Csak akkor halálos e kór, ha nem megfelelően kezeled: nincs nagykerék, megvan még a hátsó stabi, legalább egyszer nem sz@rtad össze magad az ijedtségtől valami túrán, meg ilyenek, de ami a legfontosabb, hogy a Tie-nak mindig igaza van :) de ez nem igaz
Demoo, ilyen bonyolult kifelyezésekkel ne sokkolj banyek ! Idővonal... persze :) Ha így sem találjuk, akkor törlünk az ismerősök közül :P
az asszonynak 2 eve vettem hakka-t, nehez uberelni ezt a gumit, nem fogod megbanni. En General Artimax Arctic-ot hasznalok, brutalis teli gumi.
Meg draga teligumikkal a zsirafon is neha kiporognek a kerekek vagy megcsusznak. Tegnap meloba jottem a discoval, es neha meglepodtem ahogyan viselkedett a full jeges uton (kb 400 baleset volt 12 ora alatt).
Eladó P38 szelepblokk,driver-el,kompresszorral,cakompakk ahogyan a fekete dobozkájában leledzik!
Esetleg, 80 000 HUF-ért.
Valamint egy EAS ECU, 25 000 HUF-ért.
Minden működött a kiszerelés előtt!
Nem azért lett kiszerelve,mert rosszul működött,hanem mert sokat megy terepen, és megbízhatóan kell neki teljesíteni,így a gazdája esélyt sem szeretne adni az esetleges légrugó hibáknak!/miután egy árkos mutatványnál szétugrott a légrugó aztán megsérült a magasság szenzor is/
Hát nem is jutottam túl az biztos. Nemrég gondoltam felhívom az új tulajt, hátha kiábrándult és megszabadulna a kocsitól, erre ő hívott fel, kérdezett valamit a kerekekről, és jelezte, hogy nagyon elégedett a járgánnyal. :(
Az ember elkövet hibákat az életben, ebből az jött le nekem, ha most egy szőke plázacica el akarna csábítani, akkor kisbaltával fogom megkergetni, a harmónikus boldog családi életet nem cserélném el egy karakteresebb valamire.
De egyébként nem panaszkodók, a zavaró dolgokat kezdem kijavítani, a végén még egymásra találunk a Brekivel. AZt mondják , hogy a jót hamar megszokja az ember, a Defi kér egy kis időt a lelki kapcsolatok felépítésére :)
Egy barátom keres hirtelen apróra összetört autójuk helyébe, Erdélybe, Defit, Discot vagy... off Toyota RAV4-et.
Persze pont most, amikor a legjobbak már éppen elkeltek...... de hátha valakinek van ötlete.
Kösz!
Ja... egy másik cimborám, a minap utolért Kolozsvár környékén egy kisteherautót, mert hogy amaz keresztbe állt hirtelen előtte.
A Td5-ös Defi meg visszataszította a sávjába. Ezek után a motorháztetőt nem tudta kinyitni, a hűtővize szépen elfolyt, de azért még megmászta a Királyhágót, eljött a határig, ment még vagy 200 km-t, és csak a határ után tették trélerre, ami hazavitte.
Az előbb hívott. Az autó kapott egy új hűtőt, és azon kívül, köszöni, jól van.....
"A család panaszkodik, hogy hangos a kocsi, emiatt lehet, hogy mégis AT lesz a befutó, vagy veszek nekik valamilyen fülvédőt, ekkor viszont nem hallják a mesét :)"
Vagy veszel te is külön egy templombajárós Land Rovert utcai gumival, ahogy azt a Fúrómester Akadémián tanítják! :)
Én is most cseréltem csapágyat a D1-en. cakkpakk alig több mint két óra volt úgy, hogy közben fotózgattam. kifelé egy kalapács, meg egy nagy csavarhúzó kellett. Befelé meg a régi csapágy segítette a helyére.
Sok fajta MT gumival jártam, nagy részük még vizes uton is kezelhetetlen volt. Senkinek nem javaslom az MT gumit télre, viszont amit én tapasztaltam, az merőben különböző a többiektől. A Yokohama eléggé vegyes gumi, nagyon puha az anyaga, ezért jobban kopik. Ha valakinek ez szempont, akkor annak nem való. Tavaly lepödtem meg, hogy csonttá fagyott utakon milyen jól muzsikált. Sokat voltam terepen, nem volt időm téli gumit feltenni, kipróbáltam a téligumit terepen, hát gyakorlatilag nulla, életveszélyes.
A csúcs a Niva terepgumija. Sárban nagyon jó, de száraz aszfalton is úgy csuszkál, minta hó lenne alatta. Csóri rendőrők anno ilyen gumival kapták a nivákat, meg is haltak jópáran bizonyíthatóan a gumi miatt.
A család panaszkodik, hogy hangos a kocsi, emiatt lehet, hogy mégis AT lesz a befutó, vagy veszek nekik valamilyen fülvédőt, ekkor viszont nem hallják a mesét :)
Ez a gumitéma örökzöld dolog. Az ember preferenciái változnak is, meg nem is egyformán látjuk.
Tavaly tél végén eldobtam a téli gumijaimat (igazából már nagyon öregek voltak), de most eddig szívtam a fogam, aztán nekimentem a rossz időnek a Kumho KL71 MT-vel. Aztán néhány napja megérkezett hozzánk pár cenit hó, mentem itt a faluban kicsit és úgy csúszkáltam még kis sebességnél is, hogy azonnal megrendeltem egy garnitúra Nokian Hakkapeliitta téli gumit. Nem akarok lebombázni senkit az utakon, ezért maradt a két lehetőség: vagy nem járok vele, vagy veszek tél gumit.
Ennek a szilent cserés menettulajdonságjavulásnak örülök! Már egy ideje a csomiban van a flofex-es szilent készlet és a hd kormányrúdkészlet, csak egyedül nem merek nekiállni, szervízbe meg nem akarom vinni a verdát, nehogy odaszokjon...mennyire macera az? Sajnos présem nincs...meg félek, ha nekiállok -amennyi szabad időm van-, két hétig fog tartani a procedura...
ugyan a képet én küldtem, de nem enyém az érdem, hanem Karel (a buldogos) barátomé.
egyébként úgy néz ki, hogy a túrán összeszedett vmi ferőző dolgot, mert azóta nézegeti az eladó lr felhozatalt és tervezi, hogy lecseréli a caddy-t. egyébként bútorasztalos és ezzel indokolta, hogy kell neki a nagy autó :)))
akit érdekelnek képek, az ha tud jelöljön ismerősnek facebook-on és ott lesznek a képek. Lancsalics Tamás néven keress.