Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15871

Van valahol ilyen fesztivál Magyarországon? Csettegőről már hallottam, de szarvkormányosról még nem.

A platón lehet személyt szállítani? Mert, ha igen, 100 km-es körzetben bevállalnék egyet a sajátommal.

Előzmény: Lacman68 (15865)
Kaisi Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15870

Hűha... Na megszámoltam és 1:57-es... Ez azt jelenti hogy egy 3600-as fordulatnál 63-at forog percenként...

Az 5LE-s quantumom majdhogynem bele esik a motor tartó közdarabba, a furatok nem stimmelnek :-) Ráadásul a hozzá adott kuplungfelső 25-ös tengelyhez készült így a quantumra rá sem lehet tenni.

Nem tudom érdemes-e tovább bíbelődnöm vele hiszen az egyetlen lehetőség az az hogy veszek hozzá egy kf közdarabot, meg egy kuplungfelsőt.

Persze itt nagyon meg kell mérni hogy stimmeljenek a méretek.

 

Na majd dobok fel képeket is a motrról és a közdarabról.

 

Egyébként milyen/mekkora motornak van 25-ös tengelye? A 8LE-nek vagy nagyobbaknak? Mondjuk már a kapa súlyából lehetett sejteni hogy nem kispályás...

 

 

Előzmény: Törölt nick (15869)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15869

Ilyennel még nem volt dolgom. 1:40 áttétel szerintem biztos megvan. Szép nagy csigakerék lehet benne. :)

Előzmény: Kaisi (15848)
Machello Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15868

Elvileg igen, bár a kép nem az én gépemről készült. Sajnos nekem hiányziok a hátramaneti kapcsoló kar róla:(

Előzmény: Luximen (15838)
Machello Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15867

Üdv!

Én egy lovas húzatókapa vázából csináltam, igaz kicsit rövidebbre vettem, hogy még éppen be tudjak állni mögé és még a szarvkormányt is elérjem. A képen látható ekevasakat azóta lecserélétem most kb 2x akkorák vannak rajta.

 

 

Előzmény: Zsolti 2105 (15837)
Bobo772 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15866

Persze lehetne ha ugy lenne pénzed mint nyugaton nem lenne gond venni egy jó gépet és nem összeépítgetni szedett vedett anyagokból...de hát az a nyugat ez meg  a kelet..

Előzmény: Lacman68 (15865)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.05 0 0 15865

Itthon is lehetne hagyományt teremteni...:)!                                                      

Kaisi Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15864

Igen, holnap megszámolom, csak kíváncsi voltam látott-e már valaki konkrétan ilyen lehajtást...

Előzmény: albertjani (15860)
Kukuma Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15863

Keresek ilyen alkatrészt

 

gyusy Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15862

csak hallkan jegyzem meg 2000-ben vettem szentkirályi 4Le (techun) kapagépbe végig SHELL rotella diesel olajat tettem(az volt ingyen))öszönkénti cserével-ma is üzem biztos!!!!

Előzmény: gyusy (15861)
gyusy Creative Commons License 2013.01.04 0 1 15861

Jobb??! Persze -shel -bp-agip -STB-csak az ára ami sorsdöntő!!Amennyiben kapagépbe vagy hasonlóba szánod,tavaszi-nyári őszi munkálatok után ajánlott cserélni-6dc átlagosan,vagy más masinába kitsit több ,nem számot tevő szerintem!!Eme masinákba nem kell ásvány olajnál nagyobb képességű olaj!! De ezt gibicként írom!!

Előzmény: F600 ppm (15858)
albertjani Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15860

Áttételt meg tudod számolni. Hányat fordul a kuplungnál, míg a kihajtás egyet? 24 vagy 28 lesz szerintem.

 

Régebbi KF lehet, vagy még régebbi valami, ha gyárilag pirosra volt festve.

Előzmény: Kaisi (15848)
F600 ppm Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15859

Az ár nem számít ilyen dolgoknál, lényeg hogy jó/kiváló minőségű legyen.

Előzmény: F600 ppm (15858)
F600 ppm Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15858

Csak pár éve, amikor vettem a Hondát, ilyet ajánlottak bele, mert hogy nagyon jó motorolaj. Természetesen más véleménye is fontos, azért tettem föl a kérdést. Lehet hogy van jobb is. :)

Előzmény: F600 ppm (15857)
F600 ppm Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15857

Üzletbe 800,-ft./0.6 deci. Mondjuk biztos van más hely, ahol olcsóbb.

Előzmény: gyusy (15856)
gyusy Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15856

Szeva
F600 ppm

Kitsit utánna olvastam,mert nekem idegen a cucc,de szerintem ha alcsón megtudod szerezni,kisgépedbe+trakiba uccu neki.ávány olaj révén nagyot nem bukhatsz,kicsit gyakrabban cseréled,az nem baj!! De ezt egy gibic javalja,halgass másokat is!!
Előzmény: F600 ppm (15855)
F600 ppm Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15855

Mi a véleményetek erről a motorolajról:   GIGANT HD-MOTORÖL  SAE 30, API SF.

Kertitox Karcsi Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15854

Sziasztok készülget a meghosszabbított váltókarom!

CB Híres Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15853

Leht,hogy gyárilag ezen is lehetne,de ezen tákolt az gázhúzó rész. Kocsizásra alkalmas lehet vajon ez a 3,5 lovas technika??? Nem mintha ezzel akarnák 2 nyergespótot elhúzni:),de a gyerekeknek biztosan tetszene!

 

Előzmény: Luximen (15851)
Luximen Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15852

Néztem a neten Charlie KA gépeket,mindegyiken ott a piros csavar.Mivel a tied használt lehet már nem az eredeti csavart kell keresned. De ott kell lenni ahova rajzoltam.

A hajtásházuk pedig tényleg nem olyan mint az enyémnek,de nekem ez irányban nincs tapasztalatom.

Luximen Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15851

Ezt nem értem.Nekem a gázkarral lehet szabályozni a fordulatot,bár lehetne jobb konstrukció is.

Előzmény: CB Híres (15849)
CB Híres Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15850

Köszi Neked is! Lehet azért leveszem,szeretek mókolni ilyen dolgokkal,legalább kicsit megismerem. Az enyém állítólag 3,5 lovas,legalábbis a gazda ezt mondta.

 

Előzmény: Nihil1965 (15843)
CB Híres Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15849

Köszönöm! Megnézem,biztos elkerülte a figyelmem. Letisztogatom rendesen,aztán lecserélgetem majd az olajakat benne. Ezeken a kapákon természetes,hogy csak egy fordulaton lehet használni? A gázkar-bovden része a motor felöli részén már tákolt,lehet azért,bár a fűnyírómon is hasonló motor van,és azon is csak egy gázállás van.

 

Előzmény: Luximen (15842)
Kaisi Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15848

Na megérkezett a szörnyeteg. Nagy kuplungos. Viszont nem akármekkora a hajtásháza. Nem tudom mekkora áttétel ez...

Valaki látott már ilyet?

 

 

A háttérben egy robi 66. Kb fele akkora a hajtásháza...

És íme a nagy kuplung. kaptam hozzá kormányt, motrortartót, bowdent, kapatagokat és kuplung felsőt is. A kuplung felső aluminium és a ferodol majdhogynem új állapotú... Holnap megszakértem hogyan lehet ráapplikálni az 5LE-s Quantumomat... Ahogy néztem a motortartón a furatok asszimetrikusak így reménykedem hogy rá tudom bökni a Briggs-et...

Előzmény: Rex maxi (15661)
ponty25 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15847

Hol találok DK 551 vagy 552 dobkaszához robbantott ábrát? Szentkirályi tipusok

kicsikocs Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15846

Köszi, de azt nem irtad, hogy közvetlen a főtengelyről, vagy egy már eleve csökkentett fordulatú nagy tárcsáról megy- e neked is a járórész meghajtás.

Van egyébként egy trabi hikomat olajszivattyúm, azon is gondolkoztam, hogy kényszerolajozással megoldható lenne a moci kenése, akkor nem kéne a videon látott módú átalakitással kinlódni. Vagy van egy szabad csigahajtásom, ami feltehetőleg KF rotáé volt, az a kuplungtácsáig bezárólag rendelkezésemre áll (öntvény) arra egy csatlakozást kéne szerkesztenem ékszijjal, igy nem volna problémás a fordulatszámtól független kuplungolás.A  csigahajtás régi, az röpsúlyos kuplungú volt. Meg esetleg a hátramenet is megoldhatóvá válik.Remélem, nem darálja majd a csigahajtást.

Bár lehet, hogy annyiért tudnák esztergáltatni is közbülső tengelyt és tárcsát, amennyiért piacra tenném a csigahajtást.

 

Ja és még egy dolog, ami többeket érdekelhet: van egy német gyártmányú kétütemű motoros rotakapám is, azon egy piskóta alakú "pótdarab", melynek a feladata valszeg a fűnyiróra tervezett motor lenditő pótlása!!!! Azoknak, akik fűnyiró motort szeretnének rotakapára tenni!!! Természetesen ez a közdarab  a kuplung felett ugyanúgy ékkel stabilizált. Hossza  15-20 cm, 10 mm es anyagból.

Előzmény: Lki1 (15834)
Nihil1965 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15845

Ezek a Charlie KA kapák 2 fajta motorral készülnek , van a P61 motorral szerelt ami 123 cm3 és 3.5 le a teljesitménye és van a P65 ami 139 cm3 és 4.5 le a teljesitménye , magát a motor burkolatot címkézik össze-vissza , a motor adatt táblán nézd meg a tieden melyik van .

Előzmény: Nihil1965 (15844)
Nihil1965 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15844

Más a hajtásház , nyomába se ér a KF hajtásháznak sajnos .

Előzmény: Luximen (15842)
Nihil1965 Creative Commons License 2013.01.04 0 0 15843

Egy piros műanyag csavar van a hajtómű oldalában menetirány szerint a bal oldalon , a motor leszedést szerintem hagyd ki mert nem olyan egszerü mint a bilincses gépeken .

Elöször enged le a motor olajat majd ved le a kapákat és akkor oldalra tudod billenteni a kapát és ki tudod önteni az olajat . A münyag csavarral óvatosan hamar tönkre lehet vágni.

Előzmény: CB Híres (15833)
Luximen Creative Commons License 2013.01.03 0 0 15842

Ha jól tudom ennek is kf hajtásháza van.

OLAJCSERE: A motort válaszd le a hajtásról. olajleeresztő csavart tisztisd meg tekerd ki.Öntsd ki az olajat.Önts bele 0,5 l előírt olajat./SAE 80w-90/olajat.

Olajszint:a hajtómű egyenesbe állítása mellett legalább a nyillás alsó pereméig kell érnie.

 Ezeket a gépkönyvből idézem.

Privibe küldesz mail cimet küldöm a gépkönyvet.Van MTD gépkönyvem is.

Nekem egy MTD 55/6 thorx van.

 


Előzmény: CB Híres (15833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!