Kösz mindenkinek az ötleteket, de akkor szerintem maradok inkább olyan olajszűrőnél, aminél alapból rajta van ez a csavar, felesleges beruházni egy olyan eszközbe, amit csak ritkán használnék saját magamnak.
Apámnak van láncos meg mindenféle leszedője, de egyik sem fér oda. Neki volt még katonai szíja, de az már nincs meg :)))
1.5 dci 80 lovas, az intercooler miatt szinte semmi sem fér oda, max karmos leszedő. A múlt hónapban csak nagy csőfogóval tudtam leszedi a szûrőt. Régen vettem olyat aminek a tetején egy talán 19-es csavar volt, de nem emlékszem a márkára, ha valaki tudná, írja már be.
Ez motortól függ. A legjobb talán a karmos leszedő. Azzal mindenkinél hozzáférni. Átszúrást nem ajánlom. Eleve minden mocskos lesz mert kifolyik belőle minden, simán mehet bele fémdarab, és ha nagyon rá van húzva inkább elnyíródik az anyag mint hogy lejöjjön. És akkor még leszedőért sem tudsz elmenni a boltba a kocsival, hogy megmentsd a helyzetet.
Miután leengedted az olajat, egy csavarhúzót átdöfsz a szűrőn és úgy jön lefelé, mint a kisangyal. De 1000-1500 Ft egy láncos leszedő, az sem nagy összeg!
Nekem is ugyanez a típusú autóm van, én mindig a magasabb szűrőt veszem, mert jártam már úgy az alacsonnyal, hogy nem tudtam kicsavarni, csak amikor leszereltem az ott lévő hőterelőlemezt.
Olajcserével kapcsolatban szeretnék kérdezni tőletek:
Kissé elbizonytalanodtam az olajszűrőket illetően. Webáruházakban nézelődve és kiválasztva az én Thaliámat találtam olyan szűrőt, melynek a magassága 63 mm és olyat is, melynek a magassága 54 mm. Mindkét esetben a saját típusú Thaliámat választottam ki, bár azon csodálkoztam, hogy a kiválasztás után a motorkód jelölés a termék leírásánál nem egyezett az enyémmel.
Köszönöm, ha segítetek abban, hogy milyen szűrő lenne a legalalmasabb!
Az autóm egészen pontosan: Renault Thalia 1.4, 8 szelepes, 2005-ös, motorkód: K7JA700
Az lenne a kérdésem, hogy a kormányszervóm furcsa nyöszörgő nyikorgó hangot ad ki magából. A működésével semmi gond nincs szerencsére. Szerintetek mi leget a probléma, az egyetlen olajtartályban van elég olaj, ha az a szervóé egyébként?
Üdvözlök mindenkit. Olyan kérdésem volna, hogy az autóm (Thália 2001-es 1,4 16V) reggel indult egy pöcre de egy félóra múlva se kép se hang. Nem inditásgátló azt megcsinálták ki is alszik az inditásgátló lámpája, fordítom, a kulcsot semmi (nincs kattanás nincs semmi hang csak a kulcs fordítási hang)nem indul ez kétszer megcsináltam de továbbra sem indult. Betoltuk KB 2m után indult leállítottam még vagy kétszer és pöcre indul. De mi lehet lehetett a baja, mert így hosszabb útra nem merek indulni így vele.
mai nap olyan problémám keletkezett, hogy a jobb oldali xenonom nem akar világitani, miután bemelegedne rendesen akkor kikapcsol, a másik világit.... 2001 es projektror lámpás thalia, szval, izzó jó, a trafó lekapcsol. kinek milyen ötlete van? kevés lenne neki az áram? lehuztam a másik oldalt , hogy esetleg az ne fogyasszon, de ugyan ez. az akkum nem a mai,esetleg arra gondoltam, hogy az nem ad már le annyi áramot, de mivel 15-20e ft egy új akku, potyára nemvennék. kábelezés esetleg? sima izzóval világít... elég vékuskák amúgy a kábelek, de 2hónapig jó volt, nemtudom mi lehet, másik trafóval is ez a helyzet. előre is köszönök minden ötletet
Most hívtam a szerviz főnökét, összerakták, megy, mint az óramű. Részleteket nem árult el, de azt mondja, semmi nem károsodott, így a kataizátor sem. Ebből paraszti ésszel arra tippelek, hogy meghalt a befecskendező, így nem jutott üzemanyag a hengerbe.
Üdv! Még nem vagyunk a végén. Ma voltam az autóért, a 2-3-as henger között volt átégve a tömítés. Tesztelés során szépen átfújt. A hengerfej elkészült, de kiderült, hogy a 3-as injektor tönkrement. Csak még nem egyértelmű, hogy mi volt előbb. Az injektor okozta-e a problémát, vagy az már a következmény volt. Katalizátor ügyben még semmi fejlemény.