igen volt állítás, (lézerrel csinálta egy csongrádi autószerelő)
a beázásra én is gondoltam, most, amennyire tudtam, benéztem a műszerfal mögé, nem látszódott semmi nyoma...
baltérd felett van egy egység (a PUGban ezt BSI-nek hívták) az is csontszáraz volt, leszedtem a stekkereket, ott sem találtam nyomát víznek...
egyébként a beázás megszünt, tele volt sárral mindkét lefolyó, takarítása után simán ment le a víz. pollenszűrő felöl próbáltam cső+fecskendő kombóval kiszedni a vizet, de már nem volt benne... aszombaton, egész nap egy hölégfúvó nyomta be az utastérbe a 40fokos meleget...
jó lenne megtudni mi lehetett ez a steering fault, mert így nem nagyon merek vele járni
Te Zoltánnál javittatol ha jól emlékszem, majd megmondja ő, ráadásul 804-s elméletiledg a motorod, ott van elektromos vizpumpa is, az akksi alatti részen a hűtőnél
Véleményem szerint ez tartóbak, vagy kulissza gond, az is lehet, hogy csak a rudazaton kell állítani. Mielőtt bármit költenél, érdemes lenne megkérdezni Zoltant, Vargamunkát, vagy Renaultdokit, elérhetőségük itt megtalálható, néha be is lesnek ide.
Már maga a váltóbot is nehezen jár.Az ötödiket mikor raknám akkor nem recseg,hanem egyszerűen mintha nem is lenne ott,nem lehet betenni.Én is olvastam a szinkrongyűrű problémáról,de itt a dupla kuplungolás csak néha megoldás.Legfőképp akkor fordul ez elő,ha sokat megyek vele (több,mint 100 km).Lehetséges,hogy a váltóban kevés vagy öreg az olaj? Csak egy ötlet. Vagy cseréljek ki a váltóbottól indulva egészen a váltóig mindent (beleértve az összes tartóbakot is)?