Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anonymus23 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 53423

Pedig akku, vagy valamelyik érintkezésnél (akkusaruk, testkábel, önindító csatlakozás) nem megfelelő a kontakt, vagy valami leszívta az akksit.

Attól, hogy megy a vészvillogó, attól még az a szufla lehet nagyon kevés az indításhoz. Kicsit több áramot vesz fel az önindító mint a vészvillogó :)

Előzmény: TheSaurus62 (53422)
TheSaurus62 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 53422

Üdv. Ma reggel teljesen váratlanul a Thalia az alábbi hibával állt elő: indításra nyekkent egyet, miközben a két mutató a 0 körül remegett, és valahonnan az önindító környékéről enyhe berregés hallatszott. Időnként beindult a vészvillogó is, tehát nem az akku a hunyó. Mivel rohantunk iskolába/dolgozóba, nem értem rá kísérletezni. Valakinek van ötlete, mi lehet ez? (2004-es, 1.4 16v).

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53421

Szerintem egyforma a clio a thaliaval. Viszont jut eszembe, csinálhatok egy ablaktörlőkar leszedőt. Szerintem most sorra jönnek majd az autómon a hibák, 9 éves es a futás teljesítmény is magas. 

Előzmény: Köhike (53418)
csukás2 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53420

Sziasztok.Segítséget kérnék,hogy a Thália kulcsom se nem nyit se nem zárja az ajtókat a lámpa világít a  kívülről se belülről nem csinál semmit indítással nincsen gondom azt a KULCSLUK szerviz orvosolta.Mit lehet a távirányítónak tenni.Köszönöm.

Köhike Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53419
Nekem szerencsére sikerült az enyémet megjavítani.
Előzmény: Köhike (53418)
Köhike Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53418
A tatabányait néztem én is de szerintem az nem jó thaliaba. De lehet benéztem.
Előzmény: Törölt nick (53416)
tekilla123 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53417

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy az 1.4  8 szelepes thaliánál alapjáraton azt irta ki a diagnosztika hogy a pillangószelep 17.5%-osan nyitva van szerintetek ez tényleg így lenne vagy a pillangószelep potenciamétere  közöl rossz adatot,mert én akárhányszor láttam alapjáraton zárva volt a pillangószelep!

Köszönöm a segítséget!

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53416

Igen több is van ebben az árban, holnap még megkérdezem a helyi eröket aztán, ha nincs rendelem. A héten még megyek Tatabánya irányába ott is van egy bontós ő is ennyiért árulja.  Jobban örúlnék, ha vàsárlás előtt kézbevehetném nem-e kopott az is.

Előzmény: Köhike (53414)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53415

Csak profi helyen érdemes felújítatni. Bontott felejtős, eleve, ha már kb1/2 éve polcon áll be is ragad a csúcs aztán vagy elindul vagy sem. Az enyémet az Mp Diesel kft csinálta 35 / db áron.  Labor tisztaság van a saját szememmel láttam, merem ajánlani bárkinek.

Előzmény: TomcatR1 (53410)
Köhike Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53414
Vaterán hirdetett valaki 5000-ért ha jól emlékszem.
Előzmény: Törölt nick (53413)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53413

Klasz, egyszer már megszorult most nyekereg még egyszer már nem erdemes szét szednem átzsírozni. Akkor is látszott , hogy kopott a tengelye, de akkor nem volt időm utánna szaladgálni másiknak. Most már nem halogatom még is csak esős idők jönnek. A héten már bele tekertem 900km- esőben holnap még 200km. A héten tuti meg lesz 2000 km az autóban. Jó lenne bele valami kényelmesebb ülés. 

 

Előzmény: Köhike (53411)
pintérlászló Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53412

Szia! Nekem is volt hasonló problémám! Székesfehérváron 3-at felújítottak, 1-et cseréltek, garanciával, szereléssel volt 186.000Ft :(

Előzmény: TomcatR1 (53410)
Köhike Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53411
Nekünk egyszerre mindig ugyanaz megy tönkre? :)
Előzmény: Törölt nick (53405)
TomcatR1 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53410

Sziasztok. olyan kérdésem lenne hogy 2004es 1.5dci thaliank van és megmakkant benne 1-2-vagy 3 porlasztócsúcs ha beindult szépen járt csak a szerelő szerint a résolaj problémás rajta. kinek milyen ötlete tapasztalata van felujjítással kapcsolatban . megtartani szeretném az autót nem eladni de ujj csucsra nincs pénzem a bontottal meg nem tudom mit veszek. köszi a segitséget előre is .Tamás

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53409

Valószínű nem a fűtőmotor a hibád, hanem a fűtőradiátorod. Én fél évig húztam a cseréjét, tavasztól-őszig, most a tél jön szerintem ne halogasd. Nekem anno 20-25 ezret mondtak a cserére amit sokaltam, ezért magam végeztem a cseréjét, de bevallom én sem cserélném olcsóbban. Nem egyszerű művelet, ha nem vagy ügyes barkács ember bele se kezdj.

 

Előzmény: otthonpc (53406)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53408

Vagy nem ez a fajta ajtócsatlakozód van:

 

Előzmény: Törölt nick (53407)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53407

Össze nem kevertem, az biztos, mert gyári kapcsolási rajzról néztem, és én is magamnak csináltam az egészet, és tökéletesen működik.

 

Akkor Te nem jól csináltál valamit...

 

Ismét a leírás:

1 - Tükörlap fűtés - TEST - Ajtócsatlakozóban A4 ponton átvezetve

 

2 - nem használatos

 

3 - Külső hőmérő - kapcsolat a középső kijelzőpanel szürke csati 2-es pontjával  -  Ajtócsatlakozóban B6 ponton átvezetve (csak jobb oldalon)

 

4 - Külsű hőmérő - kapcsolat a középső kijelzőpanel szürke csati 1-es pontjával  -  Ajtócsatlakozóban B7 ponton átvezetve (csak jobb oldalon)

 

5 - nem használatos

 

6 - mozgatás - kapcsolat a tükötállító kapcsoló A3 pontjával  -  Ajtócsatlakozóban B2 ponton átvezetve

 

7 - mozgatás - kapcsolat a tükötállító kapcsoló A1 pontjával  -  Ajtócsatlakozóban B3 ponton átvezetve

 

8 - mozgatás - kapcsolat a tükötállító kapcsoló B4 pontjával  -  Ajtócsatlakozóban B4 ponton átvezetve

 

9 - nem használatos

10- Tükörlap fűtés "+12v" - Ajtócsatlakozóban A6 ponton átvezetve

 

De csatolom képként a gyári kapcsolási rajzokat, megnézheted:

 

Előzmény: rentha92 (53404)
otthonpc Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53406

Sziasztok! Valószínű most az én thaliámba is bekövetkezett a fűtőmotor hiba. A tünetek: fogy a hűtőfolyadék és fagyállószag van ha fűtésre kapcsolok.

Az lenne a kérdésem, hogy ha utántötöm a fagyálót és figyelem rendszeressen a szintet, meddig lehet húzni a cserét?

Tudnátok a műszerfalhoz szétszedési sorrendet írni?

Esetleg valami olcsó beszerzési lehetőséget tud valaki?

2001-es 1,4 8 szelepes K7JA700 a motorkód

 

Előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53405

Esteleg valakinek eladó ablaktörlő mechanikája?

rentha92 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53404

Üdv car-társak!

Már lassan 4. hete, hogy nekem is van külső hőmérő a kocsiban ami remekül működik.

 

Mivel az ajtócsatiba tüskéket nem sikerült szereznem, így megnagyobbítottam a lyukakat, és átfűztem rajta a kábeleket, majd öszeforrasztottam, utána  zsugorcsőbe húztam őket, amit rámelegítetem.

 

Jobb oldala (elektromos tükör is bekötve):

 

kerekati a mozgatást összekeverted, később csatolom a javítottat!

DiZzEe Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53403
DiZzEe Creative Commons License 2013.09.17 0 0 53402

én is úgy vettem, hogy 500Km-t ment vele a srác, és 30.000Ftért ideadta beszereléssel együtt :)

Előzmény: Törölt nick (53385)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53401

Rég vágytam ilyenekre, ráadásul neked csak a mostanim lenne jó faragás mentesen, nem szándékszom eladni. :-)

Előzmény: DGabee85 (53398)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53400

A 979-et eladom, ha valakinek ilyen kellene. Az első szétment váltómat 1.4 kangóhoz vitték el ,mert hosszabb lett az 5-ös.

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53399

Az enyém 1.5dci, az eredeti váltója JB3-980 volt. Amikor elfáradt, cseréltem egy párat, de az összessel  mellé nyúltam. A legutóbbi az 979 volt és ez is rövidebb volt az eredeti 980-nál ugyan azon sebességnél 250-el fordult többet mint az eredeti. Tudom, hogy JC5-128 lett volna a legmegfelelőbb, de akkor a féltengelyeket is kellene cserélni, vagy legalább a csuklókat. Tehát most maradt a JB3 980 amit bontóban vettem,de sajnos reccsent a 4 es váltásakor, meg valahogy mint írtam olyan egy ponton fogós lett. Ez eltünt az adalék betöltése és 25km megtétele után. Ma mentem vele 500 km-t és talán még simábbnak érezni. Egyszóval Xado váltó adalék nagyon jó, 3200ft-ot megért.

Előzmény: Törölt nick (53381)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53398

1500-ért átveszek tőled egy fordulatszámmérőset, ami jó a K7J700-as 1,4es 8 szelepesbe. 2004-es.

Előzmény: Törölt nick (53397)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53397

Ez is onnan van, sőt, van egy null km-s vadiúj sportway Scenic-be valóm is onnan, plusz egy fehér számlapom. :-) Egy darabig variálhatom. :-)

Előzmény: DGabee85 (53394)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53396
Előzmény: Törölt nick (53392)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53395

Köszi szépen mégegyszer! Elmentve! :) Bízom benne, hogy sikerül egy órát is beszerezni, szép Volkswagenesre átledezni, és akkor királyság lesz! :) Van egy Bosal hátsó sport dobom, azt is fel kéne már rakni, de persze ilyenkor a régi ismerősök is 5000 Ft-ért hegesztenének...anno meg, amikor nekik kellett segítség...

Előzmény: Törölt nick (53389)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 53394

Nem, nem vagyok ott. 1500-ért jó fordulatszámmérős órát mondjuk blokkolnám! :)

 

Előzmény: Törölt nick (53391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!