Nekem is volt hasonló gondom a tetővel. Ha szerencséd van akkor a csúszófülek nincsenek eltörve hanem csak szétakadtak a harmonikák és kiugrottak a megvezető sinből.
Javitásához a csomagtartó tetőkárpitját le kell venni és hátrafelé ki lehet csúsztatni a harmonikákat.
Ha elvannak törve akkor nem kell komplett harmonikát venni hanem elég csaka csúszófúlet megvenni.
Egy Kis segitséget szeretnék kérni...407sw-m van és a napfényrolómnak csak az eleje megy külön ide- oda. Nem huzza és tolja a többit. Mit lehet ezzel kezdeni???mert nem tudom az ott maradt többi elemet se kihùzni se visszatolni hogy legalább a kilátast ne akadályozza.....köszönöm előre is....
Egy olyan kérdésem volna, hogy írtam ki mp3 cd-t a kocsiba és lejátszik a 20ból 13 számot randomba a többit átugorja. Létezik, hogy azért mert túl hosszú a szám címe?!
Örömmel jelenthetem, hogy kicseréltem a hűtő ventillátort , végre működik.
De sajna most vettem észre, hogy a tompított lámpa szög állító szart be. Bizti rendben peugeot planet nem is jelzi hibának, a kis motor a lámpában viszont nem megy.
Annyit értek rajta, hogy volt egy frissítés a kialakításban, gondolom javítottak egy kicsit a kijelző hűtésén... Annyi a különbség, hogy az eredeti ami nekem volt a hátlapja fehér az újnak fekete és a csatlakozója meg az ellentétes oldalon van... És persze monochrome-os.
Azóta tisztán látok mindent 40 fokban napsütésben, kérdés meddig bírja.. Nem pattintottam szét az újat, a régit szétszedtem, és igényelt volna legalább egy kis hűtést, nem szeretik az LCD-k a meleget! :)
Sziasztok,én is csréltem már ezt a csapágyat,mondjuk én 2 ezer ft-ért:)).Sima golyóscsapágy is jó bele,és nekem többet is bírt mint a gyári!21 ezer!!Jól behúztak:))
Nem újdonsült 407 tulaj vagyok már 2004 óta megvan, eddig csak a 405-ömmel foglalkoztam ilyen téren, de mivel nem sikerül eladni a 407-et (2.0. benzin autómata) ideje jobban belemerülnöm!
Olvasgattam a fórumotokat, és tapasztaltam, hogy hasonló hibákkal találkoztok mint én. A kijelző csere már nálam is megvolt, újabb szériásat kapott a másik oldalán van a csati, normálisan működik semmi baja, nyüstölve van már 1,5 éve. Elektromos szervó nálam is haldoklik, olajtípusról nem esett szó, őszintén nem is tudom milyen olaj kell bele, de megtudakolom, lehet olcsóbb a nem Peugeot címkés, majd kiderül. :)
Most cseréltem rajta olyan csapágyat ami a tengelycsonknál van, az se olcsó 21e/db. Őszintén nem tudom mi a neve (legyen korona csapágy, már csak a formájából kiindulva :) )
Eddig kb. 2000 km-t tettem a gépbe. Sajnos többnyire városban használom. Nagy átlagban 9,4-et mutat a számítógép (ez több ezer km átlaga, még az előző tulaj nullázta valamikor régebben).
A másik számlálót egyelőre nullázom minden tankolásnál, mivel még tesztelem a gépet. Legutóbb egy tanknál 100%-os városi használatban 12,2 lett az átlag. Ez tényleg csak munkába járás volt, 5 km oda, és 5 vissza plusz esetleg némi városban szaladgálós ügyintézés és bevásárlás. Átlagsebességre 21 km/h jött ki ebben a ciklusban, ami mutatja, hogy tényleg városi araszolásról volt szó. Hozzá vehetjük még azt is, hogy mostanában elég hideg volt az idő, ami szintén dob a fogyasztáson. Reggelente mire beérek a melóba, a motor még be sem tud melegedni rendesen…
Mértem már fogyasztást Szolnok-Nyíregyháza viszonylatban is. Pályán 8,3 volt az átlag, amikor meg a 4. sz. főúton mentem 7,2. Szerintem az nem olyan rossz egy ekkora vastól. Hatodikban suhanva meglepően alacsony pillanatnyi fogyasztást tud produkálni. Ráadásul hozzá kell tenni, hogy bár nem taposom nagyon a gépet, de azért még néha kicsit jobban megnyomom a kelleténél, az „ismerkedés” jegyében…:-)
Ennyit nekem egyébként megér a dolog. Az előző kocsim (406 coupe 2.0 16V AUT) simán benyelt ennyit, sőt városban néha többet is, viszont nem ment fele ennyire sem…
Azonkívül soha nem néztem nagyítóval, hogy mennyit is fogyaszt a kocsim, ez nálam –szerencsére - nem elsődleges szempont, máskülönben egy VW Lupoval járnék :-)
Majd néhány hónap múlva „updatelem” a fogyasztási tapasztalataimat, addig meg ismerkedek a kocsival tovább.
Szerintem, mint az előttem szolók is elmondták, hogy itt a forumozok töbsége dizeles. Jómaga egy 1.6 hdi sw tulaj vagyok. Teljesen meg vagyok elégedve, a motor teljesítményével és fogyasztásával egyaránt.
Ha visszakeresel a topikban "fogyasztás" címszóval, ott megtalálod a fogyasztásra vonatkozó tapasztalatokat, minden tipusra.
Az én véleményem, hogy használt auto vásárlásnál megnézetheted bármilyen szerelővel, akkor se fogsz belelátni a motorba!
Vagyis ha külsőre és hangra megfelel a kocsi akkor is csak idővel tudod meg milyen vűsűrt csináltál.
Az autóra meg attól függően kell költeni, hogy az előző tulaj mennyire tartotta rendbe a kocsit.
Most cserélem le 307 sw 1.6 benzinemet 407 sw-re....csak azt nem tudom milyen motorral. Fontos hogy ne sokat egyen,mivel a cég kifizeti az üzemanyagot (apeh norma szerint). most 5,9-el eljárok 80-90es tempóban (napi 200km-t) és 9.5et fizetnek :)... 407 sw 2.0 hdi 6seb-el valami hasonlót eltudok érni? itt apeh szerint ha jól emlékszem 6.7 fizetnének...:/
hallottam olyat hogy 100ezer fele a dieselnek sok kiadása van...computer,stb...sose volt még diesel autóm.
Én is ammondó vagyok,hogy a diesel választás jobb.
Sokat vaccilláltam annak idején én is,hogy benzin vagy diesel és szerencsére az utóbbi melett döntöttem.
Sokkal takarékosabb,viszont ha kell szedi a lábát."RSI"-nek is igaza van a 2.2-es benzines is hasonló kunsztokat tud a fogyasztást kivéve.
Én a 2.0-es diesellel városban most télen 7.5-ös fogyasztással járok.Előtte nekem egy 2.0-es benzines 406-osom volt, sajna ezzel ugyanazon az útvonalon 10.5-11 liter között alakult.
Egy kicsit hosszúra nyúlt remélem segített a választásban.