Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Anonymus23 Creative Commons License 2013.09.27 0 0 53591

Kösz mindenkinek az ötleteket, de akkor szerintem maradok inkább olyan olajszűrőnél, aminél alapból rajta van ez a csavar, felesleges beruházni egy olyan eszközbe, amit csak ritkán használnék saját magamnak.

Apámnak van láncos meg mindenféle leszedője, de egyik sem fér oda. Neki volt még katonai szíja, de az már nincs meg :)))

DiZzEe Creative Commons License 2013.09.27 0 0 53590

Létezik egy olyan változata az olajszűrő leszedőnek, hogy van egy kupak, aminek a tetején van egy négyszög nyílás a dugókulcs hosszabbítójának.

 

 

Ezzel egyszerűen ki lehet tekerni az olajszűrőt:)

 

Előzmény: Anonymus23 (53586)
tefi Creative Commons License 2013.09.27 0 0 53589

Tőlem és a többségnek leszereléskor elvették a derékszíjat!

Talán te raktáros voltál,hogy megmentetted? :)

Előzmény: nagya2 (53587)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53588

Techneco Fm. Talán 22 kulcsal szerelehető.

Előzmény: Anonymus23 (53586)
nagya2 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53587

Üdv Mindenkinek!!

Üdv Mindenkinek!!!

Na a jó öreg katonai derékszíjról még nem hallottatok??

Az egyik legjobb olajszürő leszedő, és minden olajszürőhöz hozzáfér.

Üdv Nagya

Előzmény: Anonymus23 (53586)
Anonymus23 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53586

1.5 dci 80 lovas, az intercooler miatt szinte semmi sem fér oda, max karmos leszedő. A múlt hónapban csak nagy csőfogóval tudtam leszedi a szûrőt. Régen vettem olyat aminek a tetején egy talán 19-es csavar volt, de nem emlékszem a márkára, ha valaki tudná, írja már be.

Előzmény: Köhike (53583)
emi1969 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53585

Köszönöm a segitsegedet Thália ! Azt hiszem szilent csere lesz. Valóban a kormanyzasnal hallok kopogast alulról .udv Emi1969.

Köhike Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53584
Mindenkinél = mindegyiknél... Tetves autocorrect.
Előzmény: Köhike (53583)
Köhike Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53583
Ez motortól függ. A legjobb talán a karmos leszedő. Azzal mindenkinél hozzáférni. Átszúrást nem ajánlom. Eleve minden mocskos lesz mert kifolyik belőle minden, simán mehet bele fémdarab, és ha nagyon rá van húzva inkább elnyíródik az anyag mint hogy lejöjjön. És akkor még leszedőért sem tudsz elmenni a boltba a kocsival, hogy megmentsd a helyzetet.
Előzmény: DGabee85 (53582)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53582

Miután leengedted az olajat, egy csavarhúzót átdöfsz a szűrőn és úgy jön lefelé, mint a kisangyal. De 1000-1500 Ft egy láncos leszedő, az sem nagy összeg!

Előzmény: hant90 (53580)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53581

Nekem is ilyen talicskám van. A kis szűrő kell rá! A nagyot szerintem nem tudnád beforgatni a hűtőradiátortól!

Előzmény: pepperino (53577)
hant90 Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53580

Nekem is ugyanez a típusú autóm van, én mindig a magasabb szűrőt veszem, mert jártam már úgy az alacsonnyal, hogy nem tudtam kicsavarni, csak amikor leszereltem az ott lévő hőterelőlemezt.

Előzmény: pepperino (53577)
pepperino Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53579

"de elvileg a kisebb való"

 

Köszönöm a segítséget! Most már akkor ezt is tudom szerencsére!

Előzmény: Luck Skywalker (53578)
Luck Skywalker Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53578

Mindkettő jó rá de elvileg a kisebb való a te motorodra.A magasabb inkább a turbós motorokhoz való.Ott is inkább az 1,9 dci-re.

 

Előzmény: pepperino (53577)
pepperino Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53577

Sziasztok!

 

Olajcserével kapcsolatban szeretnék kérdezni tőletek:

 

Kissé elbizonytalanodtam az olajszűrőket illetően. Webáruházakban nézelődve és kiválasztva az én Thaliámat találtam olyan szűrőt, melynek a magassága 63 mm és olyat is, melynek a magassága 54 mm. Mindkét esetben a saját típusú Thaliámat választottam ki, bár azon csodálkoztam, hogy a kiválasztás után a motorkód jelölés a termék leírásánál nem egyezett az enyémmel.

Köszönöm, ha segítetek abban, hogy milyen szűrő lenne a legalalmasabb!

Az autóm egészen pontosan: Renault Thalia 1.4, 8 szelepes, 2005-ös, motorkód: K7JA700

DiZzEe Creative Commons License 2013.09.26 0 0 53576

Continental ContiPremiumContact 2 nyárigumi, 195/50 R15  méretben :)

Előzmény: DGabee85 (53573)
Garfield007 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53575
Előzmény: DGabee85 (53573)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53574

Akkor az trafó hiba lesz, tuti.

Előzmény: meanmachine85 (53568)
DGabee85 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53573

Milyen papucsok ezek?

 

Előzmény: DiZzEe (53571)
soltibalazs Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53572

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy  a kormányszervóm furcsa nyöszörgő nyikorgó hangot ad ki magából. A működésével semmi gond nincs szerencsére. Szerintetek mi leget a probléma, az egyetlen olajtartályban van elég olaj, ha az a szervóé egyébként?

Valakinek produkált már hasonlót valamikor?

 

Balázs

DiZzEe Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53571

Az ígért képek a gumikról.

 

Kicsit retkesek, nem volt időm lemosni őket, de a lényeg így is látszik. Pár szezont elgurulnak még a gumik:)

 

 

 

 

 

Előzmény: DiZzEe (53355)
csukás2 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53570

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Üdvözlök mindenkit. Olyan kérdésem volna, hogy az autóm (Thália 2001-es 1,4 16V) reggel indult egy pöcre de egy félóra múlva se kép se hang. Nem inditásgátló azt megcsinálták ki is alszik az inditásgátló lámpája, fordítom, a kulcsot semmi (nincs kattanás nincs semmi hang csak a kulcs fordítási hang)nem indul ez kétszer megcsináltam de továbbra sem indult. Betoltuk KB 2m után indult leállítottam még vagy kétszer és pöcre indul. De mi lehet lehetett a baja, mert így hosszabb útra nem merek indulni így vele.

DGabee85 Creative Commons License 2013.09.25 0 0 53569
Az Uniroyal gumi márkáról, föleg téliben van valakinek, valamilyen tapasztalata?
meanmachine85 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53568

sajnos is-is, ha jár- ha álló motornál nézem

Előzmény: Törölt nick (53567)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53567

Ez előfordulhat, ha gyenge az akku, vagy le van merülve, és nem jár épp a motor, nem tud begyújtani.

De ha kevesebb a fesz a kelleténél, akkor halványan villog, mint egy stoboszkóp, és katogni hallani lehet a trafót.

De akkor a másik oldal is ezt csinálná. De azt nem írtad, járó vagy álló motornál is fenáll e a jelenség...

 

Az ilyen esetben jó "trükk", ha felcseréled a két trafót.

A kisüléses fejeket hagyd, és csak a jobb trafót tedd bal oldalra, a balt meg jobbra.

 

Egyértelmű...

Ha most a bal oldal alszik ki, akkor trafó a rossz.

Ha trafó csere után ugyan az az oldal, vagyis szintén a jobb alszik el, akkor a jobb izzófej rossz.

Előzmény: meanmachine85 (53566)
meanmachine85 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53566

sziasztok!

mai nap olyan problémám keletkezett, hogy a jobb oldali xenonom nem akar világitani, miután bemelegedne rendesen akkor kikapcsol, a másik világit.... 2001 es projektror lámpás thalia, szval, izzó jó, a trafó  lekapcsol.  kinek milyen ötlete van? kevés lenne neki az áram? lehuztam a másik oldalt , hogy esetleg az ne fogyasszon, de ugyan ez. az akkum nem a mai,esetleg arra gondoltam, hogy az nem ad már le annyi áramot, de mivel 15-20e ft egy új akku, potyára nemvennék. kábelezés esetleg? sima izzóval világít... 
elég vékuskák amúgy a kábelek, de 2hónapig jó volt, nemtudom mi lehet, másik trafóval is ez a helyzet.
előre is köszönök minden ötletet

sezs Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53565

Most hívtam a szerviz főnökét, összerakták, megy, mint az óramű. Részleteket nem árult el, de azt mondja, semmi nem károsodott, így a kataizátor sem. Ebből paraszti ésszel arra tippelek, hogy meghalt a befecskendező, így nem jutott üzemanyag a hengerbe.

Előzmény: Köhike (53564)
Köhike Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53564

Érdekes, hogy csak a 3-as hengerben mértetek alacsony kompressziót, főleg mivel a dugattyú a 2-es és a 3-asban együtt megy.

Előzmény: sezs (53563)
sezs Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53563

Üdv! Még nem vagyunk a végén. Ma voltam az autóért, a 2-3-as henger között volt átégve a tömítés. Tesztelés során szépen átfújt. A hengerfej elkészült, de kiderült, hogy a 3-as injektor tönkrement. Csak még nem egyértelmű, hogy mi volt előbb. Az injektor okozta-e a problémát, vagy az már a következmény volt. Katalizátor ügyben még semmi fejlemény.

Előzmény: Törölt nick (53560)
k.o.v.a.cas Creative Commons License 2013.09.24 0 0 53562

Köszi,akkor megnyugodtam! Nem kell újra lecserélnem,jó olajat vettem bele.

Előzmény: Köhike (53555)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!