Nekem egy ősellenségem van, amihez ez kéne, a Yamaha SR-ek testkábele. A kislánckerék mögött van, a blokkra felfogatva, egy gyárilag menetrögzített PD fejű csavaron. Oda viszont egy ilyen nem fér be :D
Ez kihozza. Vigyázz, hogy ne a phillips fejet rakd bele, merthát az nyomatékkorlátozó is egyben, hanem az egyenes oldalút.
Ha sokszor akarod még kiszedni azt a csavart, akkor vegyél ebből egy komolyabbat. A Majestyk műanyag deklijét is három örökre begyógyulós csavar fogja, ez jelentősen megkönnyíti a szerelést.:)
Van még egy gyanúm, úszóház ürítőcsavar, de ha azon folyna, akkor nem indulna be könnyen üres úszóházzal.
Ja, ha már itt vagy, van egy műanyag dekni bal oldalt a variátorházon, kb 2 éve ott befújtam valami tengelyvéget WD-40 nel, mert a berúgókar nem ugrott vissza. Na ez a dekni nem jön le az istennek se, 3 csavar már kilazult, de a 4. az sehogy se akar (csillag fejű). Már ütögettem, kapott WD-40-et, csavarfejet is próbáltam forgásirányba kocogtatni hidegvágóval. Van valami ötlet? (árokba lökés, felgyújtás nem érdekel!):-)
Köszi, hogy lustaságod ellenére bepötyögted a választ, lehet hogy mégis leballagok megnézni. Minimum azt a benzincsapot. Gondolom, cső lehúz, ha nem folyik, jó. És fordítva.
Ja és még azt elfelejtettem hozzátenni, hogy mostanában azt csinálja, hogy hidegen beindul-leáll, aztán újabb kissé hosszabb indítózásra beindul, és megy. Gondolom ez is összefüggésben van vele. Cak azt nem értem, hogy ha van annyi az úszóházban , hogy beindul, akkor már kapni kéne neki a többit, minek áll le?
Aprilia SR50, leállítás után pici penzin csepeg a túlfolyó csövön. Rövid idő után megáll, egy kis festékesdoboz teteje nem telik meg. Ez most így látatlanban benzincsap, vagy úszótűszelep hiba? A dolog nem nagyon érdekelne (lusta vagyok most szétszedni), de felmerült bennem, hogy esetleg menet közben is csinálja, akkor meg nő a fogyi. (FB)
Gondolom, ha úszótűszelep lenne, akkor melegen (ha létezik mostanában ilyen) nem lenne jó az alapjárat. De jó.
a gyújtáskapcsolód nem a kormánykiflin van? nem egyszerűbb onnan kapcsolt pozitívot levenni?
fogsz egy gombostűt beleszúrod valamelyik szmpatikus szálba, japónál ált a piros a poz, ha csík van rajta akkor kapcsolt is. fogsz egy próbalámpát rálépteted, másik végét testre és meglátod...
A kuplungkapcsolóról nem lehet levenni? Annak a két szálnak rövidre zárva kell lennie, hogy beinduljon a motor, nálam ez ki van kötve, és fixre összezárva. Az között és a test között nem lehet 12 volt?