Használsz adalékot vagy tervezed a használatát? Tartasz tőlük és soha nem tennéd az autódba? Vitassuk meg! Várom az értelmes, fikázástól mentes véleményedet.
Most volt cserélve a váltóban Mondeo elöször 10 év után olaj cserélve plusz belekerült egy Xadó felújító gél is. Eddig sem volt hangos de most mintha nem is lenne a váltások is puhábbak, finomabb lett az egész már megérte.
Én adtam a váltóba is, a sprayt, de lehet rosszul tettem, mivel nem a feltöltőcsavaron keresztül, hanem a váltó tetején lévő levegőző nyíláson. Szerintetek ott is lejuthatott a cucc?
Én az 5-ös váltómba xadó sprayt fujtam,azóta könnyebben lehet vele váltani és csendesen dolgozik. autómatába is alkalmaztam , mintha felujitották volna olyan lett .
Nos, sajnos pár hónappal a xado kezelés (öblítő+3 tubus revitalizáló) után a termosztát és a hűtőrendszer hibája miatt meg kellett bontani az egész motort, egyúttal tömítéseket is cseréltünk.
A szerelő nem hitt a szemének, a 4 hengerből 3 csilli-villi, mintha új lenne. A negyediknél volt tömítés gond, talán víz is került ott a rendszerbe, így az nem volt annyira csicsa. A kocsi 11 éves.
Igen, pár hete vettem xado olajat meg adalékot is. Már benne van, még semmi eredmény. 400km van benne azóta. A fogyasztásom drámai módon megnőtt (10-15%). Persze ez lehet a hideg miatt is. Hidegen ugyanojan hangos vagy még hangosabb. Igaz mindig minusz 10-ben indulok reggel. Ha lesz eredmény úgy is beszámolok.
Üdv ne metabondot használj hanem xadó-t az érezhetően sokkal jobb. Régen én is azt használtam ugy ,hogy tudom miről beszélek. Tegyélbele 3db.t meg látod a különbséget.
Vettem egy hete egy Metabond M adalékot. Viszont ahol vettem ott nincs Metabond gold, és nekem az kéne. Azt hallottam hogy 50000-t futott uj dizel autóba jobb a gold. Ha van itt kereskedő ráfizetnék egy ezrest és a későbbiekben tőle venném a termékeket. Légyszi jelentkezzen valaki.
Nyáron vettem egy 2l diesel mondeot akkor adtam neki egy nyári szabadság nyaralás alkalmával egy 3-as kúrát úgy is sokat mentünk vele. Igazából nem sok változást tapasztaltam kicsit jobban húzott kb fél lityóval kevesebbet evett. Aztán most beraktam még egy tubust. No ennek már volt hatása elcsöndesedett még jobban húz egyszerűen sokkal finomabban megy fogyiról még nincs adatom. Úgy látszik ekkora motorhoz lehet, hogy nem elég a 3 tubus.
12 éves 1.3-as Suzuki Swift mely 95000km-t futott ,kapott tőlem egy 3-as Xado kúrát(az autó nem sokat ér,ergo lehet kísérleti darab)
Fogyasztás Budapesten járva előtte (télen) 8,6l/100km, utánna 7,2l/100km. A motor járása kisimult,alapjárati fordulata lecsökkent,járása csendessé vált,a nyomatk alacsony fordulatszámon megnőtt.Olajat nem fogyaszt,rendellenesség nincs. Eddig 8500km-t futott Xado-val!
Lelkes lettem és kedvelt Saab 9-5-ömet(2,3 turbo benzines,10éves 220000km futás) is megkínáltam a szerrel,azóta4500km-t futott.
A jelenség tökéletesen megegyezik az Swiftével, a fogyasztáscsökkenés 12,6 ról 10,7-re alakult városban.
nem femkeramia van benne, hanem cxsak keramia, majd attol lesz femkeramia hogy beleotvozodik a keramia a fem feluletebe, az olajban levo femkopadekkal egyutt es ezt hivjak a ruszkik Cermet-nek.
En egy 500cc negykerekube raktam bele direkt a 4 utemuhoz valo kis adalekjukat es 250km megtetele utan nagyon harapott a masina. Eredeileg mar 10.000km volt benne.
Leghamarabb a rovid utak miatt alakul ki ez a hab, foleg ha 10km-nel kevesebbet jarsz. Na de ha megint fogy a futofolyadek, akkor erdemes megnezetni, hogy hova tunik el a viz.
Év elején vásároltam egy Hyundai i 10 szgk.-t. most, 3000 km megtétele után, az olajbeöntő sapkát levéve,(annak belső oldalán), fehéres színű, nyálkás páralecsapódást észleltem. Kérdésem, hogy ezt mi okozhatja?
A hűtőfolyadék kiegyenlíő tartályából kb. 1 dl csökkenés észlelhető.
Nos, eltelt a 3.ik tubus óta bő 1600km. Azóta nem vettem észre nagy változást. Jól ment az autó, nem volt kifogásom ellene, bár lehetett volna erősebb is. Aztán rájöttem volt még 1 tubusom tartalékban és ezt beleöntöttem, járattam pár percig alapjáraton aztán mentem vele kb 15 percet úgy hogy közben leszabájzásig és kegyetlen motorfékezésekkel megnyúztam a száját. Most nagyon jól megy. Már nagyon alacsony fordulaton is lett ereje. Mostmár elégedett lettem vele. Egyébként számolgattam mire elég a 3 tubus. Elvileg 3*9ml vagyis 27 gramm kopadég pótlására elég. 1 átlag 1.8as dízelben évente 2 max 3 gramm kopadék távozhat. (Ez általában egy 10000km-es csereperiódus, vagy több...) Szóval ezzel ki is lehet valamennyire számolgatni a kopás mértékét. Az én autóm nagyon erőtlen volt, 125000km-el. Ez kb 12.5*2 gramm (25) vagy 12.5*3 gramm (37) mértékű kopásra eshetett. Én 4*9grammnyit (36) pótóltam most elvileg. Elvileg... Bár csalóka azért a tubus is mert totál kinyomni a tartalmát nem lehet. Biztos marad benne 1 kevés fémkerámia.
Robogóban is kipróbáltam a kismotorohkoz való adalékukat. Háát, ott nagyon nem vettem észre semmit. -.-
A kismotorokhoz való gél tényleg olcsóbb és kicsivel több is a mennyisége mint a 9ml-is tubus kiszerelésének. A kis tasakos gél (3*4.5ml) sokkal folyékonyabb állagú, piros színű trutyi ami azért is ien mert 2 üteműekhez is használható. (Keverednie kell benzinben és olajban is). Nemtudom autóban hogy teljesítene 1 ien, de szerintem nem annyira használható nagyobb ccm-es motorokban mint autókban. A Ruszki oldalon nagyon sok féle termékkel lehet találkozni és soknak másféle keménységű a képzett anyaga ha jól láttam. Talán ezért is van külön benzineshez és dízelhez is ien fémkerámia cucc. A kismotor inkább pörög és nincs akkora erő hatások mint 1 személyautó motorjában vagy 1 nagy furgon motorjában, tehát eltérő minőségű adalékolást is igényelnek. Persze ez csak feltételezés, lehet attól még ugyan olyan jól műköik! :S
Olajat kell cserelnem a valtoban,mert hallani az 1-2-3-as fokozatot,nem nagyonn de hallani,,rendeltem xado valtoolaj adalekot,mit gondoltok fog segitteni???
Ha valaki becsülettel cseréli az olajat, gyertyát,légszűrőt és nem kannás mutyit tankol (bár már kúton is kaphatsz vackot...és még át is vernek) és a minőségre is odafigyel...azt nem érheti meglepetés. (persze a szervízekben és kutakon megmalmozott olajat nehéz kiszűrni)
1.6/8 octávia fél milla a motorban de még nem mérhető olajfogyasztás. kezdettől 5/40 olajjal töltve.(igaz a harmadik váltó van alatta...de a konstrukciós hibkat és vacak alkatrészeket előre ne lehet látni.
..és még valami...aki sokat döcög dugóban...cserélje sűrűbben a mézet...mert alapjáraton nem mér a km óra :)
Az eddigi hozzászólásokból és tapasztalatokból adódóan van rá megoldás. A legolcsóbb a MoS2 adalék ami az olajfogyasztást is csökkenti és kisebb lesz a motorkopás, stb. A másik a költégesebb Xadó Revitalizálok ami nem kevés pénz és időt igényel. Vannak külön olajfogyasztáscsökkentő adalékok (Oil Stop) amiket a tescótól kezdve bármelyik autósboltban találhatsz...
Német ill. amerikai fórumokon olvastam, hogy a legolcsóbb és a legjobban bevált "adalék" dízelbe az alacsony hamutartalmú, jobb minőségű félszintetikus vagy a szintetikus 2T olaj 1:200-ban keverve.
Nekem 21 éves Toyota Corolla 1.7 D kocsim van és 2 dl Castrol Power 1 Racing 2T-t kevertem az utolsó előtti tankolásomkor 40 liter ÖMV gázolajhoz. Ekkor 5,6 volt a mért átlagfogyasztásom.
Tapasztalat: halkabb alapjárat és motorhang, simább, lágyabb járás, zéró füst.
Tegnap újra tankoltam. 720 km-t mutatott a napi számlálóm és 35,2 liter ment bele.