Ha ez ugyanaz mint a classic rangen, nekem magamnak is sikerült leszedni pedig meg volt tépve. Vízpumpa fogóra (nem tudom mi a rendes neve) ráhúztam a gyári olajemelő két emelőkarját, így egy kézzel rendesen meg tudtam szorítani, és BALRA! tekerve szépen lejött. Nem tudom miért figyelmeztetnek a rave-ben is a másik fajta menetre?? Ezzel szoptam az elején, tekertem mint a barom jobbra, persze hogy nem jött.
A szerszám installációról van képem, csak túrni kell mert elköltöztünk és a gépem is dobozban van.
Ennyire azért nem bonyolult, már ha nincs rátépve. Csak két emberes. ha van hozzá a spéci villás kulcs, vagy egy elég vékony ami befér, akkor a másik dolgozó lefekszik és a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa csavarjára rátett kulccsal megfogja a motort hogy ne forduljon el. Aki meg fent van a ventillátornál esetleg pluszban ráfeszít még a szíjfeszítőre és közben szépen meg letekeri a ventillátort.
A ventillátor anyája balmenetes! Kellene hozzá egy spéci szerszám amit ráteszel a szíjtárcsa két csavarfejére és úgy tartasz ellent neki, de nekem sikerült egy nagyobb csavarhúzót közéjük ékelve egy vékonyabb fejű villáskulccsal meglazítani. Most gyártok egy ilyen szerszámot laposvasból, ha érdekel megadhatom a méreteit.
koszonom a tanacsot. Olcsobbnak tunik hogyha veszek egy ujat, foleg azert mert ma hazajottem es mukodott, pedig -27C volt. Tenyleg mint egy igazi no. :)
Szerintem nincs benne. Talán '99-től raktak bele a 300tdi vége felé, azokba amikbe már volt valamiféle számítógépvezérelt adagoló. Majd a jobban hozzáértők pontosítják az általam leírtakat.
emberek, hova rejtették a disco 1-ben a légtömegmérőt?
illetve ebben is olyan szerkezet van ami kis alkohol/fülpucoló kombinációval "felújíthatható" mint pl a régi VW dizeleké? szóval ilyen fémszálas szerű?
Sziasztok! Ismét kérdezek (sajnos). Az első fedél csapágy, bár a "szerelő" megjavította, egy talicska pénz áráért úgy nagyjából idáig működött (pár hét)
Szereztem másik fedelet, nem szeretnék kókányolni egy újabb buherált csapággyal, kicserélem itthon inkább, szerintem meg tudom oldani (gondoltam én :)
Első problémám, hogy a ventillátort hogyan tudnám levenni? Próbáltam a villáskulcsot ráhelyezzük majd kalapáljuk módszert, de többféle kalapáccsal való küzdés után feladtam. Ezután megpróbáltam a szíj és a tárcsa közé beszorítani valamit, majd így lazítani, szintén semmi. Itt megállt a tudományom, olajszűrő fogóra gondoltam, de ahogy nézem az nem igazán megy rá. Van valami spéci cucc, amivel le tudnám fogni a meglazítás erejéig?
Szerintem jó a fűtés, legalább is elől. Ki üll hátul? Hát nem én :) Már rájöttem, hogyan kell vezetni a defit. Három nadrág, két sapka, síszemüveg, végülis nem gond :)
Ha szerzel egy Disco váltót, én neked adom a Defim terepváltóját. Nekem túl rövíd ez az áttételezés, ez az igazság, viszonyt tény, hogy nagy a nyomaték. Valamit valamiért.
Mondhatni elég zöldfülü vagyok, egy p38as 2001-es 2.5-es Range Rover tulajként.
És így egyből van egy kis problémám, az aktív fórumozást látva bízom benne, hogy valakinek lesz kedve pár sort írni...
Valamilyen oknál fogva menet közben elmegy a rádió ( bár ezt utána egyből vissza tudom kapcsolni csak pl nem hallgat el miután leállítom az autót ), a klíma kezelőfelület ( és nem is megy a fűtés/hűtés ), az összes elektromos ablak, tükör állítás, lényegében minden ami a kardánalagíton van , de pl a légrugónak a visszajelzője, a tempomat világít és működik, ami a műszerfalon feljebb helyezkedik el.
Aztán egy újabb beindításnál megint elindul midnen, de késpbb megint elfossa magát.
Ami még furcsa, hogy amikor hátramenetbe kapcsolok akkor a tükrök ettől függetlenül lehajlanak...szóval elég meglepő jelenség számomra. Mert így nem hinném ,hogy valami biztosíték ment volna szét.
Lenne esetleg ötlet, hogy merre kellene elkezdeni a keresgélést? Ha van konkrét ötlet az nyilván még jobb :)
a motort és váltot egy 2.8idtdi iveco adta tettem rá egy 20as geos garettet egy kz adagolot 2bar és ami történt az nekem maga volt a tökély..... imádtam viszont nem tudtan az over drive mire valo igy ez ment elöször tönkre aztán egy év mulva a középdifi amit nem kaptam hozzá félre is tettem szegény évekre aztán most lett v8 hozzá hogy abbol helyre állitom de megtetszett a hanja gondoltam igyhagyom egy darabig de rendesen szo......at
a terepváltot sebészi pontossággal nagyflexel leválasztottam:) nagyon ügyes maros esztergájos barárom sikba marta csináltunk rá szimering házat minden szépen spulba sikba a gyári felületekhez képest. 50ezerért csináltak a tengelyre ricnit hogy rá csusszanjon egy avia kardánkihajtás a hozzá házasitott válto végét szintén sikoltuk és ráerösitettem egy vastag alu közbetétet össze lettek csavarozva kardán hardi ..... és késöbbi olaj folyás nélkül