Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dorkapapa Creative Commons License 2010.06.07 0 0 59828
Sziasztok,

hátha valaki tud tippet adni (esetleg létezik ilyen típushiba).

2006-os 1.3-as benzines Swift:

bekapcsolt légkondival kezdetben hűt (szóval a kompresszor megy), majd elkezd melegedni a levegő és ezzel párhuzamban felforr a hűtőviz. Kondi nélkül tök stabil a vízhőmérséklet.

Alapjáraton, bekapcsolt légkondival erősen ingadozik az alapjárat, amikor bekapcsol a kompresszor, akkor leesik a fordulatszám, majd - gondolom a vezérlés hatására - felugrik 1400-1500/p-re. Más autón is látni némi ingadozást, de messze nem ilyen markánsan.

Van esetleg tipp?

köszi:

botond
Tufaaa Creative Commons License 2010.06.07 0 0 59827
Legújabb swift igazi képek
Myswift-teamről másolva
sumi19740807 Creative Commons License 2010.06.06 0 0 59826
Helló!

Nem rossz ez a Merci reklám:)
kkn Creative Commons License 2010.06.06 0 0 59824
Húzd meg a kesztyűtartó hátsó falának tetejét magad felé, hogy annyira behajoljon, hogy kétoldalt is beljebb húzza a füleket, és akkor ki lehet buktatni egyik, meg másik oldalon.
Előzmény: Törölt nick (59823)
Köny Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59822
Ugyanezt írtam itt kb. 3 hete.;o) A gyárudvar tele van új Swifttel.
Előzmény: AFUTO (59808)
kkn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59821

Európában? Ugyanúgy japánban tervezik ezeket is. Ott is ezekkel a motorokkal ment a Swit, mínusz diesel, plussz 1.2. Amiket errefelé kapni, azokat is tervezgetik. Volt a régi Swiftes generáció, azután a Wagonnal jött egy újabb, majd az Ignis megint egy újabbat. Azt vitte tovább a swift, meg nagyobban az SX4. Most ezek megint át lettek tervezve, meg jött a Splash 1.2, meg visszatért az 1.0, persze megújítva. A VW lépett végre egy normálisat, 10 éve ezek a 3 hengeres sima 1.2-k mentek 60 ló körül, meg lebutított 1.4 75-80 lovasak. Ugyanazon az áron a Suzuki erősebb, nagyobb motorokat adott. nem csoda, ha végre lépniük kellett. Ez idő alatt a Suzuki folyton váltogatta a motorjoait, mint leírtam.

 

Most a Suzuki megint újít az új Swfithez a motorokon. Annyi, hogy még nem akarja meglépni a turbót. Az nem ócsó, de itt van még az 1.5, 1.6, ha rentábilisan akarja őket eladni, nyomni kell ezeket tovább, minek turbózzon az 1.2-n?

Előzmény: Törölt nick (59817)
kkn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59820

Már valahol volt egy kémfotó a belsejéről.

 

A Suzuki most óvatosra jtszik, valószínűleg ezért lett ilyen. Meg ezek szerint nem voltak rosszak a gyártási időszakra vetítve az eladási görbék. Valószínűleg, ha megéri a következő szériát, akkor már hozzányúlnak jobban, mert igencsak túlhaladott lesz a forma.

Előzmény: AFUTO (59815)
BoGar Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59819
Sok márkánál egy új típus azért jelentősen átalakul a következő sorozatra (Astra
Aha, persze. Hányadig generáció is, ami megváltozott, és már nem is hasonlított a Kadettra? Ha jól mondom, kb az ez előtt generáció volt az. Jó ideig alig lehetett megkülönböztetni a régit az újtól.
Előzmény: AFUTO (59815)
t.lantos Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59818

itthon nem venne a sok bolond a 600 kobcentis 64 lovas motorral.

a vw benzineseket nem tamogatom. a japanok motor teren nem kicsit jobbak, mint a nemetek.

 

Előzmény: Törölt nick (59817)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59817
VW-dízelekről írnak... A VW 1.2, 1.4 TSI benzineseket kéne betenni... A ma létező legkorszerűbb motorok ezek. Nagy teljesítmény, kis fogyasztás. Nem értem a suzukit. Japánban évek óta tapasztalata van a kis benzinmotor + turbó gyártása terén, Európában meg bénáznak és le vannak lassulva a fejlesztésekkel.

Én nagyobbnak, ill magasabbnak látom a swift III-at a videó alapján. A szélvédő is nagyobb, döntöttebb mint az elődé.
AFUTO Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59816
...Valamivel nagyobb lesz az új padlólemezre épülő Swift az aktuális modellnél, de arányai nem változnak számottevően. Lecserélik a fényszórókat és a hátsó lámpaburákat....

Ezt írja a linkelt cikk.

A hátulját tényleg alaposan átszabták, bár a középre/alulra helyezett ködzáró maradt. A lámpa előrenyúlik majdnem az ajtóig amolyan peugeot-os módon, fehér burával.
Az elején van egy alsó spoiler-szerűség (ld új Polo).
Sajnos az oldalát nem tudtam megfigyelni.

Előzmény: kkn (59812)
AFUTO Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59815
Nagyon jó hasonlat a Golf V-VI, biztos vannak új lemezek, de erősen kell hunyorítani, hogy észrevegye az ember (legalábbis kívülről).

Sok márkánál egy új típus azért jelentősen átalakul a következő sorozatra (Astra,

Első ránézésre, félig fólia alatt vasfelnivel nem egetrengető a különbség, ezért mondtam, hogy erős FL. Pl azért sem tűnt fel elsőre, mert a színek nem újak (legalábbis amiket tegnap volt szerencsém látni).
Mindenesetre én kíváncsi vagyok, főleg a belsejét illetően, anyagok és összeszerelés terén. Már a Splashnél is látni igényesebb dolgokat, de keveset.



Előzmény: kkn (59812)
kkn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59814

Annyit még, hogy ilyen alapon az SX4, meg a Splash is erősebb facelift, mert a padlólemez azonos, sok elem szintén. De azonos alapokon új modell. Ez lehet, hogy azonos alapokon, de új széria azonos modelből.

Ha sikerül egy hegesztővel találkozni, attól én is megkérdezném, hogy az előző Swiftből van-e azonos lemez. Vagy minden új.

Előzmény: AFUTO (59811)
kkn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59813

Nekem az erős facelift a Daewoo Racer-Nexia. Az teljesen új orr, far, de oldalt ugyanaz.

Szerintem akkor facelift, ha azért marad az előző verzióból felismerhető elem. Vagyis nem változik teljesen meg az autó.

Előzmény: AFUTO (59811)
kkn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59812

Igen, új. Egyes lemezek biztosan változtak, magasabban van pl. a csomagtartó alsó küszöbe. Az orra nagyobb lett. Meredekebb az övvonal, de nem tudom, az alapváz, padlólemez mennyire változott.

Kívül facelifnél több, mert nincsen azonos külső karosszériaelem. A belső , mint írtam, teljesen más. Csak a lemezek alatt lehet egyezés. Így már nem simán facelift. Olyasmi lehet, mint a Golf V-VI. Talán kicsivel több.

Előzmény: AFUTO (59811)
AFUTO Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59811
Ez egy erősebb facelift, nem több.

Új kódja van a gyárban?
Előzmény: kkn (59810)
kkn Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59810
A laikusnak nem igazán fog feltűnni a változás. Így talán kevesebben mennek be a szalonba, hogy meglátnák, belül azért már más lett. Tisztára Kizashis, de ez nem baj szerintem, nekem tetszik.
Előzmény: AFUTO (59808)
grafikus17 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59809
http://www.origo.hu/auto/20100604-uj-suzuki-swift-video.html
AFUTO Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59808
Tegnap láttam tréleren egy pár db-ot.
A háta feltűnően más lett, elölről viszont alig észrevehető a változás.

Előzmény: kkn (59756)
BoGar Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59807
Mennyit enged a feléből? :D
Előzmény: batyja (59803)
batyja Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59806
a fene:))
akkor tárgytalan..
Előzmény: Tufaaa (59805)
Tufaaa Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59805
nemigazán szeretnék engedni, próbáltam úgy belőni hogy olcsó legyek :)
Előzmény: batyja (59803)
Swennson Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59804
Ja, 8500.:)
Előzmény: batyja (59803)
batyja Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59803
alkudni lehet?
Előzmény: Tufaaa (59799)
BoGar Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59802
Ha lenne most rá keret, be is szerezném. :)
Előzmény: nappapa (59800)
Tufaaa Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59801
:) köszi
Előzmény: nappapa (59800)
nappapa Creative Commons License 2010.06.04 0 0 59800
Tudom, nem szorulsz rá, de tanusíthatom, hogy nagyon kényelmes, és praktikus ez a könyöklő...

bocs
Előzmény: Tufaaa (59799)
Tufaaa Creative Commons License 2010.06.03 0 0 59799
van néhány ilyenem eladó :) full fekete és full szürke színben, 7500ft darabja.
1 Saját autómban megtekinthető, kipróbálható
e-mail: tufaaa@gmail.com
Tufaaa Creative Commons License 2010.06.03 0 0 59798
simán javítható, ne vegyél azért újat :)
Előzmény: microdimension (59797)
microdimension Creative Commons License 2010.06.03 0 0 59797

Remélem nekem is mákom lesz, de a felső fülből egy darab is letört, igaz megvan, mert zsebrevágtam.

 

Az alsó meg símán elpattant. A mocitető meg két helyen is behorpadt. Egy helyen befelé, egy helyen kifelé:-(

Előzmény: Tufaaa (59792)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!