Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

franky407 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 2617

hello mindenkinek

407 es

1,8 as benzines symbole 2005.170 000km

vagy 2,0 hdi..symbole 2006 140 000km

ez a két auto között vacilálok..

azt mondjálk a benzines 10lityit biztos megeszi,de ha beszarik valami rajta zsebbe kell nyulni ..

a diesel pedig 7-8 lityi..

..ki mit ajánl.....csak kiv vagyok pár véleméynre.köszönöm..

Imikiraly407 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 2616

Szia.

 

Megköszönném.

 

Üdv Imre

Előzmény: renbor (2615)
renbor Creative Commons License 2011.01.28 0 0 2615

Szia Imikiraly407 !

 

 

Én is hasonló gonddal küzdöttem májusban,szintén az EGR-szeleppel volt gondom.

Ezt a szegedi Peugeot-C-mobil-nál csináltattam meg, ami alkatrész cserét jelentett ez kb:26.000,00.- Ft volt ha gondolod du.-ra meg tudom nézni a konkrét összeget(alkatrész+szerelés).

 

Érdekes módon javsolták az EGR-szelep lezárást is.Ezt akkor nem kértem.

/Amúgy a forumtársak jól írták a szelep feladata a kipufogógáz visszavazetése./

 

 

 

Remélem tudtam valamennyire segíteni.

 

Üdv.

R.Gábor

Előzmény: Imikiraly407 (2614)
Imikiraly407 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 2614

Sziasztok,

Köszönöm a  segítséget.

A szervizbe mindig Egr  szelep hibát irt ki a sz.gép.

Nézték ők is és néztem én is a turbó csövet, de nekem pont ott van a hiba ahol még nincs turbónyomás, alapjárat és 1500 ford. között.

Úgy magyarázta a szerelő ezt a kipufogógáz visszavezetést, mint egy csapot, amit lassan megnyitsz, és szép lassan erősödik a víz mennyisége, ahogy nyitod meg a csapot.

Na, nekem a lassú kezdés nem működik, azért fulladt az első szeleppel, mert egyből nagyon nyitott, így a kipufogógáz lefullasztotta az autót.

Most kis fordulaton nem működik, 1700-1800- tól meg mint a rakéta, úgy meg indul.

 

Hétfőn megérkezik egy "biztosan jó" Egr szelep, utána beszámolok.

 

Üdvözlettel Imre

 

userik Creative Commons License 2011.01.27 0 0 2613

Bocsi Balázs!  Tényleg, elírtam RGE szelep. A siatség.

 

Az EGR szelep működése itt: http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/index.php?page=autos-kepek

 

Az RGE szelepé meg nem találtam konkrét oldalt, de a működési elve ugyan az, csak annyi a különbség ha jol tudom hogy azt nem a kipufogo gáz visszavezetését vezérlő szelep, hanem vákuumot vezérel.

 

 

Előzmény: Lux Kapitány (2612)
Lux Kapitány Creative Commons License 2011.01.27 0 0 2612

Szia Erik!

 

Ha ez így van, akkor hülyeséget írtam a Márkatársnak. Sajnálom.

Segíts viszont tiszázni bennem a dolgot.

(Nagy hasznát venném az ilyen "tanításoknak", mert bár érdekel, hogy mi van a motorháztető alatt, de ahhoz csak mint műkedvelő konyítok valamicskét).

 

Mire való a két felmelegetett szelep?

(Bár te EGR és ERG szelepeket írtál, de az én munkalapomon meg RGE szelep van. Lehet, hogy akkor 3 egymáshoz kisértetiesen hasonló alkatrész is van?) :o)

 

Ha van időd, írj ezekrőlkicsit.

 

Köszi,

üdv.:

Balázs

Előzmény: userik (2611)
userik Creative Commons License 2011.01.26 0 0 2611

Hello Balázs!

 

Az az igazság hogy az EGR szelep Nem ugyan az mint az ERG szelep. Ugyanis mindkettő megtalálható a PUGban .

 

IMIKIRÁLY!

 

Szerintem nézd meg a turbon lévő vákumcsövet, nem repedt-e!!!

Nekem volt hasonlü hiba de csak a cső kirepedt, és nem tudott kinyitni a wastegate szelep.

 Üdv Erik

Előzmény: Lux Kapitány (2610)
Lux Kapitány Creative Commons License 2011.01.26 0 0 2610

"... Ha tudnám hogy biztos egr hiba akkor megvenném az ujjat 100.000Ft..."

 

Szia!

A kedvedért előkerestem egy munkalapot. 2010.06.18-án cseréltek nekem szelepet (2.0 HDi).

"00001618GZ RGE szelep 24.064,-" ez nettó, és kedvezményes ár.

Bruttóban kedvezmény nélkül kb. 37-38 eFt lenne.

Az messze nem 100.000,-

 

Vigyázz, nehogy megvezessenek!

 

Üdv.:

Balázs

Előzmény: Imikiraly407 (2608)
Roli_636 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 2609

Lux, gaspary!

 

Kösz a tippeket. Hétvégén megnézem.

 

Roli

Előzmény: gasparv (2604)
Imikiraly407 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 2608

Szia, miskolci vagyok.

 

Nekem ezüstszínű és most birkózok egr szelep cserével utána pedig fap szűrő tisztítással.

Jelenség egyenetlen alapjárat, - lefulladás, rengeteg Egr szelep hiba. Nem zárt, volt hogy csak hideg indító spray -val, tudtam beindítani.

Most egy másik rossz van benne, itt csak az a baj hogy 1800-ig szinte semmi nyomaték, mint a 800-as fiat.

 

Ha valakinek van egyéb ötlete azt szívesen veszem.

 

A fap szűrő 75%-os telítettségű, azt is mondták, hogy az bolondítja meg az egr szelepet.

Ha tudnám hogy biztos egr hiba akkor megvenném az ujjat 100.000Ft.

De amig zsákba macska, addig csak kisérletezem.

 

Udvözlettel Imre

 

 

Előzmény: Moó (2606)
good6 Creative Commons License 2011.01.26 0 0 2607

Csak 407-es es nő jöhet szóba... :D senki más...

Előzmény: Moó (2606)
Moó Creative Commons License 2011.01.25 0 0 2606

Szia Imi! Csak nem miskolci vagy? Nem ismered véletlenül az apeh körül parkoló kék 1.6 hdi-s 407es-es hölgyet?

Előzmény: Imikiraly407 (2605)
Imikiraly407 Creative Commons License 2011.01.25 0 0 2605

Szia, króm díszlécet tudsz venni az autós boltokban méterre.

Miskolcon a plusszal szemben lévő sarkon lévő boltban.

500 Ft/méteres tekercsben van, úgy teszed fel mint az ajtó falc gumit.

Üdv Imre

Előzmény: krisztianqn (2482)
gasparv Creative Commons License 2011.01.25 0 0 2604

Szia!

 

Nekem a bal hátsó ablak csinálta nyáron egy párszor ugyan ezt.

Felhúzza majd visszaengedi. Úgy érzékeli mintha becsípne valamit, elfelejti a felső állsát (végálláskapcsoló).

1: Javaslom pucold ki és fújd be szilikonnal amiben csúszik az abalak.

2: Mivel minden egyes felejtés után újra kell tanítani az ablakot kézzel pötyögve húzd fel egy párszor.

2: Ha semmi a fentiek nem jöttek be, cseréltesd ki a végálláskapcsolót.

 

Lezáráskor ne hosszan nyomd a gombot a távirányítón, és akkor csak zárja az ajtókat, nem ellenőrzi az ablakokat.

 

Üdv.: G.Viktor

 

Valakinek van valós adata a 2.7 HDI motor fogyasztásáró?

Előzmény: Roli_636 (2602)
Lux Kapitány Creative Commons License 2011.01.25 0 0 2603

a kézikönyv ír valamit a becsípődésgátló "kalibrálásáról". (fejből nem tudom).

én azzal próbálkoznék elsőként.

 

ha az nem oldja meg, akkor akár az is lehet, hogy a vezető sínbe megszorul az ablaküveg és ez okozza a fel-le problémádat. (le kell venni a kárpitot)

 

ellenben, hogy az mitől lehet, hogy ajtó bezáráskor a felhúzott ablak elindul lefelé, na ez nekem magas ... :o)

 

Előzmény: Roli_636 (2602)
Roli_636 Creative Commons License 2011.01.25 0 0 2602

Sziasztok tulajtársak!

 

Lenne egy kis problémám a 407-esemmel. A jobb első elektromos ablak szórakozik velem. Ha leengedem és fel akarom húzni, akkor egy bizonyos szinten megáll és elindul lefelé. Nem tudom felhúzni teljesen, csak nagy nehezen a kapcsolót gyorsan fel-le irányba mozgatva és egyszer csak felhúzza. Ezt csinálta eddig.

Tegnap amikor kiszálltam a kocsiból fel volt húzva az ablak. Amikor viszont lezártam leengedte az ablakot, de csak addig a pontig, ameddig az előző esetben felment és onnan visszafordult. Megpróbáltam felhúzni, de amikor felér visszafordul és lehúzza magát, de csak addig a bizonyos pontig.

Találkozott már valaki ezzel a problémával? Hol lehet a probléma?

Kösz a segitséget!

 

Roland

 

 

birobandi Creative Commons License 2011.01.23 0 0 2601

Szia zumi1974!
Igen, tudja az autó. Amennyiben legalább 2 sec hosszan nyomod  a távezérlő (kulcs) zárás gombját, fel kell húznia a nyitott ablakot.
Üdvözlet. birobandi

Előzmény: zumi1974 (2600)
zumi1974 Creative Commons License 2011.01.23 0 0 2600

sziasztok!

 

nekem egy 407 2.0 hdi-m van saloon felszereltseg, es egy olyan kerdesem lenne hogy ha

le huzva marad valamelyik ablak be lehet e allitani hogy bezaraskor azokat a tukorrel egyutt

be ill. fel huzodnak. mar probaltam de nem huzza fel oket. estleg valaki tudja hogy egyatalan

tudja ezt a funkciot az auto vagy ez a risztotol fugg?

elore is koszonom a segitseget mindenkinek.

Lux Kapitány Creative Commons License 2011.01.23 0 0 2599

fényszóró hekkelés (pl. led szalag beépítés) engem is érdekel.

kéne már valami óvatos "ráncfelvarrás". :-)

Előzmény: dieselboyrlz (2584)
peter17 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2598

Sziasztok!

 

Eladó egy multifunkcionális OBD fedélzeti számítógép. Nagyon sok funkcióval. OBD élő adatok kiolvasása, hibakód kiolvasás és törlés...stb.

 

Bővebb információ:

 

http://racing-bazar.hu/egyeb/navigacio-multimedia/obd_fedelzeti_szamitogep

 

Ha valakit érdekel írjon e-mailt ide: peter17@freemail.hu , s visszajelzek neki.

 

Üdv.: Farkas Péter

ityu1 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2597

Köszi a gyors választ !

rsi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2596

Szia!

 

Elméletileg tényleg tipushiba bizonyos évjáratnál...

Lásd. 866. sz hozzászólás. "Pálfi Zs" kollégának volt hasonló gondja, kicserélték a szervó csövet vastagabbra és megjavult a dolog.

Írd be itt a bal oldalon a keresőbe, hogy "szervó", aztán hátha kidob még valamit...

 

rsi 

Előzmény: ityu1 (2595)
ityu1 Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2595

Sziasztok !

2007-es 407 2.0 HDI-m van és van egy nagyon bosszantó hibája. A kormány szervo (kormányzáskor)

berezonál, remeg. Ha valaki találkozott már ilyennel és tudja, hogyan lehet gyógyítani, nagyon megköszönöm.

( Nem habosodik az olaj ). A peugeot-nál kérdeztem, de nem tudtak konkrét dolgot mondani, annyit mondtak, hogy vagy a szervo, vagy az olajcső (típushiba). Előre is kösz a válaszokat.

 

rsi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2594

Csak egy dolgot nem értek. Egy napi állás után, ugyebár adva van egy teljesen „nyugodt” olajszint a kocsiban. (Szinte) minden olaj a teknőben, szépen lefolyva. Ebbe lóg bele a pálca. Logikusan gondolkozva törlés nélkül is a teknőben lévő maximális olajszintet kellene mutatnia… Mit keresne olaj a szint fölött a pálca vezető csövében, vagy a mérőfelület feletti spirálon…? Mi változik a törlés után…? Valószínűleg még mindig sok az olajam…

 

rsi

Előzmény: birobandi (2589)
krisztianqn Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2593

Nekem is sárga a nívópálca és teljesen műanyag.

Előzmény: rsi (2591)
birobandi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2592

Szia rsi
Az egész olajnivópálca, vagy legaább is a kűlső bevonata műanyag :) Nem tudok mást mondani, mint hogy megtapad rajta az olaj.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: rsi (2591)
rsi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2591

Fogadok, hogy neked is acél a pálcád...:-) Csak a vége műanyag...

Előzmény: birobandi (2589)
rsi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2590

Szia!

 

Köszi az infót! Nálad az egész pálca műanyag??? Az enyémnek csak a foggantyúja...

Az olaj felverődés az OK, de pl. egy egész esti állás után már azért illene lecsöpögnie róla...illetve, ha visszadugom pl. egy percre, akkor megint tiszta olaj az egész spirál, pedig a motort nem indítom be...

Parajelenség, vagy tényleg még mindíg túl sok benne az olaj...

 

rsi

Előzmény: birobandi (2589)
birobandi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2589

Szia rsi!
Nálam a gyári nívó pálca egy sárga müanyag, én még csak ilyet láttam 407-en, ami nem jelenti azt, hogy más fajta nem lehet. Igen, felveri rá és meg is tapad az olaj a pálcán, ezért egy ronggyal én is letörlöm, majd visszadugom, ekkor láthatod a valós nívót.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: rsi (2588)
rsi Creative Commons License 2011.01.22 0 0 2588

Sziasztok!

 

Technikai kérdés olajszint méréshez. Az előző kocsimban (406) egy „sima” acélszalag volt a nívópálca. Reggel, ha indulás előtt megnéztem a szintet, nem volt semmi bonyodalom, kihúztam aztán szépen (élesen) látszott a szint (felette fémtiszta volt a pálca).

 

A 407-nél egy acélspirál a nívópálca, aminek csak a legvége egy acéllemez. Amikor – akár hosszú állás után is - elsőre kihúzom, a spirál eleje is tiszta olaj (ez persze jóval a MAX felett van). Letörlöm, visszateszem 1-2 másodpercre, kihúzom és csak ekkor látszik az olajszint az acéllemezen a MAX jelzésnél… Jól van ez így??? Nálatok is így van??? Vagy esetleg még mindig túl sok olaj van a motorban? Én úgy gondoltam itt is úgy lesz, mint a 406-nál, hogy néhány óra állás után tisztán látszik az olajszint az „előírt” felületen a MIN-MAX között és feljebb nem olajos a pálca…

 

SOS válasz kellene, mert ha ennek nem így kellene működnie, akkor még le kell kapnom egy kis olajat a gépből, hogy helyre álljon a világ rendje…

 

Üdv!

 

rsi

 

u.i. köszönöm a tükörrel kapcsolatos infókat…

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!