nos ma tettem a gépel egy kört kicsit huz még balra de úgy néz ki le kell cserélnem a szarvát mert ez ami van nagyon gyange . Hajlik minden felé sajna :( de a sebeség felező kelleni fog rámert ma fordulásnál az egyik kerék fogot egyet és belehúzta a vádlimba a kocsit.. :( itt talán látszik hogy van a szarva ez az alulra a lehyjtás hátára csatlakoztatva van itt egy kép is de nem sok látszik valami ötlet hogy milyenrre tudnám le cserélni??
De nagy barom vagyok, most jövök rá. Ha amúgy is cserélnem kell a kuplungfelsőt akkor a hozzá illő közdarab kell majd hozzá logikusan tehát ha kf közdarab akkor kf kuplungfelső és így tutira jó lesz. Már csak a motor tengelyének hossza lesz értdekes hogy rá tudjam tenni a kuplungfelsőt és ne legyen túl rövid vagy hosszú.De ezt már csak a kuplung felső megvásárlása után tudom majd eldönteni.
Szóval ha valakinek van eladó KF-04 es motrortartója és kuplungfelsője kérem jelezze!
Igen 25,4-es a tengelyméret amihez a kuplungfelsőt tervezték. Akkor ez rotálásra nem annyira tuti? Viszont szántásra és futó húzogatásra kiváló ha jól értem a hozzászólásokat.
Mindenesetre megpróbálom összehozni a KF új közdarabjával és az én 5LEs Briggsemmel. Azért nem hinném hogy annyira gyenge lenne hozzá, már ha az áttételt nézzük. Persze nem lesz eredeti de így egy spéci géphez jutok az biztos. És ahogyan elnézem a felépítését nem fog elhasználódni idő előtt ha rendesen cserélem benne az olajat.
Ha veleki lemérné nekem a KF motortartó magasságát azt megköszönném. Ezen az eredeti az 120mm -es. Kíváncsi lennék az új kivitel magasságára is.
Valamint ha van valakinek eladó akkor szívesen megvenném. Az enyémen a kuplung spanoló vízszintesen áll mint itt:
Tehát egy ilyenre vadászok meg persze egy kuplung felsőre hozzá emberi áron. Az agrooroszinál ez több mint 10eFt lenne + futár ami összesen 13-ra rúgna kb., szóval ha valaki tudna ilyent jobb áron azt megköszönnép.
Így már érthető, hogy 4T motoros. Írtam is, hogy véleményem szerint 50% -nál kisebb esélye van a 2T motornak mint a 4T nek. Annál is inkább, mert nem tudtam elképzelni 25 mm-es 2T fŐtengelyt. A kuplungagy furatmérete viszont így 25,4 H7 lesz. Értelmezve az USA mértékegység rendszert.
Akkor mobilról írtam a hozzászólást, valószínű azért. Jó lassú lesz a kapafordulat. Nagyon lassú. Ja, és ne 3600 fordulattal számolj. Annyira azért nem kéne pörgetni a Briggs motort.
Nagyon jó úton jársz a motor terén, mert ezen egy régi Briggs 10Hp motor volt. A 8Hp is ilyen négycsvaros felfogatású. Anno KF-04 néven futott. Az áttétel azért ilyen , hogy szántani lehessen vele. Persze volt gyorsabb áttételes verzió rotáláshoz (akkoriban nem volt külön lassító áttétles közdarab ezekhez). Az Agrokerben kellett eldönteni mit fogsz inkább csinálni az új gépeddel.
No majd megmérem pontosan, de szerintem ezen vmi régi de 4 ütemű amerikai motor volt. Ámbár ha jó rá a kf közdarab akkor rátudom majd tenni egy kf kuplung felsővel a briggsemet.
Ja a %százalék jel vmiért nem működik nálad de nálam úgy tűnik jó. legalább is előnézetben még itt van :-)
Stimmel, szuper. Köszönöm szépen a segítséget. Még ha lesz időd azt is meg tudnád nekem mérni hogy mekkora a magassága a közdarabnak. A felső kuplung miatt kérdezem. Bár akkor valószínű hogy a kf nagykuplung jó is lesz hozzá. De biztos ami biztos, a mérés soha sem csal...
Elöljáróban mérd meg a kuplungfelső furatának pontos méretét. Ha nem 25,0 vagy max 25,1, hanem 25,4 vagy 25,5, akkor az biztosan 1" (coll) méretű. Tehát amerikás motor volt rajt. De én egy böszme 2T motorra gondolok, bár 50 alatti eséllyel.
A 3,5-5,5 motorok főtengelye 7/8" (22,225) méretű.
Hűha... Na megszámoltam és 1:57-es... Ez azt jelenti hogy egy 3600-as fordulatnál 63-at forog percenként...
Az 5LE-s quantumom majdhogynem bele esik a motor tartó közdarabba, a furatok nem stimmelnek :-) Ráadásul a hozzá adott kuplungfelső 25-ös tengelyhez készült így a quantumra rá sem lehet tenni.
Nem tudom érdemes-e tovább bíbelődnöm vele hiszen az egyetlen lehetőség az az hogy veszek hozzá egy kf közdarabot, meg egy kuplungfelsőt.
Persze itt nagyon meg kell mérni hogy stimmeljenek a méretek.
Na majd dobok fel képeket is a motrról és a közdarabról.
Egyébként milyen/mekkora motornak van 25-ös tengelye? A 8LE-nek vagy nagyobbaknak? Mondjuk már a kapa súlyából lehetett sejteni hogy nem kispályás...