Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BXtwelve Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51933

Azt mondta, egy ügyfélnek csinált ilyet, vett valami 40000 forintos fogót hozzá, és nem lehetett vele úgy rögzíteni, hogy rajta maradjon. Az ügyfél visszavitte pár nap múlva, mert lefordult a harang. Azóta nem vállal ilyet.

Komolyan mondom, nem értem.

Előzmény: robtech22 (51930)
bordoxsara Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51932

hadd legyen már egy pozitív komment is az ethanol mellett : )))
kb egy éve alkalmazom rendszeresen olyan 30-40%-os aránynál a legjobb, az autó gyorsabban megy, többet meg nem fogyaszt. ígyis-úgyis 7 liter körül vagyok főleg városi forgalomban... 1.6 16v 2001 xsara2

agip kút + forensis kártya ;)

Előzmény: soryton (51926)
BXtwelve Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51931

Most rámjár a rúd, nagyon. :-(

 

Valami kivágta a gumit (ami állítólag nem is gumi).

A hétvégén olajat cseréltem, akkor vettem észre, hogy a harangon valami csillog. Megnéztem, zsír. Friss tiszta volt, a repedés szintén tiszta, elsőre karcolásnak tűnt.

Most így néz ki (telós felvétel):

A zsírt eldolgozta, és sárrá alakulva a harmonika "mélyén" ül. A rés is nyílt egy kicsit.

Ebből gondolom, hogy a napokban történt a dolog.

Előzmény: Kárász00 (51929)
robtech22 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51930

Üdv.

Mi az hogy gyárilag??

Leüti , vagy lehúzatja a csuklót, rá a gumiharang+új bilincsek és kész!!

Ilyenkor ki szoktam mosni a csuklót + telenyomom zsírral.

Előzmény: BXtwelve (51928)
Kárász00 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51929

Szerencsére nincs ilyen tapasztalatom. Mikor utoljára láttam, akkor mindegyik tökéletes állapotban volt.

6000 körül van a gyári + 300 a hozzá való zsír.

 

Előzmény: BXtwelve (51897)
BXtwelve Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51928

Tiszteletem a fórumozóknak!

 

Az lenne a kérdésem, hogy volt-e már valakinek féltengely gumiharang cseréje.

 

Az enyém elrepedt, és az ismerős francia(!) autókra szakosodott szerelő elhajtott, hogy nem lehet kivitelezni utólagosan, csak gyárilag. Oldjam meg ahogy tudom. :-(

BXtwelve Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51927

Szia!

 

Olvass vissza a hozzászólásaim között, tettem fel képeket.

Előzmény: tedi83 (51917)
soryton Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51926

..feletsd el .. én jártam két tank erjéig felesben ... rosszabbul is ment és a többlett fogyasztás elvitte lazán a "nyereséget "  és azóta meg még drágább lett .. még tisztán sem éri meg ...

Előzmény: toji76 (51918)
soryton Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51925

...  Kárász jól mondja ..a saru oxidációja tud ilyet okozni és még nem is kell hogy látható mértékű legyen ...

Előzmény: Adam87G (51915)
toji76 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51924

Hát ... érdekes feltevés az akkuhiba.

 

Motort indítja 200 A árammal de a hőmérő nem jó. Ha test kábel vagy pozitív kábel rossza akkor az autó nem indul, vagy szétég a megtört kábel.

 

Nekem ilyen gondom volt és mérő ellenállás hiba volt.

Előzmény: Kárász00 (51922)
Kárász00 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51923

A képeken teljesen úgy néznek ki mintha nyers csavarok lennének, amikre még menetet kell vágni.

 

Előzmény: WRCpowaa (51900)
Kárász00 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51922

Szerintem nem a hőmérővel van a probléma.

Próbáld ki a következőket:

Beülsz, bekapcsolod a rádiót.

Megnézed hogy nagyjából reális hőmérsékletet ír e ki.

Ha igen, akkor beindítod az autót.

Ha ezután irreálisan alacsony, vagy magas értéket ír ki akkor a következők lehetnek a hibaokok:

Oxidos, vagy laza akkusaru, akkukábel.

Lelazult testkábel a motortérben.

Akkuhiba.

 

 

Előzmény: Adam87G (51915)
Kárász00 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51921

Jelenleg felejtős az etanol, hacsak nem a környezetvédelemre és/vagy a hazai ipar támogatására hajtasz. Mióta ráraktak egy szép adag jövedéki adót azóta senki nem tankolja, plusz egy csomó kúton meg is szüntették.

Mikor kezdett elterjedni akkor kipróbáltam néhányszor felesben(teli tanknál) ugyanilyen motorral. Elég erőtlen lett tőle, meg többet fogyasztott már így is, mert ugye jobban kellett nyomni neki. Ha berakatod az átalakítót akkor még jobb is lesz a teljesítmény, csak hát ugye a fogyasztás.

Viszont hallani olyan híreket hogy csökkenteni fogják az adóját, mert ugye növelni kell a megújuló energiaforrások használatát.

 

Volt olyan év hogy a magyar I. osztályú rallyversenyzők 90%-a etanollal ment. Ennek az volt a magyarázata hogy megfelelő átalakítással, beállítással ugyanazt tudta literenként kb.200-250 forintért mint az 1300-1500 forintos versenybenzinek. Viszont többletsúlyt jelentett, mert 30%-al több üzemanyagot kellett tankolniuk. De összességében ezen rengeteget tudtak spórolni.

Többnyire csak azok nem mentek etanollal akik külföldön is versenyeztek és nem akarták állandóan átalakítgatni az autót. Meg akik külföldi bérautóval mentek. Aztán ha kikaptak, akkor meg ráfogták arra hogy a másik etanollal ment és azért volt gyorsabb.

 

Előzmény: toji76 (51918)
toji76 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51920

Nem tom, olcsóbb az biztos, de nem tudom mennyivel.

Előzmény: Törölt nick (51919)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51919

Megéri etanolozni?

Előzmény: toji76 (51918)
toji76 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51918

Sziasztok 1.6 16V xsara 2 van. Etanolt lehet-e tankolni bele, vagy csak akkor ha van elektronika? Arra lennék kíváncsi hogy eredeti elektronikával pl. 50-50-be mehet bele vagy ilyesmi?

tedi83 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51917

sziasztok xsara2 esem van tudna nekem valaki képet kűldeni a csomagtér nyitó mikrokapcsolórol. Köszönöm

toji76 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51916

A z elektronika a külső hőmérséklet alapján szabályozza a klímát, fűtést, ventillátort.

 

A a kinti és benti hőmérséklet között nagy a különbség akkor feltoja a ventillátort, ha kicsi akkor kisebbet szabályoz rajta. A az NTK ellenállás (külső hőfokmérő szenzor) meghibásodik akkor azt gondolj hogy kint kúrva hideg van és rákapcsol de rendesen. Ugyanis ez az ellenállás minél hidegebb van kint annál nagyobb ellenállást képvisel és ahogy melegszik a külső hőmérséklet úgy csökkenti az ellenállását.

 

PL.: -20 fokon 25000 ohm az ellenállás +20 fokon mg 2000 ohm.

 

Mivel a tied kontakt hibás (csatlakozó) néha megszakad a kapcsolat a szenzorral ilyenkor végtelen nagy ellenállást vesz alapul ami azt jelenti hogy -56 fokot érzékel ezért tolja a fűtést ezerrel.

 

Elektronika boltokban lehet ilyen ellenállást kapni (pár százas ajánlat, 400,-Ft) és ki lehet cserélni egy kis ügyességgel, vagy megveszed az eredetit 10-15 darab ezresért.

 

Nekem lőző autóm fiat tempra volt digites fűtésel. Elment az ellenállása vettem egy közeli paraméterekkel rendelkezőt 450,-Ft-ért beraktam és gyönyörűen dolgozott.

 

 

Előzmény: Adam87G (51915)
Adam87G Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51915

Sziasztok! 

Mostanában az alábbi problmémával küszködünk a Sárival (Xsara II, 2001, 1.6 16V): a külső hőmérsékletet össze-vissza jelzi, jellemzően beindítás után sokáig -7, -10 stb. aztán egy idő után helyreáll, és akkor általában jó is marad.

De van, hogy egyből jól működik. Mi szokott ilyenkor a baj lenni?

Van ennek valami jelentősége azon kívül, hogy tudom, hogy hány fok van kinnt? Pl. azt figyeltem meg, hogy ha kint nagyon meleg van, de mondjuk -10-et mutat, akkor a belső hőmérséklet szabályzó ha fél állásnál van (automata klímás a kocsi), tök meleget fúj. Úgy tudtam, erre van egy másik hőmérő, ami a kis rácsok mögött van középen.

toji76 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 51914

Sziasztok!

 

Nem idevaló de azért hátha segítek valakinek.

 

Fiat Tempráról megmaradt gumik felnivel eladók. A gumik 5,5 mm mélységűek, tökéletes az állapotuk, nincs rajtuk sérülés.

 

2 db Semperit sportlife

2 db Wredestein Hi-trac nyári gumi.

 

Méretük 185/55 R14, 4X98 osztókör.

 

A gumik 20.000,-, a felnistől 25.000,-Ft.

 

soryton Creative Commons License 2013.05.21 0 0 51913

...nézesd meg klímással a rendszernyomást / gáz mennyiséget és ha az rendben akkor a nyomáskapcsoló lehet a hunyó...

Előzmény: tedi83 (51910)
Dontotika Creative Commons License 2013.05.21 0 0 51912
Előzmény: Dontotika (51911)
Dontotika Creative Commons License 2013.05.21 0 0 51911

Hello !

 

  Jön a 2. gyerkőc és nagyobbra cserélnénk a kis paripát így eladóvá vált . citroen xsara 2    1.4 sx   2002 évjárat

 

Az autó egyben van 133.000km van benne. Sérülve volt de nem szerkezeti sérülés.

Asszonynak sikerült egy jobb ajtót lehuzni, ezt cseréltettem a bontóból és színre fujattam. Én úgy vettem,hogy a hátsó sárvédő elem sérülve volt (sajnos az elöző tulaj iszonyat rondán fujatta le és elüt a fehér a fehértől !!! )  Engem nem zavart,mert az autó ezen kívűl pofás darab. 

  nem akarok becsapni senkit a hátsó híd szar,,, ezt jövőhét szerdán cserélik teljesen felujítottra (gyári alkatrészekkel természetesen) nem bontottra !!!

 

  Most kapott új szűrőket (levegő, olaj, pollen, üzemanyagszürő)

új olajat

új első fékbetéteket első tárcsákkal

új jobb első kerékagyat is 

továbbá egy 1 hónapos aksi van benne nem a kicsi !

télen a generátoros dolgot is orvosolta nagytudású szerelőm (azaz a generátor és a fesz szabályzó csere után, végre azt a kábelt is megtalálta ami a hibát okozta )         sikerült neki az 5. alkalom után !!! :)

az ülés nincsen kiülve-szakadva, kormány is szép stb..... 

Feleségem használta és nem sokat csak munkába ment vele és vissza. Nem dohányzunk így az autó valóban füst mentes. 

  Én (sajnos) eladtam az én autómat így mostanság én hajtottam és szerintem jó kis autó de nekem egy 3.0 v6 után ez olyan mint ha a cerkámból vágtak volna le 3cm-t ....  Így veszünk 1 autót de nagyobbat , hiszen Ő pocakkal nem szeretne vezetni így felesleges a citrom.

 

Kérdésekre szívesen és őszintén válaszolok , nem becsapni akarok senkit !  Az ára Így most ha hátsó híd még nincsen megcsinálva 550.000 ft 

Utána 620.000....

 

  Biztosan van olcsobb talán szebb is, de erre vigyázva volt !  

Bocs ,hogy itt is hírdetem de hátha ! 

 

tedi83 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 51910

sziasztok tudnátok nekem segíteni, xsara2 esem van tavaj nyáron működött a  klímám  most viszont nem,  gáz van benne  ha az aksi pozitív polusárol áramot adok a klímakompreszornak  akkor minden működik de ha az utastérben benyomom a gombot akkor csak a fordulat emelkedik meg de a klímakompreszor nem kapcsol be  tudná valaki milehet a baja.. Köszönöm....

soryton Creative Commons License 2013.05.20 0 0 51909

...a nyomásszabályzót a tank oldalán a szűrő mellett találod ha nem csal az emlékezetem ....

Előzmény: Tuzmester84 (51907)
soryton Creative Commons License 2013.05.20 0 0 51908

...alapvetően talán folyamatosan kellene menni-e , de ahogy most belegondolok valóban nem lenne jó ha lefegyna minden... és a másik észrevételem hogy álló helyzetben megfigyeltem a diagon keresztül , hogy lemegy a hőfok +1 fokig és onnan vissza szalad +6-7-8 fokig és újra le ...  de közben nem halottam csattanni a kuplungot ...legalább is nem emlékszem ....  

Előzmény: Tuzmester84 (51903)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 51907

Én mindenben benne vagyok... :) És ezt a szabályzót hol találom? Hogy néz ki? :) Átlag user vagyok, műszaki végzettséggel ugyan, de messze nem ezen a téren. (Vasutas...)

 

Belülről nem hallom a klíma kattogását, csak alapjáraton, ha nincs forgalom és/vagy nyitott motorháztetővel.

Előzmény: stevehuffnagel (51904)
toji76 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 51906

A ventillátort hagyd félfoldulattal menni, mert a teljes fordulat esetén olyan gyors lesz a légáramlás hogy nem tud lehűlni a levegő.

A kompresszor ki-be kapcsolgat ez normális, de sokkal nagyobb idő távolságban. Azért kapcsol ki hamar mert túlnyomás lép fel a rendszerben és a védelem lekapcsolja, ezért túl sok gázt tettek bele. Lekapcsol mert lefagyna a rendszer.

 

Próbáld meg hogy kimész ország útra, és ha akkor hideget fúj (90-100 km/h-nál próbáld), és visszamész a városba és rögtön lekapcsolgat akkor sok gáz van benne.

Előzmény: Tuzmester84 (51903)
toji76 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 51905

Egy picit túl töltötték a gázt

Előzmény: Tuzmester84 (51903)
stevehuffnagel Creative Commons License 2013.05.20 0 0 51904

Ezt a benzinnyomás szabályzó miatt hallod, kikell takarítani, és elmúlik. Legalábbis egy időre biztos.

Előzmény: Tuzmester84 (51903)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!