH-tól megkaja az adatokat Can-Bus-on, így beállítja magát. (mert hogy itt van, hogy az UCH is tárolja a megtett km-t, nem csak a kijelző.)
A sima, fedcomp nélküli óracsoport programozható. Vagyis univerzális, vagy ilyenekhez gyártott kütyükkel simán számjegyekkel adod be neki a kívánt óraállást, amit aztán eltárol. Kell ismerős, vagy seftes kereskedő, akinek van ilyen vacakja. Tudod a leleményes hazai kereskedők is így állítják vissza a km órát az autókban. ;)
Hmmm... Akkor tényleg nem értem miért jobb egy villanymotort járatni mint simán a főtengelyről egy olajszivattyút. Így a szivattyú veszteségéhez még hozzáadódik a generátor és a szivattyút hajtó motor vesztesége is. Lehet, hogy hely nem volt már? Más kérdés, és Ati te biztosan tudod a választ. Szeretnék óracsoportot cserélni fordulatszám mérősre. Abban biztos vagyok, hogy menni fog, viszont szerinted ha eepromot cserélek a kettő közt vajon az óraállást át tudom menekíteni az újba? Tárolnak mást is benne, vagy csak ezt az egy paramétert?
Az a helyzet, h ez az óregység kettőből lett összerakva. :) Egy a fehér számlap miatt, egy a többi alkatrésze miatt. Igen, fehéreket kapott, nekem nagyon bejön most ez. A többi meg piros lett.
Semmilyen szabályzása nincs a motor részének. Járó motor esetén fix áramot kap a relén keresztül, és ezáltal állandóan forog benne a motor.
Azt nem tudom, hogy az olajtartájában van e valamilyen szabályzó cucc, még nem kellett ilyet szétszednem, de maga a motor az állandóan megy, az tutui.
Nekem 9 éves az autó, kb 220 ezer km-el, és még soha nem kellett hozzányúlni a szervómotorhoz. Nálam nem állandó problémaforrás. :))
De van akinek meg már megadta magát. Passz... Lehet majd én leszek a következő. Sosem tudni. De ami tönkremehet, az tönkre is fog. Csak idő kérdése. :))
Pár év alatt én is elkészültem vele. :) A mostani VW-ekre hasonló megoldást választottam, fehér számlap megvilágítás a többi piros. A fotók elég gagyik, de érzékelni lehet azért, előben sokkal szebb.
Jogos. De a sebesség jel az elektromosnak kell, gondolom a változó rásegítés miatt, és azt meg nem tudom, hogy az elektrohidraulikus tudja-e. Nekem szerencsére sima hidraulikus van mindegyik autóban. :) Azért ez az elektrohidraulikus elég sok probléma forrása sajnos ezekben az autókban. Igazából nem is sikerült megértenem mi az előnye. Van ennek valamilyen szabályzása egyáltalán ami mondjuk csökkenti a teljesítményét vagy csak ugyanúgy folyamatosan megy mint a sima hidraulikus?
Én úgy emlékszem, csak sebesség jelet kapnak, a többit a saját vezérlő dönti el. De persze ki tudja, ebből is lehet elég sok fajta. De az is lehet ezt is csak a tisztán elektromos kapja, az elektrohidraulikus nem. Viszont valami biztosan tud valamit az állapotáról, szóval egy hibakód olvasással biztosan előrébb lehetne jutni.
2. Vagy elektromotorral hajtott hidraulikus? - a motortérben
Ha jól rémlik -verziófüggő- ezek talán csak gyújtás (1), vagy járó motornál (2) működnek, és vezérlésük az ECU (2), vagy saját számítógépe (1) által történik.
Az 1-es verzió esetén a saját vezérlőszámítógép hibakódok tárolására képes.
Azt visznont nem tudom, hogy kap e "járó motor" jelet az ECU-tól (1), mert lehet e bemenő jel szűnik meg talán, vagy szöghelyzet jeladó szokott esetleg szarakodni.
2-es verzió esetén az ECU egy relét vezérel, ami kapcsolja a szervószivattyú motorját. Itt i lehet reléhiba, vezeték, vagy vezérlőjel hiba.
Számítógépes hibakód olvasás volt már?
Pontos adatokhoz több infó kell. Hibaforrás megkereséséhez pegid átfogó diag, motorkód - kapcsolási rajz, mérések...stb.
Köztudott, általában kb 2.2 bar "elfogadott" érték.
De egy gumiabroncs nyomási értéke függhet attól, pl hány colos, milyen a külső hőmérséklet...stb. Na meg persze, hogy milyen rendzseres időközönként ellenőrzöd is ezt...
Sziasztok, Van egy 2001-es Renault Kangoom, melynek a kormány szervója naponta egyszer, de néha többször is leáll. Az autó újraindításakor azonnal ismét működik.Az elektromos szervomotor kompletten ki lett cserélve, de a hiba sajnos ugyanúgy megmaradt.Fogalmam sincs, hogy merre keressem a hibát, aki tud valami megoldást kérem segítsen. Köszönöm.
Renault thalia 1.4 authentique 1300as 55kw benzines 2002 es thalia elso es hatso kerekeit pontosan hány bar ra fujjam vel?hankook teli gumival jarok. Koszi elore is