Keresés

Részletes keresés

Ata samurai Creative Commons License 2009.01.22 0 0 120
Na engem meg pont ma dühítettek fel. A netbankon nem lehet hozzáférni a vállalkozói betétszámlához! Csak telefonon. No ezt elfelejtették felírni valahova. :(
Előzmény: zaragozaB410 (119)
zaragozaB410 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 119
Menetközben nekem is sikerült megoldani a nyűgömet. Egyébként nem működött az automata központ sem. Valószínű, hogy locsogni fecsegni nem igen fogunk mert a netbank mindent megold azt jóvan.
Előzmény: marxengelszleninsz (109)
zaragozaB410 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 118
" És itt vannak a bajok, mivel idehaza az embereknek szükségük van személyes ügyintézésre (mintha attól jobb lenne)". Nem lesz jobb, sőt kiforgatják az ügyintéző szavait és annyira szelektálva jegyeznek meg dolgokat, hogy utána megy az anyázás.

Én ma 30 perc alatt személyes interjú nélkül elintéztem az összes bankos nyűgömet és a végén az ájulás kerülgetett, hogy micsoda minőségi változás van az ügyfélszolgálatokon. Ilyen egyszerű tényleg, de annyi mindenhez nem nőttünk még fel akkor miért pont ehhez lenne affinitása a népnek.

Egyébként azért is szeretnek berohangálni a bankba a népek, mert van kit szutykolni ha szar napjuk van. Persze nem lehet mindig kikerülni a befáradást a fiókba, de az esetek 99%-ban igen.
Előzmény: R-Point (113)
R-Point Creative Commons License 2009.01.22 0 0 117
Pénz felvétele bánkártyával (a számla mellé igényelheted VISA dombornyomott, benne van a szolgáltatásban) ezen a költségeken:

Belföldi ATM-ből
GBC feliratú ATM-ből: 199 Ft/alkalom,
Visa/Visa Electron feliratú ATM-ből: 260 Ft/alkalom,
banki POS terminálokról: 360 Ft/alkalom,
a Magyar Posta hivatalaiban: 360 Ft/alkalom

Külföldön
Visa/Visa Electron feliratú ATM-ből: 3 USD/alkalom,
banki POS terminálokról: 5 USD + 0,33 %/alkalom

Ha a neten keresztül indítottad a szerződést kapsz egy csomagot - kitöltöd, befizetet a 6.800 Ft, majd kaspz egy szerződés visszaigazolást és egy saját azonosításodra szükséges dokumentumot, kitöltöd 1 hét után telefonon beazonosítanak és már mehet is a NET-BANK.

Ennyi - és nincs további költséged
Előzmény: Bz81 (114)
kano27 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 116
Az Axa honlapján szerepelnek a költségek!
Előzmény: Bz81 (114)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 115
Hat ez szep, kar, hogy olyan hosszu, hogy nem birom elolvasni :)

Nekem nyolc eve van szamlam naluk. Eddig semmi bajom veluk.

Kopp, kopp :)
Előzmény: schwantz (111)
Bz81 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 114

 

SZia!

És ha pénzt akarok levenni ,h ol találok olyan autómatát, illetve ha mondjuk OTPjét használom akkor mennyit vonnak le plusszba??

 

Illetve interneten keresztül nyitottad meg a számlát?, Ilyernkor nem kell bemmenni valami fiókba kitölteni papírokat?? Vagy csak postán kiküldik a papírokat mindent aláírsz és visszaküldöd nekik postán és ennyi???

Előzmény: R-Point (113)
R-Point Creative Commons License 2009.01.22 0 0 113
Saját tapasztalatok:
- Számla nyitás 5perc alatt megtörtént (papírok kitöltése, csekk befizetés...)
- Beazonosítás E-Bankohoz kissé lassabban ment, de megoldódott 1héten belül (pairok kitöltése, visszaküldése, telefon, azonosító...)
- Azóta szépen kaszálom a kamatokat
- Költsége nincs, ami nagyon pozitív!!!
- Jönnek rendesen a számla kivonatok INGYEN
- Több mill. utaltam E-Bank rendszerükről INGYEN

Ami fontos a piacon szinte csak Ők kínálnak ilyen magasan LÁTRA SZÓLÓ kamatot! Tehát bármikor hozzá férsz megtakarításaidhoz.

Figyelemebe kell venni, hogy az AXA-Bank egy E-Bank, tehát nem találkozol alkalmazottakkal, bank fiókkal személyesen - ezért kedvező. Ez egyéb országokban már nagyon is bevált - idehaza még ismerkedünk csak vele.

És itt vannak a bajok, mivel idehaza az embereknek szükségük van személyes ügyintézésre (mintha attól jobb lenne)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.22 0 0 112
nem semmi én még ella bankosként nyitottam a számlám
akkor flottul ment minden
azóta nem is láttam ügyintézőt csak a kamatot markolom fel a pénzem után

sajnálom hogy neked negatív tapasztalatod volt velük, egyébként nekem úgy tűnik, mióta az axa megvette őket, és reklámozzák őket orrba szájba nem tudják a megnövekedett forgalmat rendesen lereagálni
fel kellene venni még pár embert tisztelt axa csoport :D
Előzmény: schwantz (111)
schwantz Creative Commons License 2009.01.21 0 0 111
Javaslom mindenki olvassa el az én esetemet, (az avval kapcsolatos, mind a mai napig abszolút kezeletlen panaszomat) mielőtt az AXA-val kezdene:

"Tisztelt AXA Bank Zrt. !


Alulírott XXXXX XXXXX a mai napon az alább leírt sérelmem miatt panasszal élek:

2008 Decemberének első napjaiban a xxxxxxx Hungária Zrt.-nek dolgozó kedves barátom ajánlására és közreműködésével számlanyitás mellett döntöttem az AXA-nál a xxxxx-n keresztül. Jó néhány papírt kitöltöttünk, befizettem postai csekken a 6.800.- ft-os számlanyitási illetéket és lemásoltuk a személyi igazolványomat is, melyeket személyesen juttatott el önöknek a xxxxxx munkatársa. Mindössze 2 nappal ezt követően már levelet is kaptam cégüktől, melyben hiányolták a szerződéskötési dokumentumban megjelölt rendelkező személyi igazolványának aláírt másolatát és a saját személyim 2 tanú aláírásával hitelesített másolatát is. Ezen levelük kézhezvételét követő napon beszereztem a kért dokumentumokat, melyeket a XXXXX-s kolléga saját kontóján, haladéktalanul, ajánlott levélben továbbított önökhöz. Ezután hozzávetőleg 2 hét telt el eseménytelenül, semmi jelzést nem kaptam a számlám megnyitásával kapcsolatban. Ezért December 22.-én felhívtam a központi információs számukat, ahol kolléganőjük közölte, hogy az ügyem nem haladt semmit, mivel állításuk szerint még mindég nem kapták meg a 2 hete ajánlva feladott hiánypótlásomat. Nehezen hittem el ezt, mivel a kolléga aki az ajánlott levelet küldte már több ilyen ügyletnél közreműködött, tehát pontosan tudnia kell az AXA postai címét, a felém küldött levelük pedig 1 nap alatt hibátlanul jutott el hozzám. A XIII.-ból a XI. kerületbe működik a posta, vissza azonban nem ?? Ezt furcsáltam, de nem tétováztam tovább mivel a számlanyitás számomra kifejezetten sürgőssé vált. A telefonos ügyfélszolgálaton közreműködő hölgy azt javasolta, hogyha ennyire sürgős a dolog, akkor még aznap fáradjak be a XIII. Váci úti központjukba ahol a 18,00-ig nyitva tartó ügyfélszolgálaton személyesen meg lehet nyitni a számlát, ha magammal tudom hozni a rendelkező hitelesített igazolványmásolatát, illetve lemondok a rendelkezésről. Én az utóbbit választva 16,00-után pár perc-el érkeztem a fiókba és a gépi ügyfélirányító rendszerből sorszámot kértem.
Dacára annak, hogy mindössze 2-en voltak előttem, a fiók egyébként teljesen üres volt, mégis majd’ 40-percet kellett várjak, ugyanis számlanyitással egyetlen kolléga volt csak hajlandó foglalkozni a
hozzávetőleg 6 helyszínen dolgozó közül amelybe nem számoltam bele a hostess funkciót ellátó hölgyet. Az is meglepett egy kicsit, hogy ennyit kell várni egy szinte kongó ügyfélszolgálaton, miközben a cégnek még hostess-re is tellik, ahelyett, hogy a fő funkciókra embereket alkalmaznának.

Amikor az egyetlen számlanyitással foglalkozó hölgyhöz kerültem, rögtön átadtam neki az összes létező dokumentumot ami az ügyletben a birtokomba jutott a személyigazolványommal és a lakcímkártyámmal együtt, jelezve, hogy a rendelkezés lehetőségéről lemondok, mivel a rendelkező hitelesített személyi igazolvány másolatát nem tudtam beszerezni.
A hölgy megkérdezte, hogy kivárom-e személyesen a számlanyitást, amit én kifejezetten megerősítettem, tekintve, hogy eddigi tapasztalataim szerint ez a procedúra 10-15 percig szokott tartani egy normálisan működő bankfiókban, itt pedig „távirányítással” ez már 3 hete nem megy.
A hölgy egy másik engedélyével elment egy emeleti osztályra, ahonnan csalódott arccal visszatérve azt mondta, hogy sajnos már nincs ott még valaki aki kellene a számlanyitáshoz. Én ezt 3 hét szenvedés után, személyes megjelenésre, 2 órával a hivatalos nyitvatartási idő előtt kapott sorszám birtokában nem tudtam elfogadni és kifejezetten követelni kezdtem, hogy vagy nyissák meg a számlát ahogy kértem és amit 3 hétre előre ki is fizettem, vagy hívjanak valamilyen előljárót akivel beszélhetek. Erre egyre modortalanabbul oktatni kezdtek immáron hárman, akik közül egy középkorú hölgy majdhogynem kiabálva magát az ügyintéző főnökének állította. Ekkor én magyarázatot kértem, hogy miért nincs ügyfélkezelésük még személyesen sem, egy 3 hete húzódó olyan ügyben ami normálisan működő banknál 10 percig tart. Meglehetősen leteremtett, mire én kifejezetten kértem, majd követeltem, hogy akkor szolgáltassák vissza a 6.800.ft-omat, amit jogosulatlanul csaltak ki tőlem 3 héttel ezelőtt és amelyért cserébe nem hajlandóak megnyitni a számlát, felmutatva a csekk befizetését igazoló eredeti részét.
Erre kifejezetten nem voltak hajlandóak, inkább tovább sértegettek és felszólítottak, hogy ha panaszom van az „ügyintézésük” ellen, akkor menjek át a panaszirodába. Természetesen én nem kívántam evvel vesződni, mert nem panaszra volt szükségem, hanem számlanyitásra vagy annak megtagadása esetén bocsánatkérésre és a 3-hete ily módon jogosulatlanul felvett számlanyitási díj visszaszolgáltatására.
Mivel ez nem történt meg, viszont immáron hárman sértegettek tovább nyilvánosan, némi kiabálást és szócsatát követően összetéptem minden papírt amit adtak és elhajítottam az irodában, majd távoztam, miután nem volt további értelme a tartózkodásomnak és nem is éreztem magam bankfiókban a történtek figyelembe vételével.
Kifelé menet még azt is meg kellett hallgatnom, meglehetősen gúnyos hangnemben, hogy még ha kész is lenne a számlanyitásom, azt úgyis csak 3 nap múlva használhatnám.

Ez már tökéletesen elég volt, hogy teljes mértékben megszűnjön a bizalmam cégük iránt, mégsem utasítottam el a másnap már kora reggel, jóval udvariasabban telefonon hívó kolléganőjüket, aki közölte, hogy már meg is nyitották a számlámat, és be is diktálná a számlaszámot telefonon.
Számlaszámot, amire a meglévő összes vagyonomat és innentől fogva a teljese havi keresetemet átutalni kívántam egy ismeretlen embertől telefonon ????
Europában a XXI. században ????
Azt hittem viccel…
Ebbéli aggályomat még a hölgy is akceptálta és faxmásolat küldést javasolt.
Én ezt a lehetőséget már csak technikai okból sem fogadhattam el és – bár ez már semmiképp sem volt racionális - kértem, hogy amennyiben érdekli még az AXA-t, hogy az ügyfele legyek, akkor a meglehetősen méltatlan módon kezelt számlanyitásom igazolását eredeti példányban, futárral juttassák el felém. A hölgy megkérdezte, hogy kinek a költségére képzelem ezt, én pedig megdöbbenésemben azt találtam mondani, hogy „talán annak az állítólagos kolléganőjüknek a költségére, ami miatt 3 hét után, 2 órával a hivatalos nyitvatartásuk vége előtt, személyesen sem sikerült elintézniük velem ezt a teljesen alapvető dolgot”.

A hölgy némi gondolkodás után azt mondta, hogy ezt őneki nincsen joga elbírálni, mindjárt megbeszéli a főnökével és visszahív. Ez reggel 9-kor volt, és egészen 13,00-ig nem csördült meg a telefonom, ami már meg sem lepett.
Az viszont már igen, amikor a 13,00-ás telefonban egy másik hölgy közölte, hogy megnyitották végre a számlámat és hogy el tudják küldeni majd a számát postai úton…

Tehát pontosan ugyanazt mondta el, mint a kolléganője 4 órával ezelőtt…

Én ezt már kifejezetten piszlicsáré, kisstílű, filléres viselkedésnek éreztem és az addigra már amúgy is teljesen megrendült bizalmam utolsó szikrája is elpárolgott cégük iránt.

A beszélgetés ezért egy rövid oktatás (kivételesen az én részemről) után befejeződött és persze azóta sem kaptam semmilyen hírt a banktól, se a pénzem vissza.


Ez persze már egyáltalán nem lep meg, tekintve, hogy az egész, általam megtapasztalt magatartásuk nem volt összefüggésbe hozható semmilyen nemzetközi pénzintézetével, inkább csak egy szánalmas útszéli lángosos-bódé „ügyfélkezelésével”.

Nem is maradt önökkel szemben más igényem mindezek után, mint a jogosulatlanul felvett számlanyitási díjnak jelen panaszlevelem érkeztetésétől számított 8 munkanapon belüli visszautalása a XXXXXX Bank Zrt.-nél vezetett alábbi számlámra, írásos elnézés-kérésük mellett:

XXXXXXXX-XXXXXXXX-XXXXXXXX

Amennyiben ez nem történne meg, úgy panaszommal az AXA központjához fogok fordulni, illetve a hazai megfelelő médiának küldöm el ezt a tanulságos történetet"
Laslow Creative Commons License 2009.01.20 0 0 110
Na, igazatok van, tényleg sokat kell várni az ügyintézőre. Ma csúcsidőben (18:30) hívtam őket, és 7 percet kellett várnom míg felvették a telefont. Miután elintéztük amit akartam még megkérdeztem, hogy hány óra körül érdemes hívni őket, hogy minimális várakozási idővel kapjak ügyintézőt. Nem tudta megmondani, csak azt, hogy most nagyon megnövekedett az ügyfélkörük, és ezért ilyen hosszú a várakozási idő.
marxengelszleninsz Creative Commons License 2009.01.20 0 0 109
Nos, ma szerencsém volt, valami csoda folytán sikerült ügyintézőt kapnom.

Ami az egyenleget illeti, azt az automata központon keresztül is le tudod kérdezni. Vagy már ez sem működik?!..
Előzmény: zaragozaB410 (108)
zaragozaB410 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 108
Na most jól megnyugtattál. Azt hittem, hogy csak nekem nem sikerül velük kapcsolatot létesítenem. Jelzem én a netbankot élesíteném, hogy lássam az egyenlegem, de képtelenség. Küldtem sms-t de arra se gyün válasz. Lehet, hogy lóvé nuku:))
Előzmény: marxengelszleninsz (107)
marxengelszleninsz Creative Commons License 2009.01.20 0 0 107
Nos, az elmúlt napi mérlegem kb. 40 percnyi próbálkozás különféle időpontokban - sikertelenül.
Minderre cirka 1.3 kHUF mobilhívás díj ment rá. Az utolsó próbálkozásom este fél nyolc és nyolc óra között volt. Gondoltam, akkorra már csak lecseng a "nagy telefonos átutalási hullám" (ha-ha), de sehol senki.
Mi a lóf@szt csinálnak ezek?! Végighívtam az összes publikus ügyfélszámot, de mindegyik ugyanarra az automatára kapcsolta a hívást - a kör bezárult. Még csak reklamálni sincs kinek. Fasza biztonságos kis bank. Itt aztán olyan biztonságban van a pénzem, hogy még én sem férek hozzá. :o
Nem hiszem el, hogy este fél nyolckor, 20 percnyi várakozás után még mindig "minden munkatársunk foglalt"... hacsak nem az van, hogy van egyetlen munkatárs, és annak folyamatos hasmenése van.

>Utalni telefonon 2009-ben? :)

Oké, lehet hogy nem a legkorszerűbb, de eddig gond nélkül működött, ráadásul szerintem biztonságosabb, mint neten keresztül - már feltéve, ha egyáltalán sikerül.. Gondolkoztam rajta, hogy átnyergelek ibankra, de ahol ilyen a telefonos ügyfélszolgálat, ott már nem sok bizodalmam van az egyéb szolgáltatások felé sem.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, ma sikerül-e áfát utalni... (szar ügy, ha egy banknál már ilyesmin kell filózni)
R-Point Creative Commons License 2009.01.19 0 0 106
Nálam minden rendben működik velük kapcsolatban. Az E-bankjuk kissé nehézkes (de biztos a biztonság miatt) - nem értem mit kell szenvedni még a telefonos ügyintézéssel. Utalni telefonon 2009-ben? :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.19 0 0 105
Nekem sem volt bajom veluk mostanaban sem.

Hasznalj ajbenket.

Az Axa meg tenyleg szarjon sunt.
Előzmény: marxengelszleninsz (103)
Laslow Creative Commons License 2009.01.19 0 0 104
Nem tudom, én december 21 környékén egyik délután hívtam őket, és akkor pár másodpercen belül felvették a telefont. (Amúgy meg nem szoktam hívni őket, nincs tehát nagy tapasztalatom benne. Novemberben hívtam még őket 1-2 hétig szinte minden nap, de sosem kellett pár másodpercnél többet várnom az ügyintézőre.)
Előzmény: marxengelszleninsz (103)
marxengelszleninsz Creative Commons License 2009.01.19 0 0 103
AXA bank... a telefonos bankszámla ügyfélszolgálatuk az elmúlt 1-2 hónapban gyakorlatilag használhatatlanná vált, mivel néha órákig nem lehet élő embert elérni. Ez odáig fajult, hogy egy alkalommal már nem tudtam az adott napon utalni, sem az esedékes áfát, sem egyéb határidős kifizetéseket. (Félórákat lógtam a telefonon mindhiába, csak az automata mantrázott a fülembe.)
Amíg ELLA volt, addig ezzel nem volt semmi probléma, úgy látszik ez a csodálatos axa átalakulkás betette a kaput. Azt hiszem sürgősen átmegyek egy olyan bankhoz, ahol azért néha a pénzemhez hozzá is tudok férni.
Arról nem is beszélve, hogy majd magyarázhatom az apehnak, hogy ja azért késett az utalás, mert nem tudtam telefonon senkit elérni a banknál. Az apehot biztos kurvára érdekelni fogja majd. Kész röhej.
kano27 Creative Commons License 2009.01.13 0 0 102
Van egy olyan förmedvény, hogy www.google.hu (vagy com), ott beírod, hogy "kamathozó banszámla" és az első találatok között ott van minden amit kérdeztél.
Előzmény: Bz81 (100)
Csacsatb Creative Commons License 2009.01.12 0 0 101
Az aktuális hirdetményt www.axabank.hu - Számlák - Hirdetmény menüpont alatt találod meg.
A 9,5%-ból lejön a kamatadó (20%), viszont a kamatokat havonta írják jóvá ezért kamatos kamatra számíthatsz (9,92% a hirdetmény szerinti éves hozam). Így ha 1mFt-ot teszel be, akkor egy év múlva 1.079.360 Ft-ot vehetsz ki - ha elszámoltam szóljatok. :)
Viszont a kamat a mindenkori jegybanki alapkamat mínusz 0,5%, ami valószínű nem lesz állandó egy évig.
Előzmény: Bz81 (100)
Bz81 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 100

AZ hogy valóban így van-e, ahogy gondolom.

A feltételeket nem olvastam, és nem is tudom hol találnám.

kano27 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 99
Nem értem mi a kérdés? Le van írva minden a feltételekben.
Előzmény: Bz81 (97)
Ata samurai Creative Commons License 2009.01.12 0 0 98
Végre valami pozitív változás.
Előzmény: solo_la_samp (96)
Bz81 Creative Commons License 2009.01.12 0 0 97
Sziasztok!

Most hallottam erről a KamatHozó bankszámla-ról, ami 9,5 %.
Van ezzel valakinek tapasztalata?
Ez egy teljes évre vonatkozik, tehát ha 1 mill befektetnék akkor köv. év elején 1mill. 95 ezret vehetnék ki??
solo_la_samp Creative Commons License 2009.01.11 0 0 96
"Magyar bankoknál ez az összeg 3.000.000-Ft személy/bank."

Jó lesz az 13.000.000 nak is.
Előzmény: Ata samurai (92)
Ata samurai Creative Commons License 2009.01.09 0 0 95
Csak próbáltam megfejteni, hogy miért ezt linkelted be...
Előzmény: Törölt nick (93)
Ata samurai Creative Commons License 2009.01.09 0 0 94
"Az Alap a hitelintézetnél elhelyezett betét eszközöket visszatéríti, jogosult személyenként legfeljebb százezer euró összegig."

http://elsolakashitel.hu/index.php?ID=998&LID=hun#Content

Amire Te hivatkozol az nem vonatkozik pl. bankcsődre. Lloyds-os biztosításuk eddig is volt, ezekre a meghatározott esetekre a magyar OBA 3MFt-ja felett.
Amit behivatkoztam az a belga OBA.
Előzmény: Törölt nick (93)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.09 0 0 93
Előzmény: Ata samurai (92)
Ata samurai Creative Commons License 2009.01.09 0 0 92
De igen, országonként. Azt írja az axa, hogy ő most már nem magyar bank hanem a belga bank fióktelepe. Belgiumban a betétbiztosítási alap 100.000-EURO-ig szól. Magyar bankoknál ez az összeg 3.000.000-Ft személy/bank.
Előzmény: vercsi73 (91)
vercsi73 Creative Commons License 2009.01.09 0 0 91
Ez nem egy egységes dolog?
Előzmény: Ata samurai (85)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!