Jó hogy tettél fel képet, mert nem a dugattyú van megégve a teteje koxos.Ennek oka lehet a szelepszár szimmering, kopott gyűrűk de a képről úgy tűnik kopott a henger.Ez alatt azt értem,hogy a henger tetejétől fél centivel lejjebb van egy kopott nagyobb átmérő a henger közepéig, amiben ha megakad a körmöd, már meg is van a hiba.A videódból úgy hallom nagy a szelephézag, ennek az értéknek 0,05mm nek kéne lenni, maximum 0,1mm.Az olajra visszább olvasva tettem javaslatot indoklással.
Én is kerestem a Praktikerben de sem vidéken sem a neten nem találtam náluk. Igen tényleg hasonló, a polimobilnak van egy első csomagtartója ami szerintem elviszi az egész formát,azonkívül még az ülés formája más, talán ennyi.A Tökölit kérdeztem de két hete nem tudott adni Zt-t, így utőlag jobb is.Én (INNÉT) vettem.Valószínü a többieknek is van tippjük.
60 futott Km után még nem nézünk végsebességet :-)a 40- et 1/3 gázon tudja.Figyelni kell mert menne jobban is, nem erőlködik.A leglényegesebb eltérés a vezérlésben van (igaz ez 50cc) a korábbi zt 35 OHV alul vezérelt felül szelepelt (nyomórudas), ez az újabb és nagyobb OHC felül vezérelt felül szelepelt, a vezérműtengely is a hengerfejben van.
üdv. a napokban a fiam szétszedte a Lofty hibridemet (35cm3, 4 ütemű) régebben írtam a vezérlő miatt, a fiam egyik ismerőse sec perc alatt megcsinálta, kiment egy ellenállás a vezérlőből, illetve elvolt szakadva egy kábel.
És most olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, mert eszi az olajat, és 3 hét után már fekete benne a motor olaj, illetve a dugattyú eléggé megégett,és égett gumi nyomok vannak rajta, hogy az mitől lehet, illetve elég hülye hangja is van. szerintetek cserélni kéne valamit? vagy mehet minden vissza pucolás után (a dugattyú mögötti fémforgács ki lett nagyjából puculva, a blokkot nem tudtuk széthúzni, mert beletört a csavar, és új menetet kellett fúrni)
képek, és a videó a hangról: https://drive.google.com/open?id=0B8Yg_0qLkOrHMnd3T3ktUng5eGM&authuser=0
(a hengerfejben lévő 2 csavaron is állított a fiam, mert nagy volt a holtjátéka, most éppen hogy van holtjáték)
Kedves Fórumtársak! Köszönöm mindenkinek a véleményét. Egyre erősebb a meggyőződés bennem, hogy venni kell egyet. Én Bp közelében élek, és kérdezném, hogy véleményetek szerint hol érdemes megvenni a Z-35-öst?
A napokban a Praktikerben jártam, és a Z-35-re összetéveszthetően hasonlító Polimobil motoros kerékpárt árulnak 183 eFt-ért. Hirdetésben Z-35-öst Tökölön láttam 213 eFt-ért beüzemelve. Mi a különbség a kettő között az áron kívül?
A végsebességéről tudunk valami információt? A régi motorral a zt 35 azt tudom 50km/h val hasít :D de a 40is határeset utazóban! :D Ez így ebben a formában Mit tud?
Az "ős" nagykerekü laposvas csomagtartóssal egy ismerősöm, kétszer megjárta Székesfehérvár- Tiszató távot.Tehát "Petrányi Jen" kérdésére is válaszolva,igaz nem saját tapasztalat de hosszú távot is meg lehet velük tenni egy kis elszántsággal. Ez az újabb motor nagyon hasonlít a 110- es félautómata qvad blokkra, igaz itt nincs váltó.
Röviden nem akar vissza ülni a 2T- re.Viszonyításként, 5 évet használt egy 2T yakimotót a külön olajozásút, ami tökéletesen működik nincs repedve törve szép és jó.Természetesen először összeraktam és beállítottam ezt is, hogy nyugodtan elengedjem.
üdv, van nekem is egy ugyanilyen lofty hibridem, sajnos nagyon sok gond van vele, most az egész blokk, hengerfej szétvan szedve, azt szeretném megkérdezni, hogy nem-e adnál túl rajta?
Majd készítek pár képet és feltöltöm. "padarimre" uj gépében is ez a fajta blokk van.A motoron kívül a kipufogó is más hosszabb.Viszont amit jól gondoltam az olajat 23Km után lecseréltem, csillogott a rengeteg apró szemcsétől ami kijött a motorból.Az olaj amit beletettem MOL DYNAMIC MOTO 4T GP 20W-50 NÉGYÜTEMŰ MOTORKERÉKPÁR OLAJ a lobbanáspont 235 celsius fok. Kifelyezetten motorkerékpár olaj mivel kuplung váltó hajtomű egyben van ezért ebbe a csöpp motorba is jó.
Mnagy, nem tudnál képet feltölteni az új szerzeményről ?:) Nagyon érdekelne a motor hangja. menet közbe is jó lenne egy videó de nem tudom ki próbálja ki. Szerintem sokunkat érdekelne. Kiváncsi vagyok az új motor hangjára. :D Nekem is ZT 35-ösöm van :)
Sajnálom, de semmi érdekes egy több nyelvű füzetecske jobbára a közlekedésről elindulásról megállásról szól.Én is vadászok valami érdemlegesre már egy jó ideje de sehol semmi egyenlőre.A mellékelt képet nem rég találtam, a 4T- hez való, de nincs rajta a korlátozó kivezetés,bár az csak saját magába tér vissza.
Sziasztok!
Egy ideje gondolkozok egy ilyen motoros kerekpár megvételén, és itt láttam hogy jó párotoknak van is, olyan kérdéseim lennének hogy mennyire megbízható, csak munkába járásra használnám napi 17-18km oda vissza szóval napona nem tenne meg többet mint 18 km, és még olyan érdekelne hogy mennyit fogyaszt 100km-en, annyi lenne a feltétele a vásárlàsnak hogy kb 35-40 km/h - al tudjon gondtalanul haladni.
Előre is köszönöm