nekem is azok. sot, csakaz elso volt vizes. dehat fiatalsag bolondsag.
mondjuk olyen par eveseknel nem szamit,de tizenesen gepeknel jo kis szopofaktor lehet.
multkor egy ntv be kellett egy termosztat meg egy hogomba. 36ezer forint volt. Uram, ez egy Honda ;-)
Node ha ebbe nem kell speciális, akkor nem kell. A jobb minőségűek a gyakorlatban is jobbak, ergo azzal más dolgod nincs, mintogy kiválasztod azt, aminek tetszik a doboza.:)
A C4-be három féle jó, mint az összes PSA motorba. Írtam is neked, hogy mi jó még bele, amit kapni is lehet (A C4 pikacsu német használatijában találtam). Ezek a motorok kb. öt éve léteznek, jóhogy nincs még sok gyártó. Szeretjük elfelejteni, hogy a VW is spec hűtőfolyadékkal futott (haltak is az öt- és hathengeresek a jó lesz bele az is, meg a csak lehúzás az előírt szemlélet miatt), most meg már minden sarkon kapni olyat.
Bocs, a lényeg nem hangzott el explicit módon. Szóval én sem igazán tudom a miértet, de láttam ahhoz eleget, hogy elhiggyem, nem mindegyik jó akármelyik cucc (habár biztos nem csak egyetlen alkalmas termék van). Végső soron azonban marad az elfogadás és a "csak", mint biztonsági megoldás, ami amúgy sem jelent vállalhatatlan költséget.
Én megértelek. Láttam anno aktívabb autós koromban nem egy szétrágott alu hf-et, és az okosságot, hogy abba csak a piros/kék fagyálló való. Mondjuk sejtettem, hogy ez a beazonosítás kb. olyan, mint Boborján válasza arra, hogy milyen könyveket szeret: "A pirosat." :)
Ha már van egy VW szám hozzá, az oké. Nem olcsó cucc, de valljuk be, nem kell évente cserélni (én a 3 évet sem veszem szigorúan). Ezek már nem fogyasztják a vizet, nem jellemző az után töltögetés, úgyhogy ezzel úrizálok. Ilyenkor nagyon segít, hogy belegondolok, egy új autó ennyit kis túlzással egy nap állásban veszít az értékéből. :)
Motornál az említett Motul cuccban bízok. Az sem a legolcsóbb, de ha belegondolok, hogy mennyit elb..szok egy évben benzinre, pálya bérletre, tapadós hátsógumira, amit a gázmarkolat segítségével rövid úton aszfaltrajz alkotássá metamorfizálok :) akkor belátom, nem a 2-3(?)e Ft küönbség fog anyagi romlásba dönteni 3 évente. ;)
Azért egy magyar robogóval már történhettek cifra dolgok, mielőtt ez eltört. Pl. túlhúzhatták a csapágyat, mert itthon aztán a nyomatékkulcs az ördögtől való úri huncutság, ha ilyen primitív szerkezetekről van szó, mint egy robogó, nem vesszük elő, mert kopik (már ha van egyáltalán). De hazamehetett 100 kilométerről hűtés nélkül, futhatott a Skodából visszamardt olajjal, mínuszos szelephézaggal, szétnyúlt lánccal.
most ezt nem vagom milyen emelore gondolsz de nagyon sok fele van. van egyenes, ivelt, betet vagy komplett. elzarandokolsz egy nagyobb bolthoz, rmc, shox, stb es elmondod mit szeretnel, sztem hozza lehet probalgatni ami raktaron van. haver is igy cserelte ki a komplett kiemelot, egy iveltre, mert az egyenes beleakadt a kmoraba, a tobbi meg a tankba es sakkozni kellett melyik lesz jo. az meg netes katalogusbol nem megy csak eloben. nekem olyan emelom van ami piskota alaku es egy rovid keresztrud van a gyari kormany helyen es a felett van a kormany. persze lehet faragni sajatot is, de nem baj ha van hozza anyag meg gep meg kezelo, no meg ha nem 150-nel torik le a bukkben karcolgatas kozben ;)
és akkor még a Hyot divat fikázni (bár ma már hálistennek kevesebben teszik) - nem mintha király márka lenne, de mindig az az érv, hogy például egy Suzuki az egy Suzuki...
Én mondjuk nem vagyok egyik elvakult tábor rajongója sem...Szegény Burgman :(
CSinálok két 2 centis keményfa alátétet próbaképp, mint kiemelő, és ez kábelhossz, és kényelmesség ellenőrzésre jó lesz.
Én is félek, hogy nem elég... Viszont lehetne saját gyártmányú kiemelő is, ami nem ívelt, hanem egyenes, nem? Rá az egyenes kormánykiflire, és erre jön a gyári bilincs alsó része, ami egyoldalon szintén egyenes.
nem tudom, de azt igen hogy van alu blokkhoz meg vashoz. en abban hiszek amit a gyarto irt, igy azt is tettem bele. mivel van vizhomerom igy latom is hogy mennyire megy fel, de meg a legnagyobb melegben, dugoban se melegedett tul, kitalaltak ezt jol a gyarban.
nekem is meg van magasitva de hiaba teszel bele nagyot ha a kanocok tulfeszulnek, marpedig azt is vedd figyelembe hogy utkozesig elforditott kormanynal ne dorzsolje/tepje el idovel a madzagokat.