Keresés

Részletes keresés

..janos.. Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16029

Hát komoyl igénybevételnek nincs kitéve.

AZ alja vlami izomrégi KF04 szerintem, oylan nvész mint a dög, alig lehetm egemelni mortorrla együtt.

Évi 10 liter benzin mellett jó nekem ez is :)

Előzmény: Törölt nick (16026)
balázs 931 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16028

üdv!énis ijen gépet akarok venni ez a tipus megbizbató?

Előzmény: Törölt nick (16022)
..janos.. Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16027

Jaja, gumicumis, ezt még nem hallottma, de jó :)

Most nem tudom emgnézni a gépet, mert szomszéd flauban van tárolva.

Szeintem első körben megkérdezem menyniért tisztítják ki, ha olcsón, akkor  az lesz.

Ha nem ,akkor nekiállok magam.

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Törölt nick (16025)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16026
Lehet, hogy ezen már nincs üledék leeresztő. A régieken van. Hú de rég volt a kezembe Techumseh. Valahogy nem is a szívem csücske.
Előzmény: Törölt nick (16025)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16025
Szia! Bocs! Főfúvóka eldugult. Akkor a gumicumis szivatós karburátoros a te géped, ugye? Ahogy a gumicumit megnyomkodod, benzin jut a torokba a féklevegő csövön. Ezzel a dúsítással biztosított a hidegindítás. Ameddig ez a benzin kitart, addig megy a géped, mert a dugult fúvókán már nem lesz elegendő a benzin. Az is lehet, hogy csak víz van benne. Azért van a Dellortokon a csésze alján a nyomógomb, azzal lehet a kondenvizet és üledéket leereszteni. Ez nem sokszor segít. Szét kell szedni a karbit és tisztítani. vedd le előbb a csészét, és nézd meg, hogy mi van középen. Cső vagy csavarhúzónak hornyolt középen kis furatos sárgaréz? Most nem emlékszem fejből. Van otthon ilyen gépem bontva, azon tudnám most megnézni. Sok variáns van.
Előzmény: ..janos.. (16024)
..janos.. Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16024

Valaki??

 

"Az ak érdés, hogy az, hogy csak szivatóval indul a gép és akkor is csak pár másodpercig megy, az karburátot hiba lehet-e.

Mi a véleményetek?"

gombászok Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16023

Ha jól működik, ne bántsd, hagyd így! Terhelés alatt(rotáláskor), majd megmutatja, mit tud. Egyébként, üresen is van egy próba: több gázkar állásnál tesztelde le (fél,háromnegyed, teljes), ha ekkor is beáll egyenletes fordulatszámra, biztos, hogy minden oké.

Vagy rántsd oda neki teljes gázra, és figyeld a regulátorkart: ingadozik néhányat, utána beáll, az a jó.

Előzmény: F600 ppm (16013)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16022

Sziasztok. Unatkoztam az ünnepek között. Gondoltam, ócskaságokból, évek óta kinnt ázó-fázó, rozsdásodó gépekből összehozok 1-2 db RK-02-t. A másik is majdnem kész. Az RK-02B a kézi kuplungos típus.

 

..janos.. Creative Commons License 2013.01.12 0 0 16021

NEm tudom megmondani, anyni, hogy a karbi kívülről úgy néz ki, mint a videóban amit linkeltem.

10 éves motor.

Előzmény: Törölt nick (16019)
Lacman68 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16020

Üdv! GCV 135-öd van ?

Előzmény: skoda30 (16017)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16019

Ez az a fajta Dellorto karbi, ahol a főfúvóka a féklevegőcsővel nem menettel van benn a helyén. Valóban ez van neked? 

Előzmény: ..janos.. (16007)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16018

Én öngyújtóval szoktam lemelegíteni az alapjárati keverékcsavarról a határolót. Fémragasztóval van felragasztva. A túlzott elállítás ellen nyújt védelemet. Erről valóban elefelejtettem írni. A többit már említettem asszem.

Előzmény: skoda30 (16017)
skoda30 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16017

Hello!

 

Ezzel a módszerrel sikerült megtisztítani a honda gcv 135 eldugult karburátorát :

Kertitox Karcsi Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16016

Találó...és ízletes!

Mondjuk kertszántás vagy rotálás előtt lehet több is kell!!!! :)

 

Előzmény: albertjani (16014)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16015

Ha van alapjáratod rendesen,a teljes gáz sem nagy ha meghallgatod (tudod szerintem hogy milyen volt),és ha terhelésre nem fullad hanem a redulátort látszik hogy húzza a kart (nekem a briggsnél a ventillátor kerék egy lapátot mozgat,ha esik a fordulat ugye kevesebb levegőt szállít a lapát rudazata pedig a karburátorral van kapcsolatban és adja neki a benzint) tehát szabályoz akkor jónak kell lennie szerintem.

üdv

 

Előzmény: F600 ppm (16013)
albertjani Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16014

OFF

 

Szülinapi torta ötlet:  :)

 

 

ON

F600 ppm Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16013

Levettem a karburátort, kiszedtem a fuvókákat, mondjuk semmi szennyeződést nem láttam rajt, olyan volt mint az új. De ha már levettem természetesen megpucoltam. Most a regulátorszelephez nem nyúltam. Összeraktam és állítottam a gázkar bowdenen is, mert az egyik kommentbe volt, hogy nagyon kilógott a műanyag védő a végén, tehát így hátrébb kerölt 1-2 centivel az egész. Indítottam! Az volt az érdekes, hogy egy rántásra indult, pedig hideg volt a motor, és most egyenletesen jár. Pedig mindig 20-30 húzásra szokott elindulni, most meg egyből. Az előbb  olvastam hogy pofon egyszerű a regulátorszelep beállítása. Már csak az a kérdés hogy beállítsam-e, vagy inkább ne nyúljak hozzá most hogy jó? A segítő hozzászólásokat és videókat nagyon köszönöm!!

Kaisi Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16012

Sziasztok,

 

Keresek egy kuplungcsészét robi55-höz. Haver széttörte a sajátját :-)

Szóval ha valakinek van egy elfekvő azt szívesen megvenné.

 

..janos.. Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16011

Végül is, ha csak 2 rugó egy tisztítás, érdmes lenne. Az ak érdés, hogy az, hogy csak szivatóval indul a gép és akkor is csak pár másodpercig megy, az karburátot hiba lehet-e.

Mi a véleményetek?

Kukuma Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16010

kikötő árufuvarozási ultrahangos tisztító vizsgálat porlasztó modell 95563

 

http://www.youtube.com/watch?v=rRksbn8T-qU

http://www.youtube.com/watch?v=6cSdL7I4AHM

Zsolti 2105 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16009

Üdv a Honda GCV karbiához szeretnék hozzá szólni.Úgyanez a probléma volt az enyémnél is tavaly (a karbi fúvókái elszennyeződtek,alapjáraton rángatózott) Szédszedtem hogy na majd én kitakarítom :)  

(mez gaz szerelő léttemre nem boldogultam vele) elvittem egy nyiregyházi honda szakműhelybe és 2000  ropiért kitísztitották,szóval nem érdemes vele bíbelődni.

..janos.. Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16008

Ha nekiállok, akkor milyen spray-t vegyek hozzá?

Iylen felújító készletre nem gondoltam,  jó lesz fúvóka tisztítással is, évi 10 liter benzint használtma csak el benne egyébként.

Ahogy nézem a videót két fúvóka van, egyik oldalt, másikat meg az úszóház rögzítő csavar takrja.

AKkor ígsy csinálnám:

-leveszem a karburátot, úszóház le a rögzítőcsvarával együtt.

- úszót meg a tűszelepet fent hagyom, az baj?

- oldalsó fúvóka takaró műanyagát levezsem, kicsavarom a fúvókát, majd kiveszem.

- van a másik fúvóka, ami azon a függőleges tengelyben van, amit az úszóház rögzítő csavar takar. A csavarhúzó élével nyúljak bele a karburátor belesjébe, ahova felér és nyomjam le? Akkor az enm csavaros, hanem beleszorul abba a lyukba? Bocs a hülye kérdésekért, csak szar a videó minősége és nem vagyok biztos a dolgomban.

- megtistztítom minkettőt aztán mehetnek vissza, elsőt teljesen becsavarom, másiakt belenyomom abba a tengelybe.

 

Amúgy amikor az úszóházat levettem ősszel akkor volt benne benzin, de gondolom attól még lehet dugulás.

 

..janos.. Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16007

Sziasztok.

 

Tecumseh 3.5 LE-s kapálógépem van.

A motor kb. 10 éves sosme volt hozzányúlva.

 

Ősszel egyszer csak menet közben leállt, lassan itt a tavasz és meg kéne javtanom, vagy szerelőhöz vinni.

Annyi a léyneg, hogy CSAK úgy indul be, ha megszivatom, megy pár másodpercet és leáll.

Ha jobban megszivatom, akkor megy mondjuk 4 másodpercet, ha kevésbé, akkor csak kettő mp-t.

A karburátor így néz ki:

http://www.youtube.com/watch?v=RZ1DVEHKNFg

 

Arra gondoltam, hogy megpróbálom a videó alapján emgtisztítani, arra gyanakszom, hogy karburátor lehet a ludas, mert eltömődött a fúvóka, asszem annak hívják.

Szikra van, másik gyertyát is próbáltam. Szerintetek is ezen a vonalon induljak el?

Mi a véleméynetek, nekiálljak? Karburátorhoz eddig csak annyit nyúltam, hogy levettem az úszó házat.

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16006
...a beállítást a rögzítőcsavarral véglesíreni.

bocs ez lemaradt!
Előzmény: Törölt nick (16005)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16005
Szevasztok! nekem úgy rémlik, hogy a régi honda karburátor nem teljesen egyezik az újabbal.

Az a rézcső oldalsó furatokkal, az a féklevegő fúvókák, ill. féklevegő cső. A Techumseh Delorto karbijainál az menetes, a főfúvókával egyben van. Néhány esetben jó nehezen jön ki.

A regulátor beállítása pofon egyszerű. Tovább tart elmondani, mint megcsinálni.
A lényeg: Hondánál, Quantumnál, Techumsehnél egyforma a helyzet.
Álló motornál végezzük. A motor oldalán lévő kar szorító csavarját fellazítjuk, a karb. folytószelepet ütközésig nyítani, a karban lévő tengelyt szintén ütközésig forgatni abba az irányba, amerre az imént a kar fordult el amikor a folytószelepet kinyitottuk.
Előzmény: gombászok (12154)
albertjani Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16004

Kis képes kiegészítés: http://www.honda-engines-eu.com/en/images/59139.pdf

 

(ez a link egyenesen a megfelelő fájlt nyitja meg)

 

 

Itt meg még több infó: http://www.honda-engines-eu.com/en/welcome.html

Előzmény: gombászok (16003)
gombászok Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16003

Valamikor ezt írtam egy sorstársnak:

 

gombászok válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.21 19:08:06 © (12154)

Ha Honda, valószínű, a karburátora olyan rendszerű, mint az F600-é. Nekem 25 év után először hullámzott. Hozzáértő szerelő barátom tanácsa alapján totál szétszedtem a karburátort, vigyázva mindenre. Az alapjárati és a főfúvókát is ki kell piszkálni, szigorúan hajszálvékony rézdróttal! A főfúvóka egy rézcső, ki kell húzni alulról, belehajtott vékony facsavarral (nem könnyű, próbálgatni kell).  4 sorban soronként 5 furat van rajta, kb. 0,1mm-esek.

A téli tárolás során "benzinkő" rakódik bele, az okozza a jelenséget.

Előzmény: Jonah Hex (12140)

 

Még kiegészítem az alábbiakkal:

 

Nehogy már szétszedd a motorodat, jó az. Szerintem csak benzinből lerakódott kosz tömítette el a fúvókákat. Mivel emiatt szegény a keverék, a gázkar állását érzékelve, a regulátor további kakaót akar bejuttatni, de nem megy be a szükséges mennyiség az eldugult fúvókacső miatt, ezért hullámzik.

Azt a játékot a regulátorkarral, amit írtál, én is végigszenvedtem, nem ez a megoldás.

1. Vedd le a karbit, tedd fel egy asztalra, ülj mellé és szépen, ügyesn szedd szét.

2. Vedd le az ülepítőcsészét, állítsd fejre a karbit.

3. Ha így belenézel felülről, látsz egy kb 6 mm átmérőjű sárgaréz csövet, ezt vedd ki. Nem lehet szerszámmal megfogni, keressél egy olyan forgácslap csavart, ami húzósan belekap, azzal húzd ki.

4. Látsz a csövön sok-sok kis furatot, na azokat piszkáld ki sorban, mindegyiket, vékony rézdróttal. Vigyázz, ki ne tágítsd!

5. Ha kész, mosd át, akár nitrohígítóba is áztathatod, kifújod, mehet vissza.

6. A karbi fedelén és oldalán lévő csavarokat is szedd ki, az alatta lévő fúvókákat is piszkáld ki.

 

Ha jól dolgoztál, összerakás után jónak kell lennie.

 

Előzmény: F600 ppm (15996)
Bobo772 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16002

De lehet ez olyan mint  a red bull racer, csak az nem jön le a képröl.... amugy tetszik ....

Előzmény: adingos (15993)
kosi1973 Creative Commons License 2013.01.11 0 0 16001

Üdv Mindenkinek!

 

Ezt most találtam, ha érdekel valakit!

 

http://www.jofogas.hu/vi/7592684.htm?g=hbszn6s7-c4wb2snf6z7-16w4k69&gp=1

Lki1 Creative Commons License 2013.01.10 0 0 16000

Én is csak az okulásomra foglalkoztam vele. Meg a membrános karbit elég volt csak tekergetni. Jobban nem ástam vona bele magam, ha fúvókákat kellett volna piszkálni.

Előzmény: Törölt nick (15988)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!