Én kezdem érteni. A lekrómozott MZ Pannónia sárvédőkkel és Jawa csepptankkal, az a krúzer. A lekrómozott MZ krossz Czetka villával, az a csopper. Még próbálom besorolni a Csepel tacskó kormánnyal szerelt MZ-ket, ha az is sikerül, megoldottam.:)
A kunhegyesi és környékbeli utakon próbálgattam. Arrafelé a sima aszfalt ismeretlen fogalom, nincs is ilyen a helyiek szótárában. És nagyon jól kezelte a dolgot. Persze lehet, hogy az én súlyom kellett hozzá.
Nem volt kényelmetlen. Anno vmi kiállításon csináltam üléspróbát ER6-on, azon jobban össze kellett csuklani.
Amúgy ennek a kis izének (1981-es azt hiszem) olyan a váltója, hogy a legtöbb motor csak álmodik olyanról, szép a hangja, stabil a futóműve, mintha sínen mennél...
A fék meg a futómű 21. századi és ha utánaolvastok, a blokk sem rossz, minden paraméterében jobb (lóerő, nyomaték) mint egy 2011-es CBR 125 :-)