Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254368
mugy miert nincs benne? tudomanyosan
Előzmény: tcaoe (254351)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254367
az mz ts-re valo magasabb
Előzmény: Infomaker (254344)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254366
az hogy motorost otszor annyiert lehet adni
Előzmény: amator11 (254342)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254365
falumbeli ;-)
Előzmény: tcaoe (254351)
etniez Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254364

Ez angliai robogó.

Előzmény: tcaoe (254363)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254363

Azért egy magyar robogóval már történhettek cifra dolgok, mielőtt ez eltört. Pl. túlhúzhatták a csapágyat, mert itthon aztán a nyomatékkulcs az ördögtől való úri huncutság, ha ilyen primitív szerkezetekről van szó, mint egy robogó, nem vesszük elő, mert kopik (már ha van egyáltalán). De hazamehetett 100 kilométerről hűtés nélkül, futhatott a Skodából visszamardt olajjal, mínuszos szelephézaggal, szétnyúlt lánccal.

 

Előzmény: Infomaker (254361)
foveon Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254362

most ezt nem vagom milyen emelore gondolsz de nagyon sok fele van. van egyenes, ivelt, betet vagy komplett. elzarandokolsz egy nagyobb bolthoz, rmc, shox, stb es elmondod mit szeretnel, sztem hozza lehet probalgatni ami raktaron van. haver is igy cserelte ki a komplett kiemelot, egy iveltre, mert az egyenes beleakadt a kmoraba, a tobbi meg a tankba es sakkozni kellett melyik lesz jo. az meg netes katalogusbol nem megy csak eloben. nekem olyan emelom van ami piskota alaku es egy rovid keresztrud van a gyari kormany helyen es a felett van a kormany. persze lehet faragni sajatot is, de nem baj ha van hozza anyag meg gep meg kezelo, no meg ha nem 150-nel torik le a bukkben karcolgatas kozben ;)

 

 

Előzmény: Infomaker (254357)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254361

és akkor még a Hyot divat fikázni (bár ma már hálistennek kevesebben teszik) - nem mintha király márka lenne, de mindig az az érv, hogy például egy Suzuki az egy Suzuki...

 

Én mondjuk nem vagyok egyik elvakult tábor rajongója sem...Szegény Burgman :(

 

 

Előzmény: etniez (254360)
etniez Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254360

Ha már anyagminőség, szerelőm most rakta fel: 

Előzmény: daVeFR (254295)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254359

Akkor még megnézed a specifikációt, aztán olyat.:)

Előzmény: amator11 (254358)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254358
Direkt irtam hogy foszfat es nitrat mentes, vagyis alublokkos motorokhoz valo.
Előzmény: foveon (254355)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254357

CSinálok két 2 centis keményfa alátétet próbaképp, mint kiemelő, és ez kábelhossz, és kényelmesség ellenőrzésre jó lesz.

 

Én is félek, hogy nem elég... Viszont lehetne saját gyártmányú kiemelő is, ami nem ívelt, hanem egyenes, nem? Rá az egyenes kormánykiflire, és erre jön a gyári bilincs alsó része, ami egyoldalon szintén egyenes.

Előzmény: foveon (254354)
Vad Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254356

nyilván ez benne a furcsa ;)

Előzmény: zöld_I (254322)
foveon Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254355

nem tudom, de azt igen hogy van alu blokkhoz meg vashoz. en abban hiszek amit a gyarto irt, igy azt is tettem bele. mivel van vizhomerom igy latom is  hogy mennyire megy fel, de meg a legnagyobb melegben, dugoban se melegedett tul, kitalaltak ezt jol a gyarban.

 

 

Előzmény: amator11 (254342)
foveon Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254354

nekem is meg van magasitva de hiaba teszel bele nagyot ha a kanocok tulfeszulnek, marpedig azt is vedd figyelembe hogy utkozesig elforditott kormanynal ne dorzsolje/tepje el idovel a madzagokat.

 

Előzmény: Infomaker (254352)
Amtibácsi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254353

Azt hiszem a magasítóban a betét magassága és a hozzá tartozó csavar hossza a meghatározó.

Előzmény: Infomaker (254352)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254352

Hmm tényleg. Akkor is használható, ha felül nem két bilincs fogja, hanem egy közös nagy, ugye? Tehát akkor a magasító megy alulra?

 

És akkor a cső alatt lesz két egység, felül meg a közös felsőrész?

 

így néz ki most:

 

Előzmény: Amtibácsi (254348)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254351

Ezért keresik egyesek kétségbeesetten a tűgörgőt az ötvennégyté dugattyúcsapjánál.:)

Előzmény: Quattroman (254350)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254350

az áruk

Előzmény: amator11 (254342)
Amtibácsi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254348

Két centit lehet kormánymagasítóval is csinálni.

Előzmény: Infomaker (254344)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254347

jav: (1,1 kg/dm3 alatt)

Előzmény: tcaoe (254345)
lapar Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254346

Drágább szerintem.

Tud. magy.: a mkp-s réteg fizetőképesebb keresletet képez, mivel ált. fizetőeszközzel jobban ellátott, (kivéve FB réteg, pl.én), valamint jobban hajlandó járművére költeni, mivel nem csak racionális, hanem emocionális szálak kötik hozzá.

Előzmény: amator11 (254342)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254345

Mivel rengeteg fajta van, van olyan is, aminél semmi. Motoroknál a kisebb keresztmetszetek miatt célszerű a kevésbé sűrűeket (1,1 kg/dm3) használni (kivéve, ha a gyár mást mond), legalább 130 fok forrásponttal. Plusz amit előírnak, azt illik tartani, mert a fagyállók kenőképessége és összeférhetősége nem egyforma.

Előzmény: amator11 (254342)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254344

Én is kérdezek: ETZ250 kormánynál tudtok picit (2centivel) magasabbat? Ezt tettem a hyora a nakedesítéskor, mert tizedáron van mint a gyári, és még így is magasabb, mint a gyári , de nem eléggé.

tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254343

Lényeges kérdés következik:

 

Tudja-e valaki, hogy hol lehet színesen füstölő gumit kapni?

A kollégám megnézett valami videót, azóta nincs nyugtom.:)

amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254342
Es valaki meg tudja mondani - tudomanyosan -, hogy mi a kulonbseg a motorokhoz arult fagyallok es a benzinlutakon arult auto fagyallok kozott, ha mindketto foszfat es nitrat mentes?
Előzmény: daVeFR (254333)
freewinder Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254341

Olyan lesz, mintha megnőne a vízszivattyú szállítási teljesítménye (nagyobb fajhő miatt ugyanannyi vízzel több hőt tud kiszivattyúzni). Nagyobb hűtő effektus akkor jelentkezne, ha jobb lenne a csodaszer és a hűtő belső fele közti hőátadás. Ebben kevésbé hiszek, mint a fajhő változtatásban.

 

Egyébként a cucc útmutatójában benne volt: akkor hasznos, ha túlmelegedés észlelhető vagy verseny körülmények vannak. Megfordítva: ha sem túlmelegedés, sem verseny nincs, akkor haszontalan.

Ez egy őszinte használati utasításnak tűnik, hihetnétek neki :)

 

Előzmény: tux (254330)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254339

Nincs. Egyszerűbb, ha hígabb fagyállót használsz.

 

Előzmény: tux (254338)
tux Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254338

Mivel nem versenyzem és nem is tervezek ilyet, a mocit meg télen-nyáron használom, az elegy adott.

Az a kérdés, hogy elegyhez adva javul-e a hűtés, van-e értelme?

Előzmény: mzsombi (254336)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254337
nem venni akarok. Csak angol hazit gyakorlok.
Előzmény: daVeFR (254333)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!