Szerintem új autó, nem csak ránc: új moci, méretek, biztosan masszívabb könnyebb súly ellenére: ez mikroötvözött, erős, minőségi acélok alkalmazásának köszönhető. (Nem lesz olcsó.)
Külsőre-belsőre szerintem előnyére változott, ami nem tetszik, az a nagyon dundi külső tükör. Akárhogy nézzük is, ez megmaradt egy jópofa kisautónak, ugyanakkora utas-és csomagtérrel. Látom, megszűnik az 1.5 motor. (Legalább lesz valamiben egyedi a Swiftem. :))
>>Az autó egy erős modellfrissítésnek tűnik, új motorokkal. Az eladások dandárját adó ezerhármas benzinest egy új négyhengeres váltja fel, amely a korábbi 6,1 helyett átlagosan 5,0 litert fogyaszt a szabványos mérési ciklusban.
Az ezerkettes modell teljesítménye 69 kW, azaz 94 lóerő, ez eggyel több az eddiginél, a nyomaték is gyarapodott kissé, 116-ról 118 Nm-re. Megmarad az 1,25 literes dízelváltozat is, a DDiS étvágyát 4,5-ről 4,2 literre sikerült lenyomni.
10 milliméterrel magasabb, öttel szélesebb és kilenc centivel(!) hosszabb az új Swift az eddiginél, a tengelytáv öt centit nyúlt. Mindez kényelmesebb beszállást és nagyobb belső tere jelent - meg persze kicsivel több kínlódást szűk parkolóhelyeken. Sikerült húsz kilót lefaragni a növekedés ellenére az autó súlyából, 980 helyett 960 kg a katalógusadat. A részletekkel folytatjuk, nézzenek vissza később!<<
Ez bizony ugyan az az autó. 5 év után csak egy ráncfelvarrásra futotta, az sem valami alapos. Egyenlőre nem mondanám rá, hogy jobban néz ki mint a régi...