Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dieselboyrlz Creative Commons License 2011.03.13 0 0 2737

Sziasztok

 

A gumijaimat lecseréltettem nyárira.Télen lemezfelnim volt 16os jeladó nélkül mikor lecserélték a gumikat és a felniket kitettem otthon már akkor jelzett 1x,hogy defektem van... aztán ez a jelenség akkor elöször történt és azóta se. de most viszont vissza lett rakatva a nyári akkor azt hol tudom megnézni , hogy rendes e a guminyomásom, vagy hogy egyáltalán veszi e az adást?

 

Köszi

kcsado Creative Commons License 2011.03.12 0 0 2736

Szia Lux Kapitány,

 

Hasonló cipőben járok szintén kettőstömegü lendkerék projectben ügyködöm. 

Árak alapján 2.0 HDi:

- lendkerék gyári 53.000 Ft Pszervízből!! (kaptam árat 153.000-ról is) Sikerült beszereznem szerencsére az alacsonyabb árért.

- kuplung szett gyári 87.000 Ft utángyártott Valeo(OE beszállító)  65.000. 

- csere 40e ami tartalmzz két talpas gömbfej cseréjét is.

 

(A talpas gömbfej árát a gyár szintén levitte. Most 19.7! korábban állítólag 30e felett volt Utángyártott legkedvezőbben 14e)

 

Csak kuplungszett csere esetén nem szükséges cserélni a lendkereket csak akkor ha futott kilométer  indokolja. Viszont 53e beszerzés esetén talán igen....

Lendkerék csere esetén ajánlott a kuplungszett csere is. 

 

üdv,

Csaba

Előzmény: Lux Kapitány (2722)
TamásDBT Creative Commons License 2011.03.11 0 0 2735

Trafó vagy injektor, nekünk is volt ilyen gondunk, az egyik nyektor megadta magát, csere aztán no problem, vidd el diagra, vagy hívj fel aztán megoldjuk! :)

Előzmény: 405GRX (2733)
raider Creative Commons License 2011.03.10 0 0 2734

Ha 20+ éves lenne az autó, akkor simán mondanám, hogy nem porlaszt az injektor rendesen/falsot szív valahol.

Előzmény: 405GRX (2733)
405GRX Creative Commons License 2011.03.10 0 0 2733

Igen, alapjáraton is, ha onnan gázt adsz, érzékelhető, hogy lassan pörög fel a motor, és közben van egy érzékelhető rántás, mintha kihagyna egy henger. Fokozatos, finom, lassú fordulatszám-emelésnél nem érzékelhető ugyanez alapjáratról.

(Maga az alapjárat egyébként stabil, nem ingadozik, hidegen 1100 körül, melegen 750-800 között.)

Előzmény: raider (2732)
raider Creative Commons License 2011.03.10 0 0 2732

Alapjáraton is csinálja, vagy elő lehet idézni pl. fordulatszámemeléssel? Esetleg érdemes lenne venni ebben az esetben egy hidegindítóspray-t, és álló helyzetben kipróbálni, hogy a használatával (effektíve a hengerbe jutó töltést dúsítva) javul-e a helyzet, mert akkor egyértelműen dúsítási probléma. Ha nem a gyújtás hibája, akkor lehet, hogy 1 v 2 injektorfej nem működik rendesen, ill. falsra gondolnék én is, de ha megnézték hogy nem az.....

Előzmény: 405GRX (2731)
405GRX Creative Commons License 2011.03.10 0 0 2731

Sziasztok, én egy céges 407 2.0 benzinessel (EW10) járok, és van egy problémám, amiben talán tudtok segíteni. (Rákerestem itt a fórumon belül és máshol a Neten, de sok konkrétumot nem láttam eddig, csak a HDI-khez kötődő jelenségeket.)

 

A gondom az, hogy az autó iszonyatosan sokat rángat alacsony fordulaton. Hidegen-melegen egyaránt, hidegen annyira erős szokott lenni a jelenség, hogy néha a garázsfeljárón sem jutok ki reggel. Kb 1000-1500 fordulat között gázadásra megtorpan, nem pörög fel, csak egy jó másodpercnyi kihagyás után. Alapjáratról megrúgva pedig úgy érződik, mintha egy henger kompletten kihagyna pár ütemet. Nagyon idegesítő a probléma, elindulásnál, és főleg 2-ben gurulva, egyszerűen nem indul meg az autó, hanem elkezd rángatni, ilyenkor az egyetlen orvosság az, ha lepadlózza a sofőr a gázt.

 

Márkeszervízben járt az autó, ahol gyújtásproblémára gyanakodtak, kicserélték a gyújtótrafó sort, de a probléma nem szűnt meg. Aztán járt egy másik szervízben, ahol mindent átnéztek, állítólag a motorvezérlés a legfrissebb verzió, hibakódot nem írt ki, csöveket átnézték, falsot nem szív sehol, semmi mechanikus gondot nem tudtak diagnosztizálni. A tanácsuk annyi volt, hogy hidegen járassam 20-30 másodpercet, mielőtt elindulok, mert ezeknek az EW10-eseknek állítólag "gyárilag szükségük van erre". (Furcsa, hogy a kollégáim hasonló motorú 407-esei nem produkálják a hibát). Ez a módszer legfeljebb annyit segít, hogy hidegen ilyenkor el lehet indulni vele rángatás nélkül, de a probléma ettől továbbra is érzékelhető, csak kevésbé látványos.

 

Van esetleg valakinek ötlete, tapasztalata?

 

(Mivel céges az autó, ezért nem nyúlhatok bele otthon, nem vihetem máshova, de ha valami konkrét ötlettel oda tudnék állítani a szakikhoz a márkaszervízben, talán segítene a megoldásban - ha már maguktól nem jönnek rá).

dieselboyrlz Creative Commons License 2011.03.10 0 0 2730

Sziasztok!

 

A jó idő közeledtével sajnos közeledik a gumivásárlás:( a gyári méret ugye az 215/55/17 szerintetek a 225/55/17 is jó lesz? vagy akár a 225/50/17?  köszi

Lux Kapitány Creative Commons License 2011.03.10 0 0 2729

Jancsi66!

birobandi!

userik!

csbakiss53!

 

 

Nagyon szépen köszönöm nektek a tanácsokat, illetve a linkeket kettőstömegű lendkerék ügyében. Így már barátságosabb az ár, remélem azzal nem lehet baj, hogy esetleg nem fog stimmelni az alkatrész (hiába alvázszám alapján azonosítják).

 

Köszi még 1x!

 

Balázs

birobandi Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2728

Szia gasparv!
Ebben szinte biztos lehetsz, mert a kettőstömegűnek pont az funkciója, hogy a rugalmas megoldásával csökkent minden rezgést, ami a dizel sajátossága.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: gasparv (2727)
gasparv Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2727

Sziasztok!

 

Véleményeteket szereném kérni, ha cserélném a lendkereket és a kuplungot, felmerül bennem hogy ez a termék milyen lenne? (1,6 HDI)

Úgy hallottam a motor alapjárata  nem lenne annyira egyenletes? (!)

 

http://www.horpicar.hupont.hu/1/peugeot307110lekettostomegu-lendkerek-atalakito-szett

 

Üdv.: G.Viktor

 

csabakiss53 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 2726

Szia Balázs!

Én is találtam Neked barátságos áron lendkereket:

http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/citroen_peugeot_volvo_ford/peugeot_407_136_le_citroen_ford_volvo_136_le

Üdv.: Csaba

Előzmény: Lux Kapitány (2722)
userik Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2725
Előzmény: Lux Kapitány (2722)
birobandi Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2724

Szia Lux Kapitány
Nem cseréltem még kuplungot, de nem kötelező a kettős-tömegüt és a kuplungot együtt cserélni. Azért szokás, mert általában a kettős-tömegű is addigra "elfárad", mire a kuplung elkopik. Amennyiben az enyém ilyen állapotban maradna kuplung csere idejére, mint amilyenben most van, biztosan nem cseréltetném ki.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: Lux Kapitány (2722)
Jancsi66 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2723

Szia Balázs!

A kuplungot sajnos célszerű együtt cserélni a kettőstömegű lendkerékkel, ami valóban elég zsebbe nyúlós dolog. Én még tavalyelőtt nyáron cseréltettem, akkor nekem munkadíjjal együtt 270e-be volt. Eredeti gyári került bele, nem is gondolkodtam másban, de így legalább nyugton vagyok, hogy azóta sincs és még jó darabig nem is lesz gondom vele. Egyébként úgy tudom utángyártottban létezik olcsóbban.

Üdv! Jancsi  

Előzmény: Lux Kapitány (2722)
Lux Kapitány Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2722

Urak!

 

Közeleg az idő, amikor rá kell szánjam magam egy kuplung cserére.

Azt már "benyeltem", hogy egy egész szettet kell cserélni, javítani nem lehet / szokás.

De most azzal riogatnak, hogy ezzel együtt a kettős tömegű lendkereket is cserélni kell (vagy szokás?).

 

Van köztünk olyan, aki mondjuk az elmúlt fél-egy év során cseréltetett kuplungot és lendkereket?

Mekkora összeg volt?

Érdemes-e lendkerék ügyben felújítottat keresni (vagy nem is létezik olyan)?

Az új ára a servicebox alapján cirka 150eFt, úri passzióból nem dobnék ki feleslegesen ennyi pénzt rá (főleg úgy, hogy jelét nem látom, hogy rossz lenne).

 

Köszi,

Balázs

 

 

userik Creative Commons License 2011.03.05 0 0 2721

Itt mindent meg lehet találni a vezetői engedély és forgalmi engedély bevonásának feltételeiről.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0000035.BM

userik Creative Commons License 2011.03.05 0 0 2720

Hello!

 Nem kötekedek, de ahogy irtad neked is elvették majd vissza adták a forgalmidat.

MERT buták voltak, és nem voltak tisztába a jogaikkal, jogkörükkel.

 

Ezt csak azért írtam, mert tudom , hogy ha kéri sem vagy köteles a motorháztetőt felnyitni.

 

Ők meg nem nyulhatnak semmihez, csak akkor ha már korlátoztak személyes szabadságodban, vagyis előállításodat kezdeményezték, mait meg nem tehetnek csak úgy.

 

Tudom mert 6 évig voltam rendőr. Nállunk is sok olyan eset volt, hogy a járőr elvette a forgalmit, vagy a rendszámot is, aztán mehetett a tulajhoz vissza adni égő pofával.

 

A rendőr csakis kizárólag egy rendkívüli műszaki vizsgára rendelheti be az autót, ha ő úgy véli engedély nélküli átalakítás lett kivitelezve.

 

Üdv Erik.

Előzmény: Erikaviking (2719)
Erikaviking Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2719

Akkor ezt mond meg a rendőröknek is. De erről nem akarok vitázni, nem viccből írtam. Ha eljössz Veszprémbe megnézhatad a papírokat, és szívesen szólok a srácnak, hogy van aki meg tudja oldani az ügyét.

Egyébként rengeteg autón ránézésre látszik, olyan meredek színeik vannak, na meg ott a trafó is.

Nekem anno motoron vették el a forgalmim mert szélesebb volt a hátsó gumim mint a gyári. Hogy honnan tudták az út mellől milyen széles a gyári nem tudom. De elvették, és a helyi kapitányságon kaptam vissza kb 1 hét múlva bírság nélkül.

 

Előzmény: userik (2708)
Apis Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2718

Sziasztok! 

 

Az ajtókárpitot szeretném leszerelni mert  recseg a hangszoró, az egészet egyben lehet levenni? 

Vagy az alsó rész is lejön külön.

Ha valaki szerelte már le legyenszíves írja le hogyan kell.

 

Üdv Peti

pisti2216 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2717

Hello mindenkinek, ma reggel neki áltam és ki szereltem a katalizátort belőle, kitisztitottam hát nem mondjam hogy milyen koszos volt, furtam rajta 4 lukat  és ez után vissza tettem, el mentem egy körre vele, hát azért  eléggé érzékelhető a külömbség, de viszont még mindig van egy problémám ami a tisztitás előtt is meg volt, a lambda szonda  itt ott fel villan és ilyenkor ugy veszem észre a teljesitményből is vissza vesz a masina, ha valaki cserélt már ilyet az meg tudná pontosan mondani hol találm, olvasgattam stb. nagyából tudom hogy a kipufogó és a motor közelébe kell lennie , de ha valaki meg tudná mondani pontosan hol azt meg köszönném, 2004 es tipusu 1.6 HDI

rsi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2716
Előzmény: zumi1974 (2712)
rsi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2715

Szia!

 

Emlékeim szerint kb. 69.000 Ft a gyári készlet a servicebox adatai alapján...

 

Üdv!

 

rsi

Előzmény: zumi1974 (2712)
csabimiskolc Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2714

A kijelző cserével kapcsolatban még annyit,hogy aki azt mondja hogy tanitani kell az sem hazudik mert ha kétzónás klima nélküli autóból veszed ki a kijelzőt és a tied kétzónás akkor meg kell neki tanítani a klima kijelzést. a többi funkció az ugyanaz. Ha cseréltek lehetöleg ezt kérdezzétek meg hogy miböl lett kiszedve.

zumi1974 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2713

szia renbor!

 

koszom neked is hogy visszairtal, es ugy dontottem hogy marad akkor a regi dolog.

nem piszkalom meg a verdat vegul is ezzel is latok.

 

udv:tamas

Előzmény: renbor (2703)
zumi1974 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 2712

szia rsi!

 

koszi szepen a segitseget, de azt hiszem akkor marad a normal izzo vegul is az is jobban vilagit az atlagnal.

egy kerdesem lenne meg hozzad amire meg nem kaptam valaszt, az a parkolassegito rendszer.

van valami infod hogy mennyibe kerulne csak a hatso erzekelokkel szerelve?

nem ragaszkodok masik kijelzohoz.

 

udv:tamas

Előzmény: rsi (2704)
M.Joe Creative Commons License 2011.03.03 0 0 2711

 

Sziasztok!

 

Aki két éve ott volt nem csalódott. Szeretettel meghívunk minden PUG tulajt és szimpatizánst.

 

http://fabianbp.peugeot.hu/hu/peugeot%20_vilaga/Hirek/mindenmas/peugeot_talalkozo

 

Joe

csabimiskolc Creative Commons License 2011.03.03 0 0 2710

Sziasztok !

 

Sikerült kicserélnem a kijelzőt és biztosra mondhatom hogy nem kellett tanitani.

Az egy másik dolog ,hogy ugyanolyan csikos mint a másik volt de hétfőn cserélem egy másikra, még van a telepen 4 db valamelyik csak jó lesz. Csak azt nem értem hogyha tipushiba miért nem hivták vissza az autókat kicserélni egy másikra.

szultanka1 Creative Commons License 2011.03.03 0 0 2709

Mostanában már nem kell szemmel verniük a fóliát, van kütyüjük amivel a fényáteresztő

képességét mérik százalékos arányban. Szóval csak óvatosan.

 

Egyébként nekem azt tanácsolták ne rakjak utólagos xenont, mert megbolondítja az ablaktörlőt.

Ez így van vagy sem azt nem tudom.

Igaz nem is állt szándékomban beszerelni.

Előzmény: userik (2708)
userik Creative Commons License 2011.03.03 0 0 2708

És a rendőrök hogyan állapították meg, hogy xenon vagy nem az izzó?

Ugyanis a rendőr nem adhat szakvéleményt, hanem csak berendelheti műszaki vizsgára a kocsit.

Addigra meg vissza kell rakni az eredeti izzókat.

 

Ez olyan mint a fólia, a rendőr szeme nem hitelesített, hogy a fényáteresztő képességet megállapítsa, tehát csak elrendelheti az időközi műszakira.

Előzmény: Erikaviking (2706)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!