Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

offroader Creative Commons License 2012.04.12 0 0 17725

Válogattam pár képet. A háttérben a Zsámbéki-medence látképe a Nyakas-hegyről.

offroader Creative Commons License 2012.04.12 0 0 17724

FügeGLX Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17723

Az olajnyomás fordítottan arányos a kenéssel. Valójában egyáltalán nem jó ennél a fajta motornál a nagy olajnyomás. Ha melegen akár 0,5 alá is eshet az olajnyomás és a szűrőházon elhelyezett nyomásszabályzó slip már nem segít, előrösz a könnyedén cserélhető orrcsapágyat érdemes megnézni.

Előzmény: joebatyo (17721)
Öregdömperes Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17722

Volt régen az MDColaj,jó vastag volt.Szerettük-de volt hogy vastagitottuk is igazi kemény C.olajjal.

Előzmény: joebatyo (17721)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17721

A lényeg, hogy legyen benne olaj :)

És a vastagabbik fajta, ha van.

Nekem ezt mondták az öregek.

Gondolj bele, 50 évvel ezelött milyen olajak voltak?

Alig különbözött  nyers köolajtól :)

 

Előzmény: matzox (17720)
matzox Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17720

Olajnyomás téma..
Nálunk a mi ue28-asunknál az olajnyomás a következő képpen alakul:
hideg motornál ( legyen  -10fok vagy +15 ,mind1)   átlagosan 5-6 bár köröl van
meleg motornál alapjáraton 2,5 -4 bár között szokott ingadozni , de az a legfelső idáig..

HA már így olaj téma. Milyen motorolajat használtok  a motorba?
nekünk most 15w40-es dieselbe való Mol olaj van...

joebatyo Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17719

Akkor ezek szerint mégi svolt olajnyomás :)

Előzmény: szabosti (17718)
szabosti Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17718

amivel én dolgoztam U-28 azon az olajnyomás talán egyenlő volt a nullával vagy közelitett hozzá! :)

ami emlékem megmaradt:egyszer esős időben padlógázon zötyögtem haza,érzem hogy valami  az arcomon  landól folyamatossan,azthittem hogy az esőcseppek de amikor otthon belenéztem a tükőrbe teljessen olajos volt a képem.

a kipúfogócső és az arcom egy magasában volt és az olaj ami a csővön távozott az arcomon landolt.

kb úgy néztem ki mint  egy dzsungelharcos. :-)))))))))))

offroader Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17717

Az olajnyomásom egy téli indításnál kiakadt a 10-esnél! :) Azóta ott van. Előtte 2,5 volt menet közben (3011 motor). Hűtővizem 40-60 között mozog munka közben. 1x sikerült eddig elérni a 80-at lehajtott hűtőponyvával.

offroader Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17716

Tegnap szántottam a kis aranyossal vagy 4-5 órán át. Kicsit kivette belőlem az erőt, dehát nem vagyok én még ehhez hozzászokva. Hiba nem volt, ment simán a 2 fejes hattyúnyakassal, sokat számított ez a kis eső a hét végén. Több éve nem volt ez sem szántva, csak RZ-zve. Képeket majd teszek fel.

A gumival eddig semmi gond, remélem így is marad! Kívánom, hogy annyit dolgozhassak a géppel, hogy 5 év múlva a kopottságból fakadóan kelljen gumit cserélni...

Előzmény: joebatyo (17714)
Öregdömperes Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17715

Üdv.Olaj nyomás:Én dolgoztam Tsz,ben Frakkal ugy 10 évet,hogy hidegen sem volt olaj nyomás semmi.mégis ment gond nélkül.ami olaj párát fel vert a szelepekhöz az is elég volt neki.

Előzmény: jarmugyilkos (17713)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.11 0 0 17714

Legkevésbbé sem állt szándékomban bármi sértöt mondani egy Dutrára.

Homokon nincs semmi tapasztalatom, nálunk agyagos kötött talaj van.

Annyit tudok a falubeli márkatárstól, akinek elöl Csepel gumi van, hogy bizony ha

érdemben kell dolgoznia, akkor elkapar, Pl. szántásban.

Az olajnyomással kapcsolatban annyit, hogy nekem is mindkettönél lemegy

alapjáraton 1 bar-ra, de azért nem nullára.

De ha ez eddig 20 év alatt nem okozott gondot, akkor biztosan ezután sem fog :)

A gumival kapcsolatban a legtöbben azt mondják, hogy inkább egy használt

nyugati, mint egy új kínai, vagy hasonló minöségü. Akkor már inkább ruszki gumi.

Nekem az egyiken elöl felemás van, mégpedig egy 40 éves Cordatic meg egy attól

vsz. jóval fiatalabb román gumi, ami kezd szétmálani, valamint a bütykökböl is

leszakadt már néhány, és az oldala is kezd kihasadni. Szóval kuka lesz hamarosan.

Szerencsére van a Cordaticnak párja, az kerül majd rá.

Itt is igaz lehet, hogy az olcsó a drága.

Még várom offroader topiktársunk tapasztalatait egyfajta kínai 24 collos gumiról.

Egyelöre jókat mond róla, de kiváncsi vagyok, hogy ez marad-e 5 év múlva is így.

Előzmény: jarmugyilkos (17713)
jarmugyilkos Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17713

örülök ,h tetszik a video..

igen mászoba volt a gép és csicsókát szedtünk fel .

Nemfeltétlenül lenne sokkal elörébb a gép ha traktormintás kerék lenne elöl..ugyanis amint a video is elég jol visszaadja a talaj homok és 3 honapja nem volt eső. .olyan volt mint a liszt..a traktormintás kerék egyből kirugja maga alol a homokot(nem tud mibe kapaszkodni) de sztem aki homokon gazdálkodik az tudja ezt...a másik 28-asunkon mintás kerék van elöl de nem tud sokkal többet...

ezt a dutrust kerék nélkül vettük de a felnik megvannak hozzá...és vmikor majd megkapja a mintás kerekeket is...de nem akarunk rá szar román gumit amit kb 1 hónap alatt szétnyom az a hatalmas suly ami elöl van meg a két henger is rátesz egy lapáttal..igy  marad a csepel mintás.

Egyébként nálunk a tyúkok szoktak kapirgálni..sértő ez egy dutrára.

az olajnyomásról meg annyit..hogy ez is dutra betegség...20 éve van dutránk de amikor eléri az üzemi hőmérsékletet mindig lemegy nullára az olajnyomás..

ez a gép a télan kapott egy uj motorblokkot mert fagyott volt a motorja, uj orrcsapággyal.

hidegen alapjáraton is szépen van oljanyomás...itt azé nem volt alapjáraton mert már elötte igencsak dolgozott a gép..de mikor gázt adunk neki felmegy 3 bar ig is..amikor az U 28 ast csináltuk meg,olyan jol sikerült a motorja hogy felment hidegen 6 barra is.

 kiváncsi lennék kinek mi a tapasztalata olajnyomással kapcsolatban...

Előzmény: joebatyo (17681)
csokas_rich Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17712

Azért  érdekelne hogyan csinálja, kromofág meg csiszoló papír? Esetleg csak csiszolópapír? Én kromofágolom de nagyon macerás és lassú azon töröm a fejem hogyan lehetne gyorsítani a festék eltávolítást.

Előzmény: Hernádi K. (17710)
Hernádi K. Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17711

Sajnos elég nehezen akar összeálni az 50-es megjöttek a tavaszi elfoglaltságok a sok munka mellett csak rászoktam nézni és közben azon gondolkodom mit kell még beszereznem ha lesz időm folytatni az összeépítést.

Előzmény: joebatyo (17707)
Hernádi K. Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17710

Ez sajnos erős sok kézimunka

Előzmény: csokas_rich (17708)
kavicsos64 Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17709

Helló! Köszi a segitséget, kellene valami elérhetőség, vezetékes telefon vagy e-mail

Előzmény: szabosti (17696)
csokas_rich Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17708

Homokkal tisztítja meg az alkatrészeket? Én is hasonló cipőben járok, de nagyon lassan haladok az alkatrészek megtisztításával.

 

Előzmény: Hernádi K. (17705)
joebatyo Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17707

Csak öszejön ez az 50-es :)

Én voltam megnézni, de nekem már így is annyi dolgom volna a másik 3-al,

hogy sosem érek a végére.

Mondja ma apám, hogy volt kint szántani a nagy bolonddal olyan parlagot, ami vagy 20 éve nem volt szántva, utoljára 4 éve tárcsázva, derékig érö gaz rajta.

Terep 1-ben húzza a 3-as ekét,  2-ben nem vitte el.

Ilyen viszonyok között nem is csoda.

Meg hát nem is új már a gép :)

Azért kiváncsi vagyok hogy egy 100 Le-s nyugati, vagy mtz hogy virgonckodott volna vele.

 

Előzmény: Hernádi K. (17705)
MDW Creative Commons License 2012.04.10 0 0 17706

Üdv!Igen,a TSZ-ben volt 2.ilyen tipusú targoncánk.Főként fék és tengelykapcsoló hibái voltak,meg időnként az első sebességet dobálták ki.A motorral,és a hydraulikus rendszerrel nemigen volt baj.

Előzmény: dutrancs (17704)
Hernádi K. Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17705

Az előbb lemaradtak a képek, most pótolom.

dutrancs Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17704

Szedtél szét,javítottál ilyen targoncát?

Előzmény: MDW (17656)
Hernádi K. Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17703

Üdvözlet dutrások!

 

Felújítás alatt levő 50-es dutrámhoz vezérműtömb gumi porvédő harangot keresek.

 

Felújításról képek!

 

Kérem, aki tud segítsen.

Idő hiányában egyenlőre csak eddig jutottam.

28-as Misi Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17702

Üdvözlök mindenkit! Van egy vonófejem eladó az ár irányár lehet alkudni de kérném valaki vigye el!

 

http://gyor.olx.hu/dutra-vonofej-iid-233707817

gajtox Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17701

Üdvözlet! Tudna valaki feltenni vagy küldeni nekem képet kabin nélküli (gyári) ue-50-ről?

A 2012-es naptárban találtam egyet, de szeretnék látni róla több fotót, esetleg részletesebbet. Köszönöm!

MEC GYVER Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17700

Bocs a tökölésért, de csak ma kaptam a cuccot ( nehéteset)

Magánban dobjj egy emilt a postacímeddel. aztán hétfőn postázom a karikákat.......

Előzmény: jozsitraktor (17699)
jozsitraktor Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17699

Üdvözölek az nagyon jó lesz!!

Már akkor addig nem cserélek olajat pedig már nagyon kéne!!!

 

Előzmény: MEC GYVER (17698)
MEC GYVER Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17698

Kellemes Húsvétot mindenkinek!!

 

 Üdv  jozsitraktor ! Kaptam alapanyagot.....

 hétvégén megkeresem a szűrőfedelet és hozzáigazítom a tomítést......

Előzmény: jozsitraktor (17449)
kisdutrancs Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17697

Csoszogi bácsi kicsit másképpen! :-))

 

 

http://indafoto.hu/kisdutrancs

szabosti Creative Commons License 2012.04.09 0 0 17696

Üdv!

 

mi kell?

 

privátban mert ez Dutra fórum és nem alkatrészbőrze.

Előzmény: kavicsos64 (17695)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!