Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Luschin Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37584
scottiepippen Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37583

Ha ez ugyanaz mint a classic rangen, nekem magamnak is sikerült leszedni pedig meg volt tépve. Vízpumpa fogóra (nem tudom mi a rendes neve) ráhúztam a gyári olajemelő két emelőkarját, így egy kézzel rendesen meg tudtam szorítani, és BALRA! tekerve szépen lejött. Nem tudom miért figyelmeztetnek a rave-ben is a másik fajta menetre?? Ezzel szoptam az elején, tekertem mint a barom jobbra, persze hogy nem jött.

A szerszám installációról van képem, csak túrni kell mert elköltöztünk és a gépem is dobozban van.

Előzmény: TdiOxi (37582)
TdiOxi Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37582

Ennyire azért nem bonyolult, már ha nincs rátépve. Csak két emberes. ha van hozzá a spéci villás kulcs, vagy egy elég vékony ami befér, akkor a másik dolgozó lefekszik és a főtengelyen lévő ékszíjtárcsa csavarjára rátett kulccsal megfogja a motort hogy ne forduljon el. Aki meg fent van a ventillátornál esetleg pluszban ráfeszít még a szíjfeszítőre és közben szépen meg letekeri a ventillátort.

Előzmény: pumpili (37581)
pumpili Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37581

A ventillátor anyája balmenetes! Kellene hozzá egy spéci szerszám amit ráteszel a szíjtárcsa két csavarfejére és úgy tartasz ellent neki, de nekem sikerült egy nagyobb csavarhúzót közéjük ékelve egy vékonyabb fejű villáskulccsal meglazítani. Most gyártok egy ilyen szerszámot laposvasból, ha érdekel megadhatom a méreteit.

Előzmény: Törölt nick (37577)
fusti88 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37580

koszonom a tanacsot. Olcsobbnak tunik hogyha veszek egy ujat, foleg azert mert ma hazajottem es mukodott, pedig -27C volt. Tenyleg mint egy igazi no. :)

Előzmény: TdiOxi (37522)
schmidtb Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37579

Szerintem nincs benne. Talán '99-től raktak bele a 300tdi vége felé, azokba amikbe már volt valamiféle számítógépvezérelt adagoló. Majd a jobban hozzáértők pontosítják az általam leírtakat.

Előzmény: Vizdi78 (37578)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 37578

emberek, hova rejtették a disco 1-ben a légtömegmérőt?

illetve ebben is olyan szerkezet van ami kis alkohol/fülpucoló kombinációval "felújíthatható" mint pl a régi VW dizeleké? szóval ilyen fémszálas szerű?

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37577

Sziasztok! Ismét kérdezek (sajnos). Az első fedél csapágy, bár a "szerelő" megjavította, egy talicska pénz áráért úgy nagyjából idáig működött (pár hét)

Szereztem másik fedelet, nem szeretnék kókányolni egy újabb buherált csapággyal, kicserélem itthon inkább, szerintem meg tudom oldani (gondoltam én :)

Első problémám, hogy a ventillátort hogyan tudnám levenni? Próbáltam a villáskulcsot ráhelyezzük majd kalapáljuk módszert, de többféle kalapáccsal való küzdés után feladtam. Ezután megpróbáltam a szíj és a tárcsa közé beszorítani valamit, majd így lazítani, szintén semmi. Itt megállt a tudományom, olajszűrő fogóra gondoltam, de ahogy nézem az nem igazán megy rá. Van valami spéci cucc, amivel le tudnám fogni a meglazítás erejéig?

 

Segítségeteket hálásan köszönöm!

pinguru Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37576

Szerintem jó a fűtés, legalább is elől. Ki üll hátul? Hát nem én :) Már rájöttem, hogyan kell vezetni a defit. Három nadrág, két sapka, síszemüveg, végülis nem gond :)

Előzmény: Tie (37546)
pinguru Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37575

Ha szerzel egy Disco váltót, én neked adom a Defim terepváltóját. Nekem túl rövíd ez az áttételezés, ez az igazság, viszonyt tény, hogy nagy a nyomaték. Valamit valamiért.

Előzmény: nagy ivó (37569)
nagy ivó Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37574

ez már a td5

Előzmény: HunterLRD (37570)
élijen Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37573

makacsklassic, gratulálok a vashoz, jó szerelgetést :)  

 

Béláim! A legutóbbi Johnny túráról kivel tudnék képeket cserélgetni?  Nehogy mán csak a Johnny és én képeltünk..

Puskadagio Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37572

Koszi!

 

igen, az anyosülés alatti biztosítéktáblánál volt a baj!

Előzmény: Törölt nick (37568)
schmidtb Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37571

Nem ugyanaz a terepváltója? :)

Előzmény: HunterLRD (37570)
HunterLRD Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37570

300tdi vagy már Td5?

Előzmény: nagy ivó (37569)
nagy ivó Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37569

Üdv. Terepváltót keresek 99-es 2,5 defender alá

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37568

Talan a 8-as, elvileg ezek oda tartoznak! De nemsokara biztosan irnak a nalam jobban hozzaertok!

Előzmény: Puskadagio (37566)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37567

Szia,

 

en eloszor a biztositekokkal kezdenem a Becm-nel! Anyosules alatt..

Előzmény: Puskadagio (37566)
Puskadagio Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37566

Sziasztok!

 

 

Mondhatni elég zöldfülü vagyok, egy p38as 2001-es 2.5-es Range Rover tulajként.

 

És így egyből van egy kis problémám, az aktív fórumozást látva bízom benne, hogy valakinek lesz kedve pár sort írni...

 

Valamilyen oknál fogva menet közben elmegy a rádió ( bár ezt utána egyből vissza tudom kapcsolni csak pl nem hallgat el miután leállítom az autót ), a klíma kezelőfelület ( és nem is megy a fűtés/hűtés ), az összes elektromos ablak, tükör állítás, lényegében minden ami a kardánalagíton van , de pl a légrugónak a visszajelzője, a tempomat világít és működik, ami a műszerfalon feljebb helyezkedik el.

Aztán egy újabb beindításnál megint elindul midnen, de késpbb megint elfossa magát.

 

Ami még furcsa, hogy amikor hátramenetbe kapcsolok akkor a tükrök ettől függetlenül lehajlanak...szóval elég meglepő jelenség számomra. Mert így nem hinném ,hogy valami biztosíték ment volna szét.

 

Lenne esetleg ötlet, hogy merre kellene elkezdeni a keresgélést? Ha van konkrét ötlet az nyilván még jobb :)

 

 

Kőszi előre is a válaszokat!

scottiepippen Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37565
Ha most lenne amikor meg kene vennem a Rangemet, megint megvennem! Akar nagyobb motorral is. Nagy a szerelem es csak erosodni fog : )
Előzmény: joegabi (37548)
scottiepippen Creative Commons License 2013.12.05 0 0 37564
Fenykepek johetnek! Erdekel!
Előzmény: Törölt nick (37562)
joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37563

Nálam nem mindennapos. Szerintem elég havonta cserélni a kerékcsapágyakat.

Előzmény: Törölt nick (37562)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37562

Koszi, 

 

akkor nem szarakodom vele, megvarom mig kileheli a lelket! 

 

Jovoheten cserelek kerekcsapagyat az elso kerekekben, erdekel valakit, dokumentaljam fenykepekkel vagy ez nalatok mindennapos dolog?  :)

Előzmény: terrano1 (37553)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37561

késö van en lelépek, de jövök még ide szerinten:)   sziasztok

makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37560

igen igy könnyebb lesz kössz

Előzmény: joegabi (37558)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37559

a motort és váltot egy 2.8idtdi iveco adta tettem rá egy 20as geos garettet egy kz adagolot 2bar és ami történt az nekem maga volt a tökély..... imádtam     viszont nem tudtan az over drive mire valo igy ez ment elöször tönkre aztán egy év mulva a középdifi amit nem kaptam hozzá félre is tettem szegény évekre aztán most lett v8 hozzá hogy abbol helyre állitom de megtetszett a hanja gondoltam igyhagyom egy darabig de rendesen szo......at

joegabi Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37558

Ha valakinek válaszolni szeretnél, akkor csak nyomj rá a hozzászólása feletti nyílra.

Előzmény: makacsklassic (37557)
makacsklassic Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37557

a terepváltot sebészi pontossággal nagyflexel leválasztottam:) nagyon ügyes maros esztergájos barárom sikba marta csináltunk rá szimering házat minden szépen spulba sikba a gyári felületekhez képest. 50ezerért csináltak a tengelyre ricnit hogy rá csusszanjon egy avia kardánkihajtás a hozzá házasitott válto végét szintén sikoltuk és ráerösitettem egy vastag alu közbetétet össze lettek csavarozva kardán hardi ..... és késöbbi olaj folyás nélkül

PalmBela Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37556

ST-t!

 

Pont ma gondolkoztam én is hasonlón! Egy rugóra jár az agyunk!

Gratula!

Én már a programozható időzítőt is beszereztem!

Így néz ki:

 

 

Ezek a defik ilyenek!

Előzmény: pinguru (37545)
terrano1 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 37555

Jó kis VM diesel!:-)

Előzmény: makacsklassic (37551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!