A Mediker oldalára felkerültek az IC+ festésű NMJ kocsik... már rendelhetőek... annyiba kerülnek, mint az A.C.M.E. és úgy láttam a képeken, hogy nincsen benne belső berendezés... :(
Járt már úgy valaki, hogy a Fox rail-es Csauruszba próbált dekódert rakni de nem sikerült? Plux22-es dekóder megy bele de a foglalatban réz tüskék vannak, olyan mintha belülről vezették volna kia foglalat lábait. Így a dekóder lábainak nincs hely. Egyedi hiba vagy más is belefutott már?
SZVSZ. nem kellene engedni a boltoknak, hogy magánszemély egy bizonyos mennyiségnél többet vegyen (pl. ha jól emlékszem az M&H-nál van ilyen korlátozás). Ha meg viszonteladó veszi, akkor pedig a forgalmazótól vagy gyártótól illene beszerezni... De ez csak az én véleményem.
Azért nem ártana erről valami bizonyíték, mert a komplett Bhv nyilvántartásban nyoma sincs, és a legnagyobb kocsiguruk sem tudnak róla... :-))) Legalább az ex-MÁV pályaszámokat, bitte! :D
Csak az egy közel 20 éves, kisiparos által készített konstrukció, amit gyakorlatilag csak a hazai piacra gyártott, ráadásul tudomásom szerint a Fuggerth termékeket játék kategóriaként hirdették meg annakidején.
Én is úgy jártam, hogy a Geline 3-as ívében kidobta magát.
Szétszedtem és tettem egy 0,9mm-es alátétet a forgóváz csapjára. Az alvázban óvatosan, kézzel egy 4-es fúrószárral kimélyítettem a furatot, hogy ne szoruljon az alátét miatt.
Sima egyenes pályán siklik és szorul.Ugyanez történt a modellbolt terepasztalán egy másik vagonnal.Szorult és kisiklott az Ívben vÍzszintes pályán. A forgóváznak nincs annyi szabad mozgása, hogy akadálytalanul elforduljon.Akkor siklik ki, ha a forgóváz sarka beleakad a kasztni alján lévő kampóba és megszorul. De abban az esetben ha nem akad bele, akkor fordul tovább és megszorul a kerék,mert a nyomkarima beleér az alváz alján lévő bordákba, és hallhatóan súrlódik és megáll a vagon még a lejtőn is. Nagyon kicsi a hézag a fv.és az alváz között. Lehet,hogy az előző szériánál ez nem volt probléma, de ennél igen. Nekem ezek az első Heris vagonjaim az előzőeket nem ismerem lehet, hogy azok jobbak. Megpróbálok egy kis alátétet ( 0,5mm ) tenni a fv.csapra hátha úgy jobb lesz.
Én még mindig nem értem, hogy nálad milyen lejtviszonyok lehetnek azokban az ívekben, mert nálam R2-R3-on 3%-os ívben is max. szorul egy picit, de siklani soha nem siklott (pedig járatom mindenféle másik kocsikkal is).