Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37561

késö van en lelépek, de jövök még ide szerinten:)   sziasztok

makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37560

igen igy könnyebb lesz kössz

Előzmény: joegabi (37558)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37559

a motort és váltot egy 2.8idtdi iveco adta tettem rá egy 20as geos garettet egy kz adagolot 2bar és ami történt az nekem maga volt a tökély..... imádtam     viszont nem tudtan az over drive mire valo igy ez ment elöször tönkre aztán egy év mulva a középdifi amit nem kaptam hozzá félre is tettem szegény évekre aztán most lett v8 hozzá hogy abbol helyre állitom de megtetszett a hanja gondoltam igyhagyom egy darabig de rendesen szo......at

joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37558

Ha valakinek válaszolni szeretnél, akkor csak nyomj rá a hozzászólása feletti nyílra.

Előzmény: makacsklassic (37557)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37557

a terepváltot sebészi pontossággal nagyflexel leválasztottam:) nagyon ügyes maros esztergájos barárom sikba marta csináltunk rá szimering házat minden szépen spulba sikba a gyári felületekhez képest. 50ezerért csináltak a tengelyre ricnit hogy rá csusszanjon egy avia kardánkihajtás a hozzá házasitott válto végét szintén sikoltuk és ráerösitettem egy vastag alu közbetétet össze lettek csavarozva kardán hardi ..... és késöbbi olaj folyás nélkül

PalmBela Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37556

ST-t!

 

Pont ma gondolkoztam én is hasonlón! Egy rugóra jár az agyunk!

Gratula!

Én már a programozható időzítőt is beszereztem!

Így néz ki:

 

 

Ezek a defik ilyenek!

Előzmény: pinguru (37545)
terrano1 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37555

Jó kis VM diesel!:-)

Előzmény: makacsklassic (37551)
terrano1 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37554

Na,egyre jobban beillesz a társaságba!:-)

Előzmény: makacsklassic (37549)
terrano1 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37553

Szerintem amíg nem csúszik meg,addig ne piszkáld.

Hát,hogy a motor élettartamához terveznék a krttőstömegű lendkereket?

Viszont, két garnitúra kuplungot illenék kibírnia,legalábbis egy normálisnak.

 

http://www.unixauto.hu/Dok/Szerviz_info/LuK%20DMF%20HU.pdf

 

Mivel nem olcsó történet én úgy döntöttem,hogy addig hajzom amíg kileheli a lelkét.:-)

 

A múltkor találtam valamelyik oldalon videót a rossz és a még jó lendkerékről de most nem találom.

Viszont van videóm a sajátomról.:-)

Előzmény: Törölt nick (37523)
joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37552

Igy már érthető.

Előzmény: makacsklassic (37551)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37551

nem ez az elsö rangém vettem jopár éve egy osztott hengerfejes borzalmasan rossz állitolag lancia motoros szekeret a motorját kb 2 nap alatt tettem tönkre ugy hogy a dugattyu ugy felkenödött a henger falára mintha csokoládé lenne el is dobtam jo messzire még méhhtelepet sem érdemel az igyen nehogy valami slejt csepel bringát gyártsanak belüle és ekkor jütt a nagy ötlet

joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37550

Ja és a gyújtógyertya champion N9yc vagy NGK bpr6es legyen.

Szerintem.

Előzmény: makacsklassic (37549)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37549

az az elmeháborodott most irt meg egy  a4es oldalnyit a történetéröl de nem ért a géphez és valahogy törölte ami miatt most marhára mérges:)

joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37548

Egyébként komolyan érdekel az, hogy ki az az elmeháborodott aki 2013 ban v8 -as benzines range rovert vásárol?

joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37547

Előgyújtás 1fok gyárilag.

Tapasztalat szerit ezt emelheted 3 fokig. én csörgésig emelem, erősebb lesz tőle, a végsebesség rovására.

Előzmény: joegabi (37544)
Tie Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37546

A defiben ez el fog kélni menet közben is... ;)

Előzmény: pinguru (37545)
pinguru Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37545

Sziasztok

 

Sok évnyi tervezés és spórolás után beszereltem az új, ultra hatékonyságú állófűtésemet :)

 

 

Szívesen adok tanácsokat a beszerlés ügyileg....

joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37544

SAL - ált azonosító

L - Land Rover

H - Range Rover

A - 100 inch tengelytáv

M - 4 ajtós

L - 3.5 cm3 motor, Efi

8- bal kormányos, 5 sebeséges, kéziváltós

E - 1986-os a gép

A- Solihulban, Angliában gyártották

310143 - az autód száma

 

Summa summárum . ez nem 3.9. -es, hanem olyan mint az enyém. A nyomás pedig 2,6 bar maximum vakuum nélkül,

Az elógyújtást majd megnézem.

Előzmény: makacsklassic (37541)
turbo2 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37543

Ne aggódj itt egy normális sincs.... :)

Előzmény: makacsklassic (37542)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37542

sosem jártam semmijen forumom még, ez az elsö alkalom de nagyon meglepett és jolesik hogy rögtön foglalkoztatok a nyügömmel nem vagyok nagy gépezös ráadásul valami kurva külföldi billentyüzetem van ezért irok igy nem a szellemi képességeimmel van baj, vagy legalábbis nem ekkora:)  szoval köszönöm mégegyszer

makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37541

koszonom a segitséget valoszinü nyomásprobléma lesz mert ez a motor tényleg 3.5 mint a jelenlegi uzemanyagnyomás :)) az alvázszámom sallhaml8ea310143 ha ebböl még tudna valaki több infot nekem az jo lenne mert semmi papirja csak egy számlát kaptam

turbo2 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37540

Csak hogy tanuljatok szerelni.

 

turbo2 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37539

Én még nem láttam olyan kéttömegű lendkereket ami a motor élettartamát kibírta volna.. :-(

 

Előzmény: Törölt nick (37523)
élijen Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37538

mi megyünk, úgyhogy hárman mán leszünk :)

Előzmény: pinguru (37537)
pinguru Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37537

Nem akarom megtőrni a gondolatmeneteteket, de ma este 7-től szektagyűlés Vecsésen a MC kacsában.

Vizdi78 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37536

köszi

Előzmény: Törölt nick (37534)
joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37535

Most beszéltem vele. 3.6 bar nyomást mért vákummal . A flapperes rendszer előírt nyomása vákum nélkül 2,6 bar max.

Csoda hogy sok a benzin?

Előzmény: Tie (37531)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37533

Valaki meg tudja mondani, hogy D1-ben változógeometriás turbó van-e? 94-es

köszi

Tie Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37531

Na meg már ugye a kései 3.5-ös is létezett HotWire-vel, épp a 3.9 bevezetése előtti év vége felé.

Előzmény: joegabi (37527)
Tie Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37530

Vagy legalábbis hogy milyen autó tartozott eredetileg az adott alvázszámhoz. :))

 

Kezdésnek a motort próbáljuk azonosítani. Kéne egy fotó a motortérről, és egy motorszám a blokkról. Leömlő között középen benéz, kicsit pucol, meglesz az. Van néhány féle lehetőség, RoverV8-ból van vagy 60 féle motorszám (na jó, Range-be ebből csak kb 15 féle került). :)

Előzmény: joegabi (37528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!