Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40733

Üdv a csapatnak, olyan gondba vagyok,hogy a kézi üzemanyag pumpa járó motornál be van horpadva, kicseréltük ma az üzemanyag szűrőt és ugyanúgy behorpad.Semmi teljesítményvesztés,megy indul,csak a összeszívott pumpa.mi lehet a gond?

Zsuppim Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40732

dev megane - ról írt, én meg neki. 

Előzmény: mov (40731)
mov Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40731

Az SCII-ben milyen óra van, vagy milyen évjáratokban milyen óra van? 

Előzmény: Zsuppim (40729)
Zsuppim Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40730

Az eredeti témától elvonatkoztatva:

 

ha egy autót úgy hirdetnek hogy jó állapotú, akkor én ezalatt nem csak azt értem hogy nincs szétütve ( vigyáztak rá ), hanem azt is hogy műszakilag kifogástalan állapotban van, az  ilyenkor kötelezően cserélendő dolgokon ( vezérlés, szűrők, olajak és folyadékok ) kívül semmi mást nem kell rajt cserélni, pótolni, javítani, gyári állapotra felhozni. A jó állapotú autókat némi felárral szokták értékesíteni az eladók, mert ezekre nem kell a vásárlás után költeni. A vevők a jó állapotú autókért hajlandóak némi felárat fizetni, cserébe viszont elvárják hogy az ilyenkor szokásos ráfordításon felül ( átírás, olajcsé, vezérlés, stb ) ne kelljen másra költeni ( belátható időn belül ) az autóval kapcsolatban. 

 

"Lehet kapni felsőkategóriás autókat néhány millióért, ami az eredeti árnak a tizede is lehet, és könnyen lehet, hogy egy javításkor az autó árának 100%-át be kell tolni."   - igazad, van, de te egy teljesen más kategóriáról beszélsz.  Hol vannak Megane II és Scenic II höz ( benzinest nézzünk ) kopó-fogyó alkatrészek több százezer forintért?

 

" valaki vesz egy tök jó állapotú, közel 10 éves autót, ami viszont éppen egy komplett fékrendszer csere előtt áll tárcsástól, csapágyastól, netalán még a toronycsapágy, lengéscsillapítók és 1-1 kormányalkatrész beszalad." - na ne is haragudj! Lehet hogy nézőpont kérdése, de ez számomra nem egy jó állapotú autó!  Sőt ennek az árából kapásból alkudni kellene minimum 200000 ft-ot!  Számolj csak utána, az említett dolgok alkatrészestől meg munkadíjastól egy futóműállítással együtt mennyibe is kerülnének?  És ez egy jó állapotú autó?????????????

 

"Ekkor elég húzós lesz a költség az autó árához képest, holott nem egy szart vett. Azonban ha évekig használni akarja még, akkor ezeken túlesett és nem tekinti akkora költségnek."  - a vevőnek mérlegelnie kell hogy mennyit hajlandó kiadni egy autóért. Ha valaki a vételáron felül  még hajlandó egy szép állapotúnak mondott autó értékén felül kapásból 25-40%-ot kapásból javításra költeni az vagy nagyon olcsón vesz autót, vagy nagyon átverik szerintem. 

Zsuppim Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40729

 ph2 kártya azt tárolja amit az óra perpillanat mutat. A III-as sorozat  nullás óracsoportját már nem kell valós értékre írni, a második indítás után a tényleges értéket mutatja. A III-as Lagunát az elején még tudták varázsolni, hogy most mi a helyzet passzolom. Mostanában nagyon sok Fluence taxi futkos, vagy azért mert annyira szuper és keveset eszik, vagy azért mert már megvan ennek is a trükkje. 

Előzmény: develooper (40716)
ThomBoy Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40728

Szerintem ne így fogd fel, hogy rosszul gondolod, inkább másként. Senki nem mondta, hogy irreális elvárásaid vannak egy használtautóval szemben, csak mi is elmondtuk szerintünk mi minden lehet ami egyrészt belefér a jóhiszeműségbe még ha nekem kellett volna kifizetni akkor valószínű nekem sem esne jól, hiszen az állapot amit vettem nem ezt mutatta.

Azt azonban figyelembe kell venni, hogy az idő vasfoga mindenen fog és vannak alkatrészek melyek hirtelen haláloznak el, előtte semmi sem hallható vagy látható.

A közel 300ezer forint valóban sok a az autó vételárához képest, viszont amikor éves 1.5 dCi-t kerestünk 2,5-2,8 mft között, akkor úgy számoltam, hogy 150ezer alapból rámegy plusz átírás, majd amikor ott volt a magyarországi 2.0 dCi garantált futással 3,4 millióért névre írva egy év garanciával, akkor gyorsan kiszámoltam mi mennyit ér a plusz 0,6-0,9 millió.

Előzmény: creative69 (40724)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40727

Átlagosan 2-3 autót veszek hetente, talán belefér majd :D

Előzmény: ThomBoy (40726)
ThomBoy Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40726

Biztosan nem fog érdekelni egy bőven tíz év fölötti autó. Pillanatnyilag elképzelni nem tudok olyan okot ami miatt lecserélnénk, de írok majd! :)

Előzmény: Törölt nick (40717)
ThomBoy Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40725

Ezt senki nem várta még meg. :) De biztosan az lesz a rossz, mert se be, se ki nem kapcsol.

Előzmény: develooper (40715)
creative69 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40724

Természetesen mint mindig én gondolom rosszul elnézést, ha valakit ezzel megbántottam.

 

Ha megkapom az adatokat az NKH-tól akkor jelentkezni fogok természetesen a hivatalos adatkikérés ugyanúgy bürokráciával van kikövezve így lehet akár 1 hónap is az adatközlés, ez idő alatt én nem kívánok erről többet beszélni én elmondtam, hogy nekem mit mondott a vizsgáztató szaki Stevie elmondta az ő álláspontját igazságot a hivatalos papír fog tenni és ha nem nekem volt igazam akkor is el fogom mondani. Stevie félre ne érts nem lejáratni akarlak a kapott információ birtokában igen csak ideges lettem és most már utána akarok járni a dolognak.

 

Addig is örülök, hogy megy a kocsi és remélem nem kell valamit megint expressz kicserélni.

 

üdv Creative

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40723

A használtautó vásárlás az igen rizikós dolog. Szerintem ez a ráköltött ~250e forint egyáltalán nem sok.

Amit én cserélek minden autó vásárlás után: vezérlés kb 50-80e, Motorolaj+ szűrők ~30e, ez már a fele... Scenicnél benne volt az okoskerék amit lealkudtam a vételárból anno~75e, a fék bármelyik autónál elkophat pláne ha 10 éves, ha mákod van az előző gazdánál ha nincs akkor 100e is lehet az első és hátsó fék csere. A Renaultok híresek a rúdfejhalálról, ha jobbat veszel 12e/db + futóműállítás, ha axiál is kell akkor a duplája ha mindkét oldalon cserés akkor mindjárt 40-50 rugó. Nem is értem azokat akik másként gondolják...

creative69 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40722

Fiúk kezd egy kicsit átmenni a dolog a ló túloldalára... 

Egy felejtsük el az egymás zsebében turkálást.

Kettő az akárhogy is fáj itt bárkinek vagy próbálja magát azzal vigasztalni egyáltalán nem normális, hogy egy jó állapotúnak mondott 130ezret futott autón kevesebb mint 10000 km alatt több közel 300.000 Ft-ot kell elkölteni. Főleg úgy, hogy a legnagyobb költségnek megjelölt szervizelések megtörténtek és megint cserélni kellett mint az okoskerék.

Ezek a javítások nem azért voltak mert jajj szegény pici autó biztos szarul érzi magát, hogy ez vagy az kopog hanem azért mert lötyögött a futómű minden irányba nem indult a kocsi folyt a víz a vízpumpából, nem volt jó az alapjárat nem volt fék rajta hátul (mielőtt ebben is kijavít valaki aszimmetrikus kopással a hátsó betétek 3 és 5mm-el rendelkeztek és a tárcsa méreten alul volt.)

Arról ne beszéljünk, hogy a kilincs mikrókapcsoló úgy össze volt kókányolva a vezető oldalon, hogy Zoltán röhögő görcsöt kapott tőle, vagy arról, hogy a jobb első sárhányó polírozása félbemaradt és érdes mint a csiszolópapír ezeket nem számolom nem érdekelnek, de basszus a felelősség legkisebb felvállalása nélkül azért azt vegyétek észre, hogy irreálisan sokat kellett költeni a kocsira és még csak a felénél tartok a hibalistának. Mi értelme van egy 1.2MFt-ért vett kocsira rátolnom még 500 ezret hogy rendben legyen a piaci ára meg már most 1Mft körül van. A Suzukis hozzászólást meg sem hallottam az ilyen ültesse a saját családját suzukiba. Azt felejtsük el, hogy a kocsi 2-3év és 2-3MFt körül kezdődik mert akkor itt szinte mindenki talicskával jár. (a legfiatalabb Sc2 is 5 éves elmúlt tudtommal) 

 

Dev szerintem ez elég hihető: ((www.youtube.com/watch?v=cdHlsPzyKDs))

 

üdv Creative

Betyárgombóc Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40721

Hasonló az én történetem is.

188ekm óraállással vettük az autót azzal a mesével, hogy 2007-ben lett behozva fransziaországból állítólagos 14.000-es futással. Mivel 2005-ös születésű a járgány, nehezen volt hihető, hogy csak ennyi ment bele, de az állapota nagyon rendben volt, a kormánykopás, menettulajdonságok, belső tér... minden, ezért nem rugóztam rajta. Rögtön márkaszervizbe vittem diagnosztikára, ahol a 0. másodpercben megmondták - kártyaolvasóval - hogy 2007-ben már 123.000km volt benne. Nem mondom, hogy kicsit sem esett rosszul, de váratlanul sem ért. Teljes vezérlés csere, olaj, szűrők, fékbetétek - meg pár apróság - és boldogan használjuk. Bele volt ugyanis kalkulálva, hogy rögtön a vásárlás után rá kell költeni. Még az új abroncsokkal együtt is összesen annyira jöttem ki, mint amennyiért sok "kevesebbet futott" autót hirdetnek.

Most van oda kézifékkötél gyógyításon... majd kiderül mennyi lesz a vége, de biztosan kevesebb, mint a szerviz által megajánlott 180e+munkadíj.

Előzmény: AtiGH1 (40719)
Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40720

Sziasztok!

Tegnapelőtt este kiégett a bal első tompítottam.... gondoltam én, mert egyszer csak nem világított.

Kicseréltem a H1-es izzót és ugyanúgy semmi.

Biztosítékokat megnéztem, mind ok.

A bal reflektor sem világít.

Állítólag ez így már BSI elektronika hiba.

Mit kell ilyenkor tenni?

(nincs "áram" a foglalatban)

AtiGH1 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40719

Az én km sztorim: a mi tehenünk Olaszból van. 134e km-rel vettük, ami hihetőnek is tűnt, mert nem voltak elkopva a mindennapos "tárgyak" az autóban. A vétel után elvittem, majd kiolvasták és lám 175e km van valójában benne. Engem ez nem érdekel, mert egy 10 éves autóról beszélünk. Nekem is volt komplett vezérléscsere, okoskerék sattara...én is cca. 220-at rádobtam még de nem érdekel mert ez egy 10 éves autó! Ezt el kell fogadni, ha vettem volna 3 évest akkor...:) (1,1-1,2m hufből venni kell egy 3 éves szuzukit és kész, ott negyed ennyi hibalehetőség nincs)

Előzmény: develooper (40716)
mov Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40718

Az eredeti vitától teljesen függetlenül:

Az, hogy az autó hány százalékát kell az autóra költeni nem igazán releváns szám. Lehet kapni felsőkategóriás autókat néhány millióért, ami az eredeti árnak a tizede is lehet, és könnyen lehet, hogy egy javításkor az autó árának 100%-át be kell tolni.

Ha a Scenic II modellt vesszük akkor könnyen meglehet, hogy valaki vesz egy tök jó állapotú, közel 10 éves autót, ami viszont éppen egy komplett fékrendszer csere előtt áll tárcsástól, csapágyastól, netalán még a toronycsapágy, lengéscsillapítók és 1-1 kormányalkatrész beszalad. Ekkor elég húzós lesz a költség az autó árához képest, holott nem egy szart vett. Azonban ha évekig használni akarja még, akkor ezeken túlesett és nem tekinti akkora költségnek.

Előzmény: Zsuppim (40712)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40717

azt biztosan nem itt fogom hirdetni

elég ha e mailt írsz nekem :D

Előzmény: ThomBoy (40702)
develooper Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40716

OBD-n keresztül csak a ph2 órák írhatók,de csak is felfele és kizárólag 400.000Km ig. Visszafele nem.

Megane-ba vettem anno ebay-en egy 0km-es órát ph1, teljesen dobozos fóliás volt, és egy ismerősöm szalonjában sem tudták beállítani, hogy még se 0Km es legyen a kijelző.

Tudtommal a kártya tárolja a valós óraállást. Egyes szalonokban van ilyen olvasó. Az lenne a legtisztább megoldás:)

 

A mi 1.6 osunkban 18X.000 km volt mikor eladtuk,de az összes hibán már túl volt.

Okoskerék 2x cserélve, leszakadó ablakok, tarfaósor cserék, toronycsapágy gumik, kézifék bowden csere. Aki megvette azóta is isteníti. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy használat függő hogy mikor milyen hibák jönnek elő.

Előzmény: creative69 (40707)
develooper Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40715

Akkor a kapcsolt + al lesz a baj még. 20 perc után nem kapcsol ki autómatikusan?

Előzmény: ThomBoy (40708)
stevie-13 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40714

Egyébként nem az a baj hogy költeni kell az autóra, hanem az hogy egy olyan ember (volt)autójáról beszélünk aki itt elég nagy népszerűségnek örvend, gyakran igazít(oktat) ki másokat, stílusából ítélve én tökéletességre törekvő embernek tartom őt,   de a volt autója egyenlőre nem ezt tükrözi.

 

 

Egyszer már leírtam, hogy ilyenekre utoljára reagálok. Akkor elmondtam az álláspontomat az ügyről:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126763812&t=9098903

 

 

Előzmény: Zsuppim (40712)
Zsuppim Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40713

Megsúgom hogy a műszakin nem csak rögzítenek, hanem fényképeznek is :)

Előzmény: vargamunka (40711)
Zsuppim Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40712

Azért az nem teljesen mindegy, hogy a tökéletes állapotúnak mondott autó vételárának majd 25%-át kell rákölteni az elkövetkező pár hónapban. Persze lehet legyinteni meg fintorogni hogy mit akarsz, hiszen ez egy x éves autó! De ti itt sokan sokszor leírtátok hogy ÁLLAPOTOT VESZÜNK, NEM FUTÁSTELESÍTMÉNYT! Egy diesel modellnél persze bármikor beüthet 2-300000 forintos javítás, de egy benzinesnél én is morcos lennék ha rövid idő alatt ennyit kellene rá költeni úgy, hogy nincs 200000 km az órájában. A "lássuk be egy 10 év körüli autót vettél" tényleg sántít, mert innen az oldalamról tudom hozni az ellenpéldát: párom autója 18 éves, csillaggarázsban áll, sokszor heteken át nincs beindítva, az összes gödröt megtalálja vele, a kuplungkezelésén 4 év alatt nem tudtam csiszolni ( váltásnál nem éppen finoman engedi fel a kuplungot ), mióta ismerem már legalább 4 járdaszegélyt kóstoltunk meg ( nem túl durván, de azért nekem fájt volna ). Szóval az alacsony éves futás ellenére kapja rendesen a viharokat szegény gép, mégsem kell rá rengeteget költeni. Egyébként nem az a baj hogy költeni kell az autóra, hanem az hogy egy olyan ember (volt)autójáról beszélünk aki itt elég nagy népszerűségnek örvend, gyakran igazít(oktat) ki másokat, stílusából ítélve én tökéletességre törekvő embernek tartom őt,   de a volt autója egyenlőre nem ezt tükrözi. Tehát ez most az "akasztják a hóhért" tipikus esete perpillanat. Becsületsértésről akkor beszélhetnénk, ha itt valaki azt állította volna hogy az autó volt tulajdonosa tekerte, vagy tekertette az órát, de erről nem volt szó. 2 db tény van kérem szépen: 1/ tény hogy a vizsgán megjegyezte a vizsgabiztos hogy ebben bizony nem ennyi km van  2/ a cserélt alkatrészek listája 200000 km feletti futásteljesítményre utal.   

vargamunka Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40711

barátom tavaly műszaki vizsgára vitte autóját km állás 230000-km 

papírjai amit adtak 23000-km rögzítették  4 éves megkímélt  ő vette észre otthon mivel nem akarja eladni nem foglalkozik vele .....érdekesség véget írom ide 

balesetmenteset mindenkinek

creative69 Creative Commons License 2014.02.20 0 0 40710

Igen a cliod tortenetet mar leirtad egyszer es nem azzal van gond, hogy ez vagy az nem megy a kocsin hanem, hogy szinte allandoan szar.

Azert akarok utana nezni mert nekem se mindegy es gondolhatod hogy ereztem magam amikor ramrontott a szaki hogy hogyan kepzelem az ora visszatekerese buncselekmeny.

az eliras egy dolog de itt tobb mint 50ekm a kulonbseg az mar kicsit a hibahataron tul van...

 

egyebkent ez a 10 eves autot vettel dolog kicsit santit ne szamoljon senki a masik penztarcajaval legyen kedves! amikor regisztraltam a forumra es segitseget kertem autovasarlasban agyon lett dicserve az auto es szo se volt rola hogy ha egy kocsit veszek 1,2mft-ert akkor minden masodik honapban gurithatok ra 100eft-ot hogy jarokepes maradjon... maradjunk annyiban hogy ha 4-5 misi lett volna kocsira akkor eszem agaban sem lett volna renault venni, ez az ar ertek aranyban legjobb dontesnek talaltam, de nem tunik tul jo valasztasnak egyelore. 

 

az hogy ki mennyit tud egy autora szanni vagy mennyit akar nem feltetlenul jelenti egybol hogy allandoan szerelohoz kell rohangalnia allandoan. a problema akkor szokott lenni ha egy adott evjarat es kategoria legolcsobb egyedei kozul valaszt de itt pl az en esetem nem jatszik.

 

 

szoval szaz szonak is egy a vege kis segitseggel (amit kulon koszonok) ki lesz kerve az osszes vizsgan rogzitett km allas ha nekem van igazam azt is meg fogjatok tudni ha pedig Stevienek azt is es ebben az esetben panaszt fogok tenni a vizsgahelyel szemben mert engem is felbaszott ahogy beszelt velem a manus. mintha koztorvenyes bunozo lennek...

Előzmény: ThomBoy (40709)
ThomBoy Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40709

Nézd, én nem akarok ebben állást foglalni és igazságot tenni, de lássuk be egy 10 év körüli autót vettél.

 

Amikor eladtuk a szomszédunknak a Cliot (9+ év, 80e+ km), előtte trafó sort cseréltettem, új akksi volt benne meg még valami apróságot megcsináltam rajta.

 

Aznap amikor kifizette (egész pontosan befizette a bankba a pénzt, mert mi Balatonon voltunk, de a GSII árát el kellett utalni) a bankból hazafele széthullott a generátor ékszíj tárcsa. Mivel bő egy éve n alkalommal (volt, hogy hetekig amikor nyaraltunk) volt nála a kocsi, még tudta is mit vesz, így szerencsére nem kellett magyarázkodnom. Ettől függetlenül ezt a kb. 15-25ezres költséget (nem tudom már mennyi volt) vállaltam, mert annyira blama volt, hogy pont amikor kifizette bedöglik, viszont megállapodtunk, hogy eznaz utolsó. Pár hónapra rá csapágyas lett az egyik kerék, majd egy év múlva bedöglött az egyik trafó (pedig a legjobbat vettem).

Nyilván nem tudom hogyan zajlott le az adás-vétel, mennyire volt árban az autó, ezért én a magam esetét írtam le, nálad nem tudom és nem is akarom eldönteni mi az igazság.

 

Én pontosan ezen okból spóroltam mindig kb. 3 éves autóra, mivel az új nagyon drága lenne, úgy érzem kb 3-4év (ma már 5-7 év garanciás autóknál ez több is lehet) az az idő amíg 60-70e km alatt nagyon nem kerül bele rejtett hiba, a minimum 1 év garancia pedig arról biztosít, ha szétgyilkolták mégis a turbót pl, akkor az ki fog jönni amíg nem én fizetem.

 

Záró gondolatként annyit, hogy a GSIII a számítógépes nyilvántartás (és mivel utólag írták be a szervizkönyv) szerint 67e km-el volt szervizben tavaly tavasszal, holott ~59e volt benne amikor először láttam és 63e amikor átvettük. Tekerték az órát? Nem. Egyszerűen elb.szták a szervizben pedig állítólag elég a kártyaolvasóba bedugni és látják mennyi. Egyszerűen elírták 10e km-el, mert a munkalapokon előtte és utána is a helyes futásteljesítmény van feltüntetve.

 

Azonban én is azt javaslom nézz utána a magad és az eladó érdekében, mert ha tekert óra akkor bűncselekményről, ha nem akkor becsületsértésről lehet beszélni.

Előzmény: creative69 (40707)
ThomBoy Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40708

Köszönöm, igen működik a kijelző és a táv is, de most a gyújtásra nem kapcsol be és levételkor ki. :) Csak még nem volt érkezésem felhívni :-S

Előzmény: develooper (40703)
creative69 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40707

Sziasztok!

 

Nem titok semmi ebben az ügyben, de mielőtt a műszerfalam is szétszedetném az NKH-ból ki lesznek kérve a vizsgalapok :)

A story annyi, hogy a 200ezres futás felett általában jelentkező összes hiba jelentkezik a kocsin és anélkül, hogy kérdezgettem volna

a vizsgánál "nekem rontott" a szaki, hogy vissza van csavarva az óra.

Egyébként én úgy tudom, hogy ezeket az órákat már simán lehet OBD/Clip eszközzel is csavargatni nem Dev?

Mert ebben az esetben nem sokkal többet látnál annál, hogy a kijelző egység korábban volt javítva.

 

Ha elnézett valamit a mostani vizsgabiztos és a korábbi vizsgáknál rendben volt a km állás azt is el fogom mondani mert nem a jó hír rombolása a célom.

 

Természetesen nekem is az az elsődleges célom, hogy biztos legyek benne, hogy milyen állapotban van valójában a verda mert most már lassan többet költök rá mint amennyit akármelyik kocsira amit hajtottam.

 

@ThomBoy A kocsit mások által is jó állapotúnak leírva vettem kevesebb mint 10000km-et mentem vele és több mint 280.000Ft-ot költöttem rá.

Azt hiszem ez nem a minden szőrszálon fennakadás esete. Ezek a szervizköltségek nem azért kerültek kifizetésre mert white fülem van hanem mert nem ment vagy nem volt biztonságos a kocsi. Ha egyszer én úgy döntök, hogy eladom a kocsit biztos, hogy itt is meg fogom hirdetni mert minden javítás dokumentálva van elég részletesen, már csak képeket kellett volna mellé tűzdelnem ahogy kopaszodok...

 

Ha valaki nem hiszi el, hogy a javítások mennyire voltak szükségesek, vagy, hogy kiszerelt alkatrészek mennyire voltak szar állapotúak az kérdezze meg nyugodtan Zoltánt egyedül az első kerékagy csapágyról nem tud nyilatkozni arról Lecsést kell kérdezni.

 

Az se titok, hogy most lett az első futómű felújítva 60k-ért de kormányzáskor még mindig kopog valami és az se, hogy a kuplung kinyomócsapággyal együtt csere érett.

 

További szép estét

 

Creative

Oczu Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40706

Nem tudom, de lehet rosszul tudom, nincs egy olyan rész a computerben, amit nem lehet buherálni? Amiből ki lehet szedni a km-t?

Előzmény: stevie-13 (40696)
vidiadv Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40705

Ha jól hámozom a dolgokat két fórumtárs között volt adásvétel ?

fpeter76 Creative Commons License 2014.02.19 0 0 40704

Ha nem titkos az eredmény és az érintettek is beleegyeznek, engem érdekelne a sztori vége...

Előzmény: develooper (40701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!