Namost nálam (300 tdi, az teljesen más rendszer, mint a TD5-ös csapatoknál) az a baj, hogy az "egyszerű méregetés nem nagyon hozott eredményt. Az ABS jeladók 920-960 OHM közötti ellenállást mutatnak, tehát azok elvileg működnek.Oszcilloszkóppal, se hozzávaló tudással nem rendelkezem másfajta méréshez.
A hiba: rendszeres "vakriasztás" az ABS-től, alacsony sebességnél, mondjuk egy dugóban araszolva is úgy tesz, mintha blokkoltak volna a kerekek és elkezdi visszarugdosni a pedált. Ami azért kellemetlen, mert 5 km/óra sebességgel se akarok belecsúszni az előttem haladóba.
A karburátort kéne kezdésnek átnézni, mert az, hogy nem indul se benzinen, se gázon, nem biztos, hogy összefügg. Gázon egyszerűen csak a hideg miatt is nem indulhat.
Benzinen meg azért, mert el van baszódva a karbi.
Néznék még egy előgyújtást is, mert az egy dolog, hogy van szikra, de vajon jókor van-e?
A nyáron vettem egy 89es RR 3,5 v8as benzin gázost.most a hidegben tapasztalt hibajelenség hogy nem indul egyik üzemanyagrendszerrel sem.
ücsi van benn mindkét fajta. gyujtás van az elosztónál és a hengereknél is gyertyákat kiszedtem szárazok voltak, de mindet megtakaritottam azért. alágyujtottam (disznópörzsölővel) de akkor sem indult. hideginditót fujtam bele de nem indult csak amig befujtam a spraet.
a karbucit még nem próbáltam szétszedni.
itthon kell hogy sikerre vigyem a történetet mert szerelő voltam régen és nem is tudom elvinni sehová merthogy nem indul.
szóval valami szenzor nem érzékeli a hideget!? vagy vmi a karbuciba van eltömödve? de hol? valami trükkre gyanakszom, met hogy üzemanyag csatorna egyszerre kettő különböző nem romolhat el !? hacak a krbuciba !? nem keveredik?
Csak azért nem írom ki, mert országos hálózatuk van és egyébként nagyon jó, OEM vagy gyári üvegeket forgalmaznak (igaz én nem tőlük vettem) és jók az áraik, de a Land Rover műszaki megoldásaival nincsenek tisztában sajnos! Egy-két alkalmazott lelketlensége miatt viszont nem minősíthetem a teljes hálózatot nyílván...
Hétfőn azért felhívom őket, hogy vajon mit ajánlanak, mert ezt a nagyságrendet már nem akarom benyelni!
(Sajnos pénteken pont zárórára lett kész és hétvégén zárva vannak.)
Sajnálatos:( a kis magyar valóság, drága de legalább szar:( Mondjuk szerintem írd ki nyugodtan ki az a TETŰ cég aki ilyen inkorrekt módon dolgozik, hogy még csak senkinek eszébe se jusson oda vinni.
vissza a cégbe vele azonnal ! kiszedetni velük mindent es megfizettetni velük a klipszeket meg a listákat.
egyszer velem is eljátszották ezt egy toyotán. háromszor mentem vissza, mert szarul csinálták meg. a végén én rendeltem meg a toyotánál a cuccot és ők kifizették nekem. nem mertek szólni semmit.
(de csak egy példa ez emberi hülyeségre: az unokaöcsémet figyelmeztettem arra hogyan jártam velük, és hogy kerüle őket. ő azonban lusta volt 10 km-vel arrébb menni, ezért aztán szopott rendesen a leváló gumicsíkokkal, amiket a gyári listák helyett raktak bele és még rondán is néztek ki)
Tegnap bekerült a fűtött szélvédő a D2-be, nagyszerű találmány (eddig ónos esőben tudtam kipróbálni), de keserű tapasztalattal lettem gazdagabb:
Ha valaki szélvédőt cseréltet D2-ben (a D1-et nem ismerem) vegye le előre az A-oszlop külső borításait és a műanyag borítást, ami az ablaktörlő mechanikát takarja a szélvédő aljánál, mert hiába jónevű céggel csináltattam az ÖSSZES tartófület letördelték és szélvédőragasztóval gányolták vissza úgy, hogy egy k..rva szót sem szóltak róla, a műhelybe pedig nem engedtek be!
Mire hazaértem a vízzáró gumik 4-5 mm-re elnyíltak az üvegtől a menetszél miatt, gyorsan le is kapkodtam őket mielőtt a ragasztó teljesen megkötött volna.
A két A-oszlop burkolat nem menthető sajnos, megrendeltem őket, bár többe kerülnek, mint az új szélvédő!!!
Csere előtt tehát érdemes tájékoztatni a mestert mi hogy bomlik, mert elég drága a tanulópénz és ne az ügyfél fizesse!
Disco 2 hátsó sárhányó méreteit valaki meg tudná mérni nekem. A teljes szélesség és a rögzítési pont aljától mérve a magasság amire szükségem lenne. Az enyémen nincs sajna, viszont tudnék gyártatni egyedit, ha lenne méretem...
Illetve jól tudom, hogy az első és hátsó méret különböző? Csak mert az elsőt hátra próbálva nagyon nem illeszkedik. ?
Az ABS-méregetés engem is érdekel, nekem az a tünet, hogy állandóan megy az ABS-szivattyú, ezért lehúztam a tápkábelét, mert leégne, na így meg a sárga lámpa ég a műszerfalon, és persze nincs ABS.
Igazándiból már megszoktam a sárga pilácsokat a műszerfalon... ha néha-néha "megjavul" (ha ügyesen indulok, vagy ki tudja mi történik a kis lelkében, de néha elalszik a lámpa) olyankor örülök...aztán eccercsak mindenféle előzetes bejelentés nélkül újra felgyullad, akkor szomorkodom egy kicsit...viszont az ABS akkor is müxik ha világítanak a sárga pilácsok...szal érdekes dolog ez.
HA lesz valamikor ABS méregetős dzsembori szívesen csatlakozom...Köszi Pingu a meghívást!