Azért mondtam, hogy bizti scifi rajongó vagy, mert ilyen megfizethető szakit magyarországon, nem lehet találni. :)) Ahol ilyen technika van ott sorozatgyártás megy és abból neked senki nem fog kiállni. Vagy ha igen, akkor meg lessz az ára.
Amúgy sajnos vagy nem sajnos vagyok annyira pedáns, hogy a ha úgy engedi pénzem mindig csinálok valamit a kocsin, hogy még jobb, szebb legyen és hasonlítson az eredeti állapotára, viszont nekem is tetszen. Az ajtóbehúzón is le volt jőve jobb oldalt a gumi. Ki is cseréltem mind két oldalt. Vaterán srác 2000ért árul 1et. Én fele ennyiért 2dbt vettem :D.
Ha egyszer kész lesz a kocsi és úgy néz ki ahogy én akarom keresnem kell mást amin ügyködhetek vagy akkor szegény Veki motorja fog áldozatomul esni és izmosodni fog :D.
Nekem nem zörög, hanem olyan mindha két műanyag lazán összekocorogna. és nyáron nem kocorog. Ja és csak akkor, ha valami út egyenletlenségre megyek rá a jobb oldalán az autónak, ha benn ülök viszonyításhoz. Ha ez nem lenne, akkor olyan állapotban lenne, mindha most hozták volna ki a "gyárból".
10 0 10 :D XD így képzeld el :D Ahogy felpattintod a szellőzőrácsot meglátod a csavarok fejét. Nem olyan nagy ördöngőség. Egyszer már tényleg össze kell állítani egy ilyen kis Veki fórum bibliát, ami az érdeklődőknek szól, hogy mire kell figyelni mikro megveszik és ami tartalmazza a gyerekbetegségek orvosolásának pontjait :).
Más. Valaki nem tud olcsó vízsugaras vagy plazmavágót, netán szikraforgácsolót aki vitt minta alapján 15ös acél lemezt tud elég pontosan kivágni?
Nincs mit. Igaz Nick_X14XEnek írtam le, de ha ezzel neked is segítettem az csak jó :D. Nem 12-13mas hanem 10es nyílású dugó kulcs kell hozzá. Én személy szerint azzal csináltam és sokkal egyszerűbb, mint a torxal. Sajnos ez veki betegség, hogy fellazulnak ott a csavarok és zörög a műszerfal, mint a veszedelem. Következő ilyen jóság még a zörgő tető és az ajtóborítás. Amikor megvettem a kocsit 1hónapig hallgattam, hogy zörög a tető. A végén már idegbeteg voltam mikro be be zörgött 2000rpm környékén... De a simson belső csodákra képes :D Az ajtó borításának zörgését csak részben tudtam megszüntetni. Tavasszal úgy is le kell szednem a kárpitot, mert az ablakot ferdén kezdi el emelni és ez miatt néha begyűri az ablakra fekvő gumit és ilyenkor 90felett bejön a cúg.
A 3 csavart a szellőzö rács alatt. Nincs ott más, el sem tudod téveszteni. És szerintem ajánlott, ha nem teljesen hideg a műanyag! A 10 fok már elegendő lehet.
Én bal oldalról kezdtem kipattintani az ablak szellöző betétet egy széles, lapos csavarhúzóval. Utánna szépen, finoman kézzel alányúlva felemelgettem. Mindegyik "befújó egység" pattintós, ne ilyedj meg! Utánna kijátszottam a helyéből oly módon, hogy meghúztam balra az egészet pár centire, majd a kormány felé húzva kibillentettem. Nekem van középpen egy riasztó érzékelő, ezért csak kb 10 centit húztam ki, de annyi bőven elég volt. 3 csavar tartja a műszerfalat. A két szélén, meg középpen. Hatlapfejü a csavar, de belemegy a 30-as torx kulcs is. A szellőzőrácsot a végén szépen visszajátszottam a helyéra, majd határozottan lenyomkodtam. Azóta csend és nyugalom...
Egy ideje típusváltáson töröm a fejem, ezért úgy gondoltam legelőször ezen a fórumon teszem közzé, hogy eladósorba kerül a család szeretett limuzinja. Az eladási szándék mögött nem más áll, mint, hogy nem tudom magam túl tenni azon, hogy nekem még ha kicsit öregebb is de 124-es esetleg egy 210 -es Mercedesem legyen.
Róla annyit, hogy 2000-es évjáratú 2000 cm3-es diesel, az órában 189 ezer van. 2003 ban hozta be az a szintén autószerelmes személy Németből, akitől én 2007. februárban egyébként jó állapotban megvásároltam. Mióta nálam van kicseréltem a légtömegmérőt, termosztátot, néhány szilent is ki lett cserélve, a műszerfalban az összes égőt újra cseréltettem, valamint 2010. november végén az adagolót Hódmezővásárhelyen teljesen feljavíttattam. Arról természetesen dokumentáció is van valamint egy év garancia. Fogyasztása nálam, 80-100-as tempónál 5.2-5.5 l/100 között, a téli üzemmódban sem haladja meg a 6 l-ert.
Megpróbálok feltenni képeket, de az nem biztos, hogy sikerül.
Na-ná hogy jobb!!!!! Nem beszélve arról, hogy most tökéletesen védve van a távirányító elektronikája, ha ne adj isten vízbe is ejteném. Összerakás után több soron is gondosan átkentem még jó minőségű műszerfal ápolóval, és most valóban úgy néz ki mint egy új indító kulcs.
Egyébként amikor az autós boltban előálltam a kéréssel, mind a két eladó bután nézett rám egészen addig, míg az általad megadott gyári cikkszám alapján rá nem találtak a számítógépes rendszerükben a kérdéses "külső héj távirányítóhoz"- ra.