Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254381
nekem is azok. sot, csakaz elso volt vizes. dehat fiatalsag bolondsag.
mondjuk olyen par eveseknel nem szamit,de tizenesen gepeknel jo kis szopofaktor lehet.
multkor egy ntv be kellett egy termosztat meg egy hogomba. 36ezer forint volt. Uram, ez egy Honda ;-)
Előzmény: JGab (254377)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254380

"Láttam anno aktívabb autós koromban nem egy szétrágott alu hf-et,"

 

azóta már a skodánál is jobb aluötvözeteket használnak.

Előzmény: daVeFR (254374)
JGab Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254377
Nekem meg léghűtéses a motorom. Yeaaaahhhhhh!
Előzmény: daVeFR (254374)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254376

Node ha ebbe nem kell speciális, akkor nem kell. A jobb minőségűek a gyakorlatban is jobbak, ergo azzal más dolgod nincs, mintogy kiválasztod azt, aminek tetszik a doboza.:)

 

 

A C4-be három féle jó, mint az összes PSA motorba. Írtam is neked, hogy mi jó még bele, amit kapni is lehet (A C4 pikacsu német használatijában találtam). Ezek a motorok kb. öt éve léteznek, jóhogy nincs még sok gyártó. Szeretjük elfelejteni, hogy a VW is spec hűtőfolyadékkal futott (haltak is az öt- és hathengeresek a jó lesz bele az is, meg a csak lehúzás az előírt szemlélet miatt), most meg már minden sarkon kapni olyat.

 

 

Előzmény: amator11 (254373)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254375

Bocs, a lényeg nem hangzott el explicit módon. Szóval én sem igazán tudom a miértet, de láttam ahhoz eleget, hogy elhiggyem, nem mindegyik jó akármelyik cucc (habár biztos nem csak egyetlen alkalmas termék van). Végső soron azonban marad az elfogadás és a "csak", mint biztonsági megoldás, ami amúgy sem jelent vállalhatatlan költséget.

 

Előzmény: daVeFR (254374)
daVeFR Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254374

Én megértelek. Láttam anno aktívabb autós koromban nem egy szétrágott alu hf-et, és az okosságot, hogy abba csak a piros/kék fagyálló való. Mondjuk sejtettem, hogy ez a beazonosítás kb. olyan, mint Boborján válasza arra, hogy milyen könyveket szeret: "A pirosat." :)

Ha már van egy VW szám hozzá, az oké. Nem olcsó cucc, de valljuk be, nem kell évente cserélni (én a 3 évet sem veszem szigorúan). Ezek már nem fogyasztják a vizet, nem jellemző az után töltögetés, úgyhogy ezzel úrizálok. Ilyenkor nagyon segít, hogy belegondolok, egy új autó ennyit kis túlzással egy nap állásban veszít az értékéből. :)

 

Motornál az említett Motul cuccban bízok. Az sem a legolcsóbb, de ha belegondolok, hogy mennyit elb..szok egy évben benzinre, pálya bérletre, tapadós hátsógumira, amit a gázmarkolat segítségével rövid úton aszfaltrajz alkotássá metamorfizálok :) akkor belátom, nem a 2-3(?)e Ft küönbség fog anyagi romlásba dönteni 3 évente. ;)

Előzmény: amator11 (254373)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254373
Mert mondtad hogy nezzem meg. Sot most megneztem a citroen c4 grand picasso konyvet is a temaban:

Specialos citroen folyadek kell bele.

Tehat a kezikonyv ezekben az esetekben fabatkat sem er. (Citroenbe valot egyebkent korabban linkeltem).

Az egesz arra jo hogy a szervizekben jo dragan arulhassak vagy sok embert elbizonytalanitsanak.

Nem a varialas a lenyeg csak a miertre ne "csak" legyen a valasz.
Előzmény: tcaoe (254371)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254372

Akkor cseréljük a Skodát Vauxhall Kadettre.:)

Előzmény: etniez (254364)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254371

Nodeha ennyit ír, akkor min variálsz ennyit?:)

 

Előzmény: amator11 (254369)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254369

Megnéztem a specifikációt. User és service manualt egyaránt.

 

"

User manual:

COOLANT

Coolant Recommendation

Use only high quality ethylene

glycol antifreeze containing corrosion

protection inhibitors specifically

recommended for use in aluminum engines.

(SEE ANTIFREEZE CONTAINER LABEL).

 

Using coolant with silicate inhibitors may

cause premature wear of water pump seals or

blockage of radiator passages.

 

A higher concentration of

antifreeze decreases the cooling system

performance and is recommended only when

additional protection against freezing is

needed.

Service manual:

High quality ethylene glycol antifreeze containing corrosion protection inhibitors.

 

Szóval mijen (  :)  ) szabvány?

 

:P

Előzmény: tcaoe (254359)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254368
mugy miert nincs benne? tudomanyosan
Előzmény: tcaoe (254351)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254367
az mz ts-re valo magasabb
Előzmény: Infomaker (254344)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254366
az hogy motorost otszor annyiert lehet adni
Előzmény: amator11 (254342)
zöld_I Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254365
falumbeli ;-)
Előzmény: tcaoe (254351)
etniez Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254364

Ez angliai robogó.

Előzmény: tcaoe (254363)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254363

Azért egy magyar robogóval már történhettek cifra dolgok, mielőtt ez eltört. Pl. túlhúzhatták a csapágyat, mert itthon aztán a nyomatékkulcs az ördögtől való úri huncutság, ha ilyen primitív szerkezetekről van szó, mint egy robogó, nem vesszük elő, mert kopik (már ha van egyáltalán). De hazamehetett 100 kilométerről hűtés nélkül, futhatott a Skodából visszamardt olajjal, mínuszos szelephézaggal, szétnyúlt lánccal.

 

Előzmény: Infomaker (254361)
foveon Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254362

most ezt nem vagom milyen emelore gondolsz de nagyon sok fele van. van egyenes, ivelt, betet vagy komplett. elzarandokolsz egy nagyobb bolthoz, rmc, shox, stb es elmondod mit szeretnel, sztem hozza lehet probalgatni ami raktaron van. haver is igy cserelte ki a komplett kiemelot, egy iveltre, mert az egyenes beleakadt a kmoraba, a tobbi meg a tankba es sakkozni kellett melyik lesz jo. az meg netes katalogusbol nem megy csak eloben. nekem olyan emelom van ami piskota alaku es egy rovid keresztrud van a gyari kormany helyen es a felett van a kormany. persze lehet faragni sajatot is, de nem baj ha van hozza anyag meg gep meg kezelo, no meg ha nem 150-nel torik le a bukkben karcolgatas kozben ;)

 

 

Előzmény: Infomaker (254357)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254361

és akkor még a Hyot divat fikázni (bár ma már hálistennek kevesebben teszik) - nem mintha király márka lenne, de mindig az az érv, hogy például egy Suzuki az egy Suzuki...

 

Én mondjuk nem vagyok egyik elvakult tábor rajongója sem...Szegény Burgman :(

 

 

Előzmény: etniez (254360)
etniez Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254360

Ha már anyagminőség, szerelőm most rakta fel: 

Előzmény: daVeFR (254295)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254359

Akkor még megnézed a specifikációt, aztán olyat.:)

Előzmény: amator11 (254358)
amator11 Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254358
Direkt irtam hogy foszfat es nitrat mentes, vagyis alublokkos motorokhoz valo.
Előzmény: foveon (254355)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254357

CSinálok két 2 centis keményfa alátétet próbaképp, mint kiemelő, és ez kábelhossz, és kényelmesség ellenőrzésre jó lesz.

 

Én is félek, hogy nem elég... Viszont lehetne saját gyártmányú kiemelő is, ami nem ívelt, hanem egyenes, nem? Rá az egyenes kormánykiflire, és erre jön a gyári bilincs alsó része, ami egyoldalon szintén egyenes.

Előzmény: foveon (254354)
Vad Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254356

nyilván ez benne a furcsa ;)

Előzmény: zöld_I (254322)
foveon Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254355

nem tudom, de azt igen hogy van alu blokkhoz meg vashoz. en abban hiszek amit a gyarto irt, igy azt is tettem bele. mivel van vizhomerom igy latom is  hogy mennyire megy fel, de meg a legnagyobb melegben, dugoban se melegedett tul, kitalaltak ezt jol a gyarban.

 

 

Előzmény: amator11 (254342)
foveon Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254354

nekem is meg van magasitva de hiaba teszel bele nagyot ha a kanocok tulfeszulnek, marpedig azt is vedd figyelembe hogy utkozesig elforditott kormanynal ne dorzsolje/tepje el idovel a madzagokat.

 

Előzmény: Infomaker (254352)
Amtibácsi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254353

Azt hiszem a magasítóban a betét magassága és a hozzá tartozó csavar hossza a meghatározó.

Előzmény: Infomaker (254352)
Infomaker Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254352

Hmm tényleg. Akkor is használható, ha felül nem két bilincs fogja, hanem egy közös nagy, ugye? Tehát akkor a magasító megy alulra?

 

És akkor a cső alatt lesz két egység, felül meg a közös felsőrész?

 

így néz ki most:

 

Előzmény: Amtibácsi (254348)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254351

Ezért keresik egyesek kétségbeesetten a tűgörgőt az ötvennégyté dugattyúcsapjánál.:)

Előzmény: Quattroman (254350)
Quattroman Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254350

az áruk

Előzmény: amator11 (254342)
Amtibácsi Creative Commons License 2013.02.05 0 0 254348

Két centit lehet kormánymagasítóval is csinálni.

Előzmény: Infomaker (254344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!