Keresés

Részletes keresés

gyusy Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15934

Szép estét néktek!

Novemberben (ha jól emléxem) segítségeteket kértem,azon problémámmal,hogy van egy 4Le Techunsen motorom ami tarátán járt,ezt akkor orvosolni látszottam-mivel a karbi puccen után szépen egyenletesen járt a mai napig:Ugyanis a hidegre való tekintettel tán de nyögve nyelősen tudtam csak indítani,utánna pedig igen össze-vissza (tarátán) járt.Gondolok arra,mivel régi a benya,és vagy vizes lehet ezért a taráta járása,és nehézkes indítása??!!Vagy ujboli karbi pucolást kell alkalmaznom???

Okosságos ötlet??Előre is köszönöm!!

kicsikocs Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15933
gurítós Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15932

Magára a kerék tengelyére szeretném tehát függőlegest. Fokhagymát és paprikát szeretnék vele dikkelni(tolikapázni, sorkörművelni), 3ha lenne a terület 40cm sortávolsággal. Elméletem szerint a gép nem lenne egyáltalán megterhelve mert egyszerre 2 sort vinne.

Előzmény: Lacman68 (15931)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15931

Üdv! Függőleges,vagy vízszintes tengelyűhöz keresel ?

Előzmény: gurítós (15929)
Sanyi apó Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15930

Köszönöm, de egyenlőre gondom van a megnyitással, de estére jön  a segítség!

Előzmény: kosi1973 (15921)
gurítós Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15929

Üdv mindenkinek. Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy van egy Briggs & Stratton Series 675 6le rotakapám, szeretnék rá egy felezőt mert az idén nagyon nagy szükségem lenne rá és ki tudnám használni. Tudnátok mondani egy pár ötletet esetleg ha már valakinek van tapasztalata akkor azt is nagyon szívesen fogadnám. Milyet vegyek? Honnan érdemes beszerezni? Mekkora az élet tartama?......

Előre is köszönök mindent.

lacy63 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15928

roszada=rozsda

ma reggel kicsit dadogós az ujjam

Előzmény: lacy63 (15927)
lacy63 Creative Commons License 2013.01.08 0 0 15927

Szia! 

Én a  huszonéves 4HP RK-val tizenöt éve 2x3 kapával járok gond nélkül. Az ásómat eszi a roszada, mert ásásra is ezt használom. Tavasszal le szoktam venni a tárcsákat is róla és csak a kapák teteje villan elő a földből. Van egy 3 éves Robi 156 DM is. Szerintem gond nélkül vinné a 2x4-et.

Előzmény: kosi1973 (15925)
F600 ppm Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15926

Csao! Nekem az 5.5 lovas Honda simán elviszi a 2x4 kapatagot.

Előzmény: kosi1973 (15925)
kosi1973 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15925

Üdv Mindenkinek!

 

Adott egy (állítólag) 6HP-s Briggs motor. Történetesen egy ROBI 156 DM.

Eredetileg 6 kapataggal. Szerintetek mit produkálna 8 (2*4) kapával??

Lki1 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15924

Egy öreg szaki mondta, hogy "a legolcsóbb alkatrész a zsír, és az olaj".

 

Ebből a gondolatból mindenki azt szűr le, amit akar.

Előzmény: Brana Pál (15923)
Brana Pál Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15923

Visszatérve az olajcsere témához.

 

Áhíthatjuk magunkat a marketingfogásoknak: Long life oil ill. 50 üzemóra. A 40 fokbanormál  végzett rotálás normál körülmény egy léghűtéses Briggs otornak??? Hiszen ezek kapálógépek amiket javarészt nyáron kell használni !!!

 

Nekem úgy nyugodt a lelkem ha tudom , hogy azt a pár ezer forintot nem az olajcserén próbálom megspórolni.Több Fórumtársnak is szintén már igen nagy értékűre rúg  a gépparkja. Vajon érdemes halogatni a dolgot??  hiszen 8Hp alatt elég 6-7dl / gép.

 

Persze mindenkinek szíve joga eldönteni miként cselekszik és meddig szereté használni a nagy becsben tartott gépét :))

 

Lacman68 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15922

Üdv! Nekem két pár is van eladó...Vissza lapozva fotókat is láthatsz róluk.

Előzmény: Fsanyi88 (15915)
kosi1973 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15921

Sanyi apó!

 

Kérésedre küldtem mailt. Remélem segítenek a képek.

Crusnik Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15920

javítás nem alá a lehajtás házhoz...

Crusnik Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15919

az a baj hogy az alsó lehajtás házhoz csatlakozik a gép alat és ez a vékony cső szarvnak megy oda az öntési formába nagyobb cső nem férne oda de néztem talán a csharlinak is a lehajtási háza olyan mint ennek csak a szarva másmilyen.. többnyire miket láttam mind a gép mögé volt fogatva nem alá a szarvaknak..

Előzmény: Frenk05 (15917)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15918

Hogyne! Ducati Brumital s.r.I. Italy. MPM-10 (210 cm3, 10 LE) és MPM-2 (43 cm3, 2 LE). Frankó kapálógépek, akár 8 kapataggal. Főként az MPM-2 -t imádom minden tekintetben. Hálás dolog javítani. 

Előzmény: dutrás bandi (15913)
Frenk05 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15917

Ha saját magad akarsz rá csinálni ,legerősebb a 3/4" os vizvezeték cső . Ahhoz van idom is a hajlítások elkerülése végett ! Vagy beszélsz 1 központifűtés szerelővel mert nekik van csőhajlítójuk és ők megoldják neked amilyenre kell !

Előzmény: Crusnik (15896)
Fsanyi88 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15916

Az lemaradt az előbb,hogy Robi Rekord 250 T-hez kellene a kasza...

Fsanyi88 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15915

Jónapot az Uraknak!

Lassan itt a tavasz, aktuális lesz a kasza téma. Valakinek nincs esetleg eladó alternáló kaszája elfekvőben? Lejjebb látam egy 10 Lovas briggs motor hírdetését. 50 e ért elég ütött köpöttat, sztem elég drága, most az ősszel egy komplett Rekord 250T-t vettünk póttal meg egy RK-04-el együtt 80 ezerért.  Igaz csak 8 lovas a motorja, de sztem jobb vétel volt. Esetleg valakinek nincs  Rekord-hoz vas kereke eladó?

 

adingos Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15914

Olasz dukatti gép.

Előzmény: dutrás bandi (15912)
dutrás bandi Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15913

sziasztok ismeritek a MPM típusú gépeket ????

dutrás bandi Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15912

sziasztok ismeritek az mpm márkát ???? 

albertjani Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15911

Pont ezért írtam, hogy nem pont RK-s motorba.

 

DE! el kell dönteni, hogy a márkanevet vagy a tartalmat fizetjük-e inkább?

 

A motorgyártó saját márkás ásványi olaja már majdnem annyiba kerül, mint egy átlagos szintetikus. A szintetikus meg sokkal jobb.

 

Én huszonéves autó motorjába is félszintetikusat haszálok ( a fullszint túl drága lenne :) ), érdekes módon ez még a csere előtt sem feketedik meg, Az ásványi meg szinte egyből.

Előzmény: Törölt nick (15910)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15910
A te motorod sokkal fejlettebb rendszer. Olajszivattyúval, és ami a legfontosabb, olajszűrővel. ĺgy az olaj a szilárd szennyezőanyagoktól mentes lesz. Gondolom nagyobb csereperiódus következik ebből. Érthető tehát a szintetikus.
Előzmény: albertjani (15909)
albertjani Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15909

Nem pont ilyen motorba, de 

 

Pl. én Castrol Edge teljesen szintetikus 5W-30-at használok. Nem sokkal drágább, mint a sima "gyári" 30-as.

 

Mert a könyve is azt ajánlja, ha nem csak nyáron üzemel a gép. 

 

Ásványi olajnál az olaj és az adalékai is öregszenek, míg szintetikusnál csak az adalékok.

Előzmény: Törölt nick (15903)
Lki1 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15908

Egy motorban vannak szennyeződések, (ez alatt értem a régi olaj maradványait is) ami leindítja az olaj gyantásodását, savasodását. Nem beszélve arról, hogy nem tökéletesen zárt rendszer egy motor olajtere, tehát a nedvesség is tud dolgozni...  Egy kétszáz literes hordóban (ha le van zárva) ezek a feltételek nem állnak fenn. 

Azért megjegyzem, hogy ahol 200 liternyi olaj van, ott azért nagyobb a készlet forgása általában...  :)

Előzmény: Zsolti 2105 (15907)
Zsolti 2105 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15907

Üdv akkor  ha megbontom a 200 l motorolajos hordót,akkor  célszerü még azon a héten elhasználni? mert ugye bár meg léett bontva  a csomagolása :)   

Előzmény: Brana Pál (15901)
abodi72 Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15906

Kis fantáziával és koppintva :) lehet belőle valami :)

Előzmény: adingos (15905)
adingos Creative Commons License 2013.01.07 0 0 15905

Ezt még spékeld meg azzal, hogy nem te húzod a cájgot hanem a robi .

Előzmény: abodi72 (15904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!