a motort és váltot egy 2.8idtdi iveco adta tettem rá egy 20as geos garettet egy kz adagolot 2bar és ami történt az nekem maga volt a tökély..... imádtam viszont nem tudtan az over drive mire valo igy ez ment elöször tönkre aztán egy év mulva a középdifi amit nem kaptam hozzá félre is tettem szegény évekre aztán most lett v8 hozzá hogy abbol helyre állitom de megtetszett a hanja gondoltam igyhagyom egy darabig de rendesen szo......at
a terepváltot sebészi pontossággal nagyflexel leválasztottam:) nagyon ügyes maros esztergájos barárom sikba marta csináltunk rá szimering házat minden szépen spulba sikba a gyári felületekhez képest. 50ezerért csináltak a tengelyre ricnit hogy rá csusszanjon egy avia kardánkihajtás a hozzá házasitott válto végét szintén sikoltuk és ráerösitettem egy vastag alu közbetétet össze lettek csavarozva kardán hardi ..... és késöbbi olaj folyás nélkül
nem ez az elsö rangém vettem jopár éve egy osztott hengerfejes borzalmasan rossz állitolag lancia motoros szekeret a motorját kb 2 nap alatt tettem tönkre ugy hogy a dugattyu ugy felkenödött a henger falára mintha csokoládé lenne el is dobtam jo messzire még méhhtelepet sem érdemel az igyen nehogy valami slejt csepel bringát gyártsanak belüle és ekkor jütt a nagy ötlet
sosem jártam semmijen forumom még, ez az elsö alkalom de nagyon meglepett és jolesik hogy rögtön foglalkoztatok a nyügömmel nem vagyok nagy gépezös ráadásul valami kurva külföldi billentyüzetem van ezért irok igy nem a szellemi képességeimmel van baj, vagy legalábbis nem ekkora:) szoval köszönöm mégegyszer
koszonom a segitséget valoszinü nyomásprobléma lesz mert ez a motor tényleg 3.5 mint a jelenlegi uzemanyagnyomás :)) az alvázszámom sallhaml8ea310143 ha ebböl még tudna valaki több infot nekem az jo lenne mert semmi papirja csak egy számlát kaptam
Vagy legalábbis hogy milyen autó tartozott eredetileg az adott alvázszámhoz. :))
Kezdésnek a motort próbáljuk azonosítani. Kéne egy fotó a motortérről, és egy motorszám a blokkról. Leömlő között középen benéz, kicsit pucol, meglesz az. Van néhány féle lehetőség, RoverV8-ból van vagy 60 féle motorszám (na jó, Range-be ebből csak kb 15 féle került). :)