Egy ideje típusváltáson töröm a fejem, ezért úgy gondoltam legelőször ezen a fórumon teszem közzé, hogy eladósorba kerül a család szeretett limuzinja. Az eladási szándék mögött nem más áll, mint, hogy nem tudom magam túl tenni azon, hogy nekem még ha kicsit öregebb is de 124-es esetleg egy 210 -es Mercedesem legyen.
Róla annyit, hogy 2000-es évjáratú 2000 cm3-es diesel, az órában 189 ezer van. 2003 ban hozta be az a szintén autószerelmes személy Németből, akitől én 2007. februárban egyébként jó állapotban megvásároltam. Mióta nálam van kicseréltem a légtömegmérőt, termosztátot, néhány szilent is ki lett cserélve, a műszerfalban az összes égőt újra cseréltettem, valamint 2010. november végén az adagolót Hódmezővásárhelyen teljesen feljavíttattam. Arról természetesen dokumentáció is van valamint egy év garancia. Fogyasztása nálam, 80-100-as tempónál 5.2-5.5 l/100 között, a téli üzemmódban sem haladja meg a 6 l-ert.
Megpróbálok feltenni képeket, de az nem biztos, hogy sikerül.
Na-ná hogy jobb!!!!! Nem beszélve arról, hogy most tökéletesen védve van a távirányító elektronikája, ha ne adj isten vízbe is ejteném. Összerakás után több soron is gondosan átkentem még jó minőségű műszerfal ápolóval, és most valóban úgy néz ki mint egy új indító kulcs.
Egyébként amikor az autós boltban előálltam a kéréssel, mind a két eladó bután nézett rám egészen addig, míg az általad megadott gyári cikkszám alapján rá nem találtak a számítógépes rendszerükben a kérdéses "külső héj távirányítóhoz"- ra.
Valaki elmondta, hogy lehet helyrerakni a műszerfal ciripelését, és most szeretném megköszönni Neki!!! Egész más lett a kocsi hangja. A szellőzőrácsot nem fogta egy csavar sem, simán ki lehetett pattintani. A kivételnél meg csak a riasztó érzékelőjére kellett figyelni, nehogy leszakítsam. A három rögzítőcsavarből kettő jó volt, a harmadik viszont félig ki volt tekeredve. Már nincs. :-) Én (ha jól emlékszem) T35-ös torx kulcsot használtam hozzá.
Óóó,nehogy azt hidd-van pár ismerősöm nagy arcal és pénztárcával,de némely szervíznél magukhoz nyúlnak az off márkáknál-pedig 4 éves Lexus is van köztük pl..... ;-)
Azt hiszem, ha valóban sikerül átalakítani sima adagolósra akkor az sokunkat fog majd érdekelni. Egyébként én még nem hallottam senkitől, hogy ezt így is meg lehet oldani.
Mindenképpen tájékoztass engem-minket a fejleményekről.
Az fasza lehet. Azt dobd ki a kukába tényleg. Azzal nem érdemes szarakodni. Merre laksz? Ha pest környékén akkor nézz el ebbe a bontóba. ők korrektek és nem basznak át. Ha nagy gebasz van mi is ide járunk: http://www.opelalkatresz.com.
Meg ha gondolod a melóhelyemre is benézhetsz. Az általunk beszerzett alkatrészekre amiket beépítünk adunk kedvezményt az ügyfeleknek.
Fix sport futóműszett? Ajjaj. Mi egy tigrába raktuk bele. Mentünk egy kört ott a műhely utcájában ami elég sz@r minőségű. A tömés kihullott a fogamból és az már teljesen mellékes, hogy k.va kényelmetlen volt vele minden kissebb kátyú amibe belementem... Ne csinálj szegény családi autóbol hülyegyerek verdát :)
Nekem annak idején az első felujítása és a hátső cseréje (MONROE) volt 32, most már kicsit több, de szereléssel együtt így is baráti szerintem a 36e a 4dbra.
Én ott vettem észre hogy valami nem stimmelt, hogy nagyon "ideges" volt a kocsi segge, föleg mikor kanyarodva mentem át valami úthibán vagy villamos sínen. Az elsőnél, meg erősebb kigyorsításkor el kezdett pattogni a kocsi orra. Azóta tényleg érezhetően jobb a kocsi stabilitása.