Ez bizony ugyan az az autó. 5 év után csak egy ráncfelvarrásra futotta, az sem valami alapos. Egyenlőre nem mondanám rá, hogy jobban néz ki mint a régi...
Ez olyan hogy ha egy nevenincs valaki írja egy Blogban akkor is kiröhögöm....A képekről ne is beszéljünk, egy átlag vidéki traktorhirdetésben jobb képek vannak...
Már egy ideje dolgozik rajta a srác, hogy felépítsen egy igazán ellenszenves figurát magából. Ez a "tudosítás" és azok a homályos képek a TC szégyene...
Meg hát ugye adatok, a motorválasztékokról, felszereltségről, stb.... Ez egy tipikusan olyan post, amiért annyit szidják őket...Igénytelen a végtelenségig...
Rendesen a semmiről szól ez a poszt, ráadásul ez a pöcs Winkler legalább egy fényképezőgépet vitt volna magával, mert ezek a telefonos képek nagyon gyengék...
Egy korábbi koccanásnál (még akitől vettem) eldeformálódott a ventillátort tartó keret, ezért elkezdett szorulni a ventillátor (hangja nem volt, normálisnak tűnt). Jött a 30 fok, intenzív városi araszolgatás, a megszorult ventillátor pedig leégett...
Keret, venti csere
(bár a kerettel nyilván lehetett volna játszani, mert botrányos ára van...)
Nem fogyaszt ez sem egy csepp olajat sem, hanem tavaly saját f.szságból úgy jártam, hogy amikor levettem a csavart, nem vettem észre, hogy az alátét belesett a fáradt olajba, csak néztem miért nem ütközik fel a csavar. Akkor vettem észre, amikor a fáradt olajat öntöttem át, és észrevettem az alátétet, természetesen a friss olaj már a motorban volt, csak nagy szívás árán tudtam alátenni a tömítést a csavarnak, egy pici olaj ki is ment, (nem is olyan pici), ezért úgy vagyok vele, hogy ha több egy kicsivel nem gond. (Meg akármikor jól jöhet, ez ugyanannyiba kerül, mint 4 liter Castrol.)
A bolthely.hu/suzukialkatreszek-ről hétfőn megrendelt olaj most jött meg. Már másodjára bizonyította korrektségét. Meguin 5w-40 motorolaj 5 liter, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, és 3 liter Meguin hajtóműolaj 75w-90 GL-4 összesen fuvarral együtt 15870 Ft.