Valami nőgyógyász kéz köll... különbe én akkor csináltam ezt, amikor leszedtem a váltót. De nem ezért (szedtem le). Talán felülről jobban hozzá lehet férni, nem emlékszem annyira jól...
Ismét lenne egy kérdésem! Nem működik a tolatólámpám, csak ha rásegítek egy kis nyomással a váltókarra. Megtaláltam a kapcsolót, de elbaltázott helyen van. Mi az eljárás ilyenkor? A kapcsolót kell cserélni, vagy esetleg kivenni a váltókart és ott valamit? (Disco 300Tdi)
Nekiálltam a csörlőmet egy kicsit rendbetenni, ennek kapcsán kellene pár alkatrész. Ilyen csörlőm van, van valakinek ötlete, hogy merre találok cuccot hozzá:
Elég márkás cucc lehet, ez a típusa:
Electric Winch 12000lbs SC12000N.
Minden megoldás érdekel, a dobjam ki a p****ba kevésbé. A bele jó, csak a csavarok vannak belerohadva az tárcsa két végén levő öntvénybe, illetve a fenti keresztrudak rohadtak szét.
Így néz ki az öntvény, egy ilyent kellene találnom. A csavarok reménytelenül berohadtak, megpróbálom kiszedni, félő, hogy dögleni fog az öntvény.
Kültéri fóliára grafikázott térkép. Gyakorlatilag matrica. Az üvegre van ragasztva kívülről.Pár év alatt, az időjárás viszontagságainak kitéve, kb. egy centit zsugorodott.
Sajnos nem! ismerösnek rágcsáló mentesítettem a levegö járatból. Kettő darab 4x4 cm-es lyukon probál előtörni a levegő, persze kevés sikerrel, pláne, hogy az eggyikben vadul travizott egy egér!
Sziasztok! A szerdai találkozón szó esett a motor testeléséről és annak esetleges hibáiról. Ha esetleg valaki igényt tart rá, akkor van nálam egy elvihető test kábel. (Nem Land Roverből való, de biztosan befaragható.)
Tyűha, köszönöm, kicsit megkeveredtem :) Akkor ha jól értem én óra mutatóval ellentétesen ütöttem, tehát jól ráhúztam. Megütöm a légszűrőház fele, és reméljük jobb lesz a helyzet :) Köszönöm, jövő héten próbálkozom vele, meglátjuk sikerül-e.
A leírás ellenére nem lesz olyan rücskös a felület mint a szórópisztolyos rücsiknél és a szürke valójában vajszínű. A fiam most fújta le a felnijeit ilyennel, ha érdekel tolok fel képet róla!