Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

littledragon Creative Commons License 2004.08.14 0 0 1205

Én tényleg kezdő vagyok. Mindenféle hihető és kevésbé hihető dolgot hallok, hogy hogyan kellene bejáratni az új autót. Szerintetek mit tegyek? Minden tapasztalt javaslatot szeretettel látok. Tudom, hogy kicsit ostoba kérdéseim vannak, de nem vagyok egy tapasztalt autós.

 

Köszönöm

ooz1 Creative Commons License 2004.08.14 0 0 1204
Iézek pár sort a http://netrisk.hu/kgfb/kgfbinfo.htm címről:

A régi biztosítod melyik volt?


A szerződés megszűnése
A biztosítási szerződés megszűnésének lehetséges okai:


  • érdekmúlás
  • díj-nemfizetés
  • felmondás


A biztosítási szerződés megszűnik:
határozatlan időre szóló biztosítási szerződés esetében

  • érdekmúlás jogcímén, az érdekmúlás jogi tényének hatályával, ha a szerződőnek a vagyontárgy megóvásában fennálló érdeke megszűnt, és ezt bejelenti a biztosítónak:
  • a gépjármű tulajdonjogában bekövetkezett változás;
  • gépjármű forgalomból történő végleges kivonása;
  • biztosítási esemény bekövetkezésének lehetetlenülése (pl. garanciális csere, ideértve a gépjárműnek nem biztosítási esemény következtében történő megsemmisülését, helyreállíthatatlanná válását vagy ellopását is.);
  • amikor a gépjármű megsemmisült, helyreállíthatatlanná vált, illetve helyreállítása gazdaságtalanná vált és ez utóbbi miatt kivonják a forgalomból.


A biztosítási érdek megszűnését a szerződőnek hatósági okirat (pl.: forgalomból történő kivonás), adásvételi szerződés vagy egyéb okirat bemutatásával igazolnia kell. A biztosító társaság kockázatviselése ezen okiratok keletkezése napján szűnik meg.