Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40650

jól értem akkor 812 részecskésben is kell lenni?

akkor nem kell alánézegetni ha igen :D

Előzmény: zoltan1967 (40649)
zoltan1967 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40649

Ez a motor és a hűtő kőrbe való ez minden 1,5 dieselben van.

 

A másik az elektromos csak a részecske szűrősben.

Előzmény: Oczu (40646)
zoltan1967 Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40648

 

Alvázszám szerint az "oválplakett"

 

 

 

Gépkocsi leírása VIN vf1jmg5d636386833

GÉPKOCSI SCENIC II

Változat megnevezése CFE19 125 E4

tapvJM15

Gyártási sz. DA62407

MOTOR F9Q

Motor jelzőszáma 804

Motorsz. C121620

Sebességváltó ND0

Sebességváltó jelzőszáma 002

Sebességváltó sz. A500503

Előzmény: Oczu (40635)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40647

Ha arra jársz, nézd meg lécci a 12-t

látom, hol hibáztam, NEM irtam, hogy nem a motoron lévőre gondoltam, azt felejtsd most el

Előzmény: Oczu (40646)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40646

Nem :-)

 

ez való bele

Előzmény: Törölt nick (40645)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40645

ez a jó kép a második helyett oooopsz :D

Előzmény: Törölt nick (40644)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40644

812

804

12-s alkatrész, volt valahol rendes fényképem is de nem találom

Itt a cikkszáma és képe

Előzmény: Oczu (40643)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40643

 

Nincs elektromos vizpumpa, mechanikus van, cseréltük a vezérléssel.

Előzmény: Törölt nick (40642)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40642

Tudom már beszéltük, most keresem a 804-s elektromos vizpumpás képet, hátha megnézed és kiderül neked is van benne.

Előzmény: Oczu (40641)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40641

A 812 így néz ki, míg az enyém így

Előzmény: Törölt nick (40638)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40640

Jut eszembe, nem irták el az alvázszámot?

Nézted már valaha a papirt és a lemezt együtt?

Előzmény: Oczu (40635)
hetvenhetes. Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40639

Kösz

Előzmény: Oczu (40629)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40638

Persze meg, most olvastam vissza onnan gondoltam 804, 812 nem lehet, mert az nem fekete burkolatos mint a tied a müanyag alatt.

Előzmény: Oczu (40635)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40637

Sajnos két lehetőség van, vagy összefügg, vagy nem a beázással.

Nem egyszerű kiszárítani a cuccot, távjavitásban igy tanácstalan vagyok.

Hibakód kiolvasás, talán mond valamit

Igy kellene szétszedni a kiszáradáshoz

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=100994557&t=9098903

Előzmény: lantosjr (40634)
hetvenhetes. Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40636

kösz

Előzmény: vidiadv (40627)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40635

Egyszer már futottunk egy kört ebben, akkor 812 jött ki, de az csak 121 paci papir szerint. Onnantól viszont nem a jó a JM15 :-)

 

Egyszóval, nem tudom :-) Alvázszám alapján megtudják mondani?

Előzmény: Törölt nick (40633)
lantosjr Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40634

szia,

igen volt állítás, (lézerrel csinálta egy csongrádi autószerelő)

a beázásra én is gondoltam, most, amennyire tudtam, benéztem a műszerfal mögé, nem látszódott semmi nyoma...

baltérd felett van egy egység (a PUGban ezt BSI-nek hívták) az is csontszáraz volt, leszedtem a stekkereket, ott sem találtam nyomát víznek...

 

egyébként a beázás megszünt, tele volt sárral mindkét lefolyó, takarítása után simán ment le a víz. pollenszűrő felöl próbáltam cső+fecskendő kombóval kiszedni a vizet, de már nem volt benne... aszombaton, egész nap egy hölégfúvó nyomta be az utastérbe a 40fokos meleget...

 

jó lenne megtudni mi lehetett ez a steering fault, mert így nem nagyon merek vele járni

Előzmény: Törölt nick (40626)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40633

akkor nem is 804-s

Előzmény: Oczu (40632)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40632

Egyik sem :-)

 

Nem volt még komoly gondom, ezért nem voltam Zoltánnál. A vízpumpa mechanikus, vezérszíj hajtja, tudom, mert már cseréltük.

Előzmény: Törölt nick (40630)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40631

Ha rudazat akkor nem csak az 5. szopna szerintem.

Előzmény: Oczu (40629)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40630

Te Zoltánnál javittatol ha jól emlékszem, majd megmondja ő, ráadásul 804-s elméletiledg a motorod, ott van elektromos vizpumpa is, az akksi alatti részen a hűtőnél

Előzmény: Oczu (40619)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40629

Véleményem szerint ez tartóbak, vagy kulissza gond, az is lehet, hogy csak a rudazaton kell állítani. Mielőtt bármit költenél, érdemes lenne megkérdezni Zoltant, Vargamunkát, vagy Renaultdokit, elérhetőségük itt megtalálható, néha be is lesnek ide.

Előzmény: hetvenhetes. (40623)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40628

Kiszedtük és odavittem.  81.600 Ft fizettem cuccért  50e anyag 30e munkadíj .

Előzmény: Oczu (40625)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40627

Olajat bele. Gl4 kell. Szerintem nincs benne elég.

Előzmény: hetvenhetes. (40623)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40626

futómű állítás volt?

lehet összefüggés, bár nem nagyon hiszem

a beázás is érinthet elektronikát, ami ki tudja hova jut el.

ki csinálta?

Előzmény: lantosjr (40616)
Oczu Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40625

De gondolom, nem ők vették le és rakták vissza? Még ez is egy megoldás lehetne, hogy felviszem a kocsit nekik. Mennyibe fájt?

Előzmény: vidiadv (40620)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40624

Szerintem semmi köze. Elektromos szervo van rajta. Nézd meg a biztosítékot.

Előzmény: lantosjr (40616)
hetvenhetes. Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40623

Már maga a váltóbot is nehezen jár.Az ötödiket mikor raknám akkor nem recseg,hanem egyszerűen mintha nem is lenne ott,nem lehet betenni.Én is olvastam a szinkrongyűrű problémáról,de itt a dupla kuplungolás csak néha megoldás.Legfőképp akkor fordul ez elő,ha sokat megyek vele (több,mint 100 km).Lehetséges,hogy a váltóban kevés vagy öreg az olaj? Csak egy ötlet. Vagy cseréljek ki a váltóbottól indulva egészen a váltóig mindent (beleértve az összes tartóbakot is)? 

Előzmény: Oczu (40617)
Airbag. Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40622

Üdv.

Sk is letudod szedni.

kell hozzá egy vizes flakon/spricelős/ meg egy müanyag jégkaparó.

 

befújod a fóliát és szépen le lehet huzni az üvegről.

leszedés után 2x clin tiszitóval átmosod az üveget.

Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (40615)
ThomBoy Creative Commons License 2014.02.16 0 0 40621

B oszlop mögött lehet fólia. Csak az elsőért picsognak.

Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (40615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!