Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nyitotta:Howard, de nem a kacsa, 2005.05.27 17:28 |
Hozzászólások: 45793 | Hozzászólók: 2066
Különféle légfegyverek javításáról, tunningolásáról, kipróbálásáról, ötletekről szóló topik. (Itt az erős puskákat, avagy a duplarugós stb. törvényellenes fegyvereket nem kedvelik !!)
Gázos? Mi a gázos? Részmenetes csavar? Az olyan, amelyiken csak RÉSZBEN van menet! A többi menet nélküli. Valszeg eltört a menetvágó vagy mi a szösz. ;-) (Hivatalos neve kb: részben menetes csavar)
Jófajta hetes! Nem fésültük meg menetfésűvel! :-) Hatlapfejű volt, amit én kerekítettem le köszörű segítségével, hogy a fej finoman becsúszhasson a helyére. Valamint 1 mm-es flexkoronggal hornyot vágtam a csavarhúzónak.
Hogyan készítettem a csavarfejbe az íves biztosító kimarást? Csövet összedobtam a léghengerrel és a félig már kész csavarral jól összehúzattam. (Szárazan, olaj vagy zsír nélkül. Végső összeszereléskor a felvitt kenőanyag már finom működést biztosít.) A biztosító csavar fejének megfelelő átmérőjű éles fúróval kimartam az ívet, közepes fordulaton. A fúrót a biztosító csavarnak kialakított luk vezette meg. Kézügyesség kérdése.
Nem ma kezdtem és nem szoktam hülyeségeket írogatni! ;-)
A következő Marlának nem volt csavarja... Minden mindegy alapon elballagtam az egyik helyi csavarboltba és találtam bele, méghozzá részmeneteset! :-) Jófajta heteset. Ennek a fejét csak körbe kellett köszörülni és a biztosító csavarnak kifúrni a helyét. Meg persze hosszra szabni és gázláng felett lekékíteni. ;-)
Egyáltalán nem vicceltem! De kérdem, mi ebben a vicc? :-)
Pár éve úgy vettem egy pici Marlát, hogy a csavarja eltört. Hosszas mókolás után kiszedtem és a szembe szomszédom gyönyörűen összevarrta. Én csak körbeköszörültem és mehetett a dolgát végezni! (Azóta is működik vele!)
Lehet,-de sokkal valószínűbb az els. elemek cseréje!!!:)))
Régebben azért nem koptak annyira az alkatrészek,-vagy jobb volt az anyag minőség,-vagy jobban figyeltek az alkatrészek edzésére!!!
Az első 631-esemet vagy tíz évig nyúztam,-számtalan rugó és d.töm. csere, -de az els. szerkezettel nem volt gond soha!!!!
Rengeteget ĺőttem vele, több tízezer diaboló, és nagyon pontos volt, de aztán egy HW 85 Export vette át a helyét, -ami azért más kategória! Ez a 80-as évek végén volt!!!
A nagy hajlított laprugó miatt valszeg lehet rugózása az elsütő billentyűnek. Talán a tusából kivéve jobban meg lehet állapítani. Marad az elsütő rugó és az elsütő emelő hibája. Én mindkettőt kicserélném.
Nagyon-nagyon ritkán a dugattyú akasztó szára vagy lóg, vagy megkopik. Valaki már tapasztalt ilyet, én még nem.
Az els. szerkezetben levő csavarrugó,-ami az els.bill.-t és az akasztót feszíti el egymástól,val.szeg összeült, eltört, vagy az egyik fele kipattant a fészkéből! A rasztok érintkező felületének állapotát is meg kell nézni,-nincs-e elkopva! Az els.billentyűnek van rugózása?.....